302 Reacties

9 maanden geleden

15+3 wij krijgen een meisje 😍🩷

9 maanden geleden

Reactie op DinnieFG

15+3 wij krijgen een meisje 😍🩷
Ahh Gefeliciteerd! Ik heb maandag bij haar een echo ik ben dan 14+5 ze bied het aan vanaf 14 weken dus ben benieuwd als het lukt haha! Fijne ervaring daar?

9 maanden geleden

Reactie op mld28

Ahh Gefeliciteerd! Ik heb maandag bij haar een echo ik ben dan 14+5 ze bied ...
Dat gaat lukken hoor! Hele lieve leuke vrouw! Ik zou elke week wel langs willen komen😍 Krijgt ook alle foto’s direct digitaal! Zou d’r aan iedereen aanbevelen 💜🩷 Succes ! Laat je het weten😍

8 maanden geleden

17 weken 🥰 gister de geslachtsecho gehad 💙

8 maanden geleden

Dit was onze 13 weken echo met 12+6 🥰. Ik heb nu al het idee dat ik kan zien op wie die kleine (meer) lijkt, is dat gek?🤣

8 maanden geleden

Me twins🥰 13weken echo

8 maanden geleden

13+4 😍

8 maanden geleden

donderdag geslachts echo, ben benieuwd, eerst dacht ik jongen daarna meisje, nu geen idee....afwachten maar

8 maanden geleden

rara, wat zal het zijn.

8 maanden geleden

Reactie op Chantal Vader

donderdag geslachts echo, ben benieuwd, eerst dacht ik jongen daarna meis ...
En?

8 maanden geleden

een meisje, m'n dochter krijgt een Zusje

8 maanden geleden

Ons eigenwijze kindje. Ik ben vandaag 16 weken zwanger en de kleine man heeft er nog geen enkele keer goed voor gelegen 😅

8 maanden geleden

Gisteren pretecho gehad en ze wilde hem zelfs even op 3D laten zien! Heel cute zo😍

7 maanden geleden

Vandaag 20 weken echo gehad. Alles goed met de baby. Alleen hij lag zoals gewoonlijk weer verkeerd, waardoor ze zijn hartje niet konden beoordelen. Volgende week dinsdag terug, hopelijk gaat het dan beter

7 maanden geleden

20 weken echo vandaag, alles goed met onze kleine meid! Zelfs even een blik met 3D. 😍😍

7 maanden geleden

Hier een super mooi 20 weken echofoto. En wat lijkt de kleine man op zijn grote broer. Echt hetzelfde koppie. Gelukkig was alles goed met de kleine. Helaas ligt mijn placenta wel te dicht bij het litteken van de keizersnede waardoor ik nu extra controles krijg bij de gynaecoloog. Hopelijk valt het allemaal mee.

7 maanden geleden

Vandaag echo met 20+6 🩵 hij was lekker bewegelijk

7 maanden geleden

19+3 ons eigenwijsje lag weer eens verkeerd om.. gelukkig was wel alles te beoordelen, alleen geen leuke plaatjes van het gezicht.

7 maanden geleden

Ik heb nog een leuke om toe te voegen bij de mama’s van wie de kindjes eigenwijs waren op de 20 weken echo🥲

7 maanden geleden

Hier ook zo'n dwarsligger. Gelukkig wel alles kunnen bekijken, maar mevrouw die de echo deed zei dat ze een extra lange pauze verdiende nu met een message erbij 🙈🤣. Meneer vond het ook super leuk om elke keer te zwaaien en handen voor hoofd te houden. .