302 Reacties

één jaar geleden

Gisteren een echo gehad bij 6+2 en een kloppend hartje gezien 🥰

10 maanden geleden

Jeetje wat mogen jullie allemaal al lekker vroeg voor een echo komen! Ik mag helaas pas bij 8+3, 1 december is de dag. Vindt het super spannend dus duurt me veel te lang!

10 maanden geleden

Afgelopen donderdag echo gehad bij 7+3 en werd zelf 1-2 dagen verder gezet.

10 maanden geleden

Zo leuk om jullie echo’s te zien!😍 in ik ben morgen 5 weken en 5 dagen en hebben morgen over 4 dagen de echo😍 tot nu toe gaat alles goed, dus heel benieuwd🙃 na twee miskramen waarvan 1 buitenbaarmoederlijk hebben wij veel vertrouwen! Wij gaan het jaar mooi afsluiten

10 maanden geleden

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad! Ik ben bijna een week vooruit gezet, waardoor ik nu op 8+2 kom ipv 7+4. Het hartje klopte, ze kon dat echt direct zien. Wat een opluchting dit!

10 maanden geleden

Reactie op Sarii

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad! Ik ben bijna een week vooruit geze ...
Wat een mooie echo en het lijkt echt al een baby hier !

10 maanden geleden

Reactie op Zuiver

Wat een mooie echo en het lijkt echt al een baby hier !
Ja leuk he! Hij was zo ontzettend duidelijk, zelfs de verloskundige was verbaasd haha.

10 maanden geleden

Hier is mijn echo hier was ik 7 een halve week zwanger (dit was donderdag 16-11-2023 ) het hartje klopte goed en het kindje groeit goed toch heb je veel vragen en onzekerheid ik ben nu intussen 8 weken en heb vannacht krampen gehad in me maag en ik ben al bijna 1,5 week ziek. dan word je natuurlijk bang en wat angstig of alles wel oké gaat heeft iemand hier nogmeer last van ?

10 maanden geleden

Eerste echo gehad vandaag 7+5 ❤️🍀🙏 Hartje klopte goedd zo blij 🥰

10 maanden geleden

7+0! 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Sarii

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad! Ik ben bijna een week vooruit geze ...
Prachtige echo! 😍

10 maanden geleden

Vandaag de echo gehad en gelijk een kloppend hartje gezien! 8 weken precies vandaag. 🥰

10 maanden geleden

Voor het eerst kloppend hartje gezien vandaag 🩷🩵

10 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad. We dachten dat ik 7+4 was maar bij de echo bleek ik maar 6+0 met een klopend hartje. Het kan zijn dat ik een late eisprong gehad heb. Of het kan betekenen dat het niet goed groeit en het eindigt in een miskraam… over 2 weken moeten we weer terug komen. Meer dames die dit ook hebben?

10 maanden geleden

Reactie op kayleiighhx

Vandaag de eerste echo gehad. We dachten dat ik 7+4 was maar bij de echo bl ...
Ik had ook een kloppend hartje op de echo, dacht 6+5 te zijn, maar ook terug gezet op 6 weken.

10 maanden geleden

Reactie op kayleiighhx

Vandaag de eerste echo gehad. We dachten dat ik 7+4 was maar bij de echo bl ...
Wat zei de verloskundige erover?

10 maanden geleden

Reactie op Eempje98

Wat zei de verloskundige erover?
Ze gaf aan omdat ik een onregelmatige cyclus heb dat het goed kan zijn dat ik een late eisprong heb gehad en daarom maar op 6 weken zit. Of het kan zijn dat het niet meer verder groeit en dat het uiteindelijk een miskraam kan worden. Dus het is allemaal onzeker.. ik snap dat ze eerlijk moeten zijn alleen 2 weken wachten. Dat gaat heel lang duren vooral met deze onzekerheid.

10 maanden geleden

Reactie op kayleiighhx

Ze gaf aan omdat ik een onregelmatige cyclus heb dat het goed kan zijn dat ...
Oké spannend! Inderdaad lang wachten, ik mag woensdag weer terugkomen! Moest een week wachten

10 maanden geleden

Een week vooruit gezet naar 8+0!

10 maanden geleden

Reactie op Sarii

Ja leuk he! Hij was zo ontzettend duidelijk, zelfs de verloskundige was ver ...
Ja lijkt veel verder al maar zou wel niet 😂