302 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Vanavond weer een echo😍 9+3, precies op schema. Bijzonder om het kleintje ...
Leuk wij lopen gelijk!

9 maanden geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Leuk wij lopen gelijk!
Jaa klopt! Grappig dat we ook precies met 9+3 de echo hadden

9 maanden geleden

13 weken echo 🥹

9 maanden geleden

Gisteren de termijnecho gehad 😍 oh onze jellybean was zo lekker aan het bewegen 🥰 Zo fijn om te zien dat het zo goed gaat 😄 iets vooruit gezet, nu officieel uitgerekend op 21 juli 🥰

9 maanden geleden

Gister echo 10 weken en 6 dagen

9 maanden geleden

Woensdag de 13 weken echo gehad, alles is goed met ons kleintje. 🥰🥰

9 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad en alles was goed met mijn 2 kleine mopjes 😍😍

9 maanden geleden

Vandaag de 13-weken echo gehad

9 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Jeetje wat mogen jullie allemaal al lekker vroeg voor een echo komen! Ik ma ...
Ja heb het zelfde ik mag 1 januari voor mijn eerste echo maar zit al bijna op week 10. Geen idee hoever ik precies ben dus super spannend.

9 maanden geleden

Reactie op Chantal Vader

Gister echo 10 weken en 6 dagen
Heb jij al een zichtbaar buikje?

9 maanden geleden

10 + 1☺️

9 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad 🥰 ons kleintje doet het super goed. Zo bijzonder om alles in beeld te kunnen zien ❤️. Hij of zij is lekker actief met de handjes.

9 maanden geleden

Reactie op Nijntje Zoomer

Heb jij al een zichtbaar buikje?
Jazeker

9 maanden geleden

Eerder dacht ik altijd wat zie je nou op zo’n echo. Tot dat je het zelf meemaakt. Mooi hè!

9 maanden geleden

Ik kon me niet inhouden en vandaag een pretecho (betaald) gehad😂. 10+2 vandaag en hartje klopte goed!😍😍

9 maanden geleden

Afgelopen donderdag termijnecho gehad. Het flupseltje lag met het hoofdje schuin dus kon niet goed gemeten worden. Toen uiteindelijk ging flupseltje strekken maar was aan het overstrekken. 10wkn 6 dagen. 19 juli uitgerekend. Nu al koppig

9 maanden geleden

Vrijdag echo gehad, 12+3 weken, teentjes en vingertjes al te tellen, het blijft een wonder!

9 maanden geleden

Vorige week echo gehad met 9w. Wat een verschil met 2 weken geleden...niet normaal. Zo bijzonder 🥹🥹🥹🫶 het strektte zich al..11 januari ben ik als het goed is 11 weken en dan heb ik de termijn echo 🥰

9 maanden geleden

De 11 weken echo, zo cool om het ook even in 3d te mogen zien

9 maanden geleden

Net een prachtige echo gehad van onze kleine, vandaag ben ik 11+3 en de baby was super mooi te zien. De kleine was heerlijk aan het trappelen en draaien en zwaaide zelfs een keertje naar ons 😂❤️