16 Reacties

5 maanden geleden

Succes straks! Spannend 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Succes straks! Spannend 🍀
Heey hoe is het met jou? Ben jij al bevallen en gaat alles goed met de kleine😌

5 maanden geleden

Ik had dit gisteren nacht.. maar zie het wel hoe het loopt spannend😊

5 maanden geleden

Hier al paar dagen dezelfde klachten maar nog niets begonnen helaas. Nu 37+6 dus ben ook benieuwd hoelang ik nog mag! Misschien zijn het enkel voorweeen.. wie weet! Succes 🍀

5 maanden geleden

Ik heb dit sinds 2 dagen ook alleen ben ik pas 36 weken

5 maanden geleden

Ik zou afwachten. Gister had je ook al een topic gemaakt en daar eigenlijk al je antwoord in gezet 🥲 Het is koffiedik kijken en bij iedereen is een voorteken anders. De ene fietst er doorheen en de andere heeft t gewoon zwaar 😉 Even dus t onderzoek afwachten en dan ga je t vanzelf zien🩷

5 maanden geleden

Ik heb dit ook nu sinds ik 37 ben. Hele zeurende buikpijn en lage rugklachten.

5 maanden geleden

Reactie op nina110724

Ik heb dit ook nu sinds ik 37 ben. Hele zeurende buikpijn en lage rugklacht ...
Jaa precies dat pfff en misselijk en braken

5 maanden geleden

Reactie op sarita91

Jaa precies dat pfff en misselijk en braken
Weet je zeker dat je niet zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen bent? Fijn dat je vanmiddag aan de ctg mag!

5 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Weet je zeker dat je niet zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen ben ...
Ben aan ctg geweest die was goed ze hebben het bloedgeprikt

5 maanden geleden

Reactie op sarita91

Ben aan ctg geweest die was goed ze hebben het bloedgeprikt
Spannend, ik hoop voor je dat alles goed is

5 maanden geleden

Ik heb al een week last van diarree en meer dan normaal maagzuur , rugpijn en laats had ik zulke heftige oefenweeën 🥺 begin het wel een beetje zat te raken ben heel de dag moe kan de deur niet uit

5 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Weet je zeker dat je niet zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen ben ...
Dit hoeft geen zwangerschap vergiftiging te zijn.. kan ook begin van de bevalling zijn spannend maar gelukkig is alles goed gegaan bij de ctg🥰🥰

5 maanden geleden

Hier hetzelfde zaterdag 38 weken…

5 maanden geleden

Hier ook.. dunne ontlasting, steken rugpijn harde buiken.. over 2 weken wordt ik ingeleid

5 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Sinds afgelopen zaterdag meerdere avonden/nachten last gehad van oefenweeen. Niet perse elke keer regelmatig maar wel dat ze op een bepaald moment regelmatig zijn. Helaas zakt het na 3 uur krampen weer af. Momenteel 38+2 en hoop dat de kleine man niet super lang meer op zich laat wachten. Ben er wel een beetje klaar mee. 😮‍💨