302 Reacties

10 maanden geleden

Wel week terug gezet maar ik heb pcos dus kon absoluut kloppen dat ik een late eisprong heb gehad! Verder zag het er nu goed uit incl hartslag . Vorige week was er zo goed als niks te zien dus best veel verandering in 1 week

10 maanden geleden

Vandaag de 1e echo gehad! Gelukkig een kloppend hartje gezien. Volgens de berekeningen zou ik 7 weken zwanger zijn maar ben toch een weekje terug gezet. Ik heb wel een hele onregelmatige cyclus en had zelf ook al het idee een stuk korter zwanger te zijn. Nu 2 weken wachten om te kijken of het zich goed blijft ontwikkelen, zo ontzettend spannend 🥹

10 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Een week vooruit gezet naar 8+0!
Wat een mooie echt zeg!

10 maanden geleden

Net de eerste echo gehad en alles zag er goed uit, inclusief mooi kloppend hartje 🥰 Volgens de voorlopige schatting ben ik 6 juli uitgerekend!

10 maanden geleden

Ik heb pas 7 december mijn eerste afspraak. Dan ben ik tussen de 8,5 en 9 weken. Ik vind dat precies nog zo lang... :( Ik zou graag al eerder gaan, al was het maar voor de geruststelling dat het hartje klopt. (nu +/- 6,5 weken). Maar ik weet niet of ze daar begrip voor gaan hebben, of gewoon gaan zeggen : wachten tot de gemaakte afspraak!

10 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Net de eerste echo gehad en alles zag er goed uit, inclusief mooi kloppend ...
Dat is dezelfde datum als mij ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Net de eerste echo gehad en alles zag er goed uit, inclusief mooi kloppend ...
Ik heb ook net de echo gehad en verder gezet voor nu. Alles zag er goed uit en het hartje klopt heel mooi. Voorlopige schatting ook 6 juli uitgerekend.

10 maanden geleden

Dit is m’n echo. 😍

10 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Dit is m’n echo. 😍
Hoelang ben je zwanger?

10 maanden geleden

Dit was mijn echo afgelopen vrijdag. Je ziet voornamelijk de vruchtzakjes maar gelukkig wel 2 hartslagjes mogen zien🥰

10 maanden geleden

We moeten zelf nog even bijkomen van de schrik!

10 maanden geleden

Reactie op Kaybxx

Hoelang ben je zwanger?
Ben gezet op 7 weken en 3 dagen. M’n eigen berekening was 6 weken en 6 dagen

10 maanden geleden

Reactie op DeesLana

We moeten zelf nog even bijkomen van de schrik!
Zo dan! Wat een verrassing! Dit is bijzonder.

10 maanden geleden

Reactie op DeesLana

We moeten zelf nog even bijkomen van de schrik!
Wow heel bijzonder! Gefeliciteerd! Had je hierdoor ook last van extreme kwaaltjes? 😊

10 maanden geleden

Reactie op DeesLana

We moeten zelf nog even bijkomen van de schrik!
Wauwwwww wat mooi 🥰 op de natuurlijke wijze ? Ik moest al bijkomen van 2 laat staan 3 🤣

10 maanden geleden

Wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het bleek een tweeling te zijn waarvan een kloppend hartje (Vanishing twin). Heel dubbel gevoel maar wel erg blij dat het er voor de rest wel goed uitziet volgens de verloskundige.

10 maanden geleden

Reactie op ZTN

Wij hebben gisteren de eerste echo gehad! Het bleek een tweeling te zijn wa ...
Hoeveel weken ben je nu ? Lijkt me heel dubbel en dat gevoel zal denk ik ook blijven want je zal altijd denken t was een tweeling 🍀

10 maanden geleden

Reactie op Bmwz

Jeetje wat mogen jullie allemaal al lekker vroeg voor een echo komen! Ik ma ...
Dat is normaal. Bij een eerste zwangerschap of geen medische zwangerschap (miskraam bvb) voor de huidige krijg je pas tussen de 8-10 weken een eerste ego.

10 maanden geleden

6+3 7mm ❤️

10 maanden geleden

7w3d. Hartje klopt en alles is gezond🥰