16 Reacties
10 dagen geleden
Iets functioneels. Bedoel je voor je baby ? Leuke rietjesbeker vast, kleinigheidjes
10 dagen geleden
Ik hoop dat mijn fam gewoon kleding bonnen gaat geven hahaa. Ook een tweede en al het speelgoed hebben we nog. Enige wat ik er nieuw op gezet heb is een toet toet auto en andere auto (oudste is een meisje) en stapeltoren.
9 dagen geleden
Boekje met naam erin vond onze oudste leuk en nu voor de tweede ook weer gedaan!
Wat baby speelgoed
En doen als schoen cadeautje gewoon een nieuwe speen of een pak melkpoeder inpakken haha... meer omdat de oudste wel een snoepje pepernoten krijgt.
Pyjama/sokjes en een babyboekje
9 dagen geleden
Hmm lastig voor ons is het de eerste maar ook moeilijk want nog zo klein maar wilt toch wat doen. Hier krijgt ze een sneeuwpak voor de winter voor lekker warm mee naar buiten te gaan. Verder een pyjama van een andere oma. Ik moet nog gaan kopen heb wel iets leuks gevonden maar zou functioneel gaan kijken
8 dagen geleden
Boekjes, speelgoed, pyjama, slofjes, baby inzet etc voor tripp trapp.
8 dagen geleden
Misschien leuke kommetjes voor babyhapjes straks? Dingen die "op" kunnen gaan zoals luxe setje babyshampoo/wasgel. Gepersonaliseerde dingetjes zoals een dekentje met naam of bewaardoos voor later. Kinderbestekset met naam erin gegraveerd.
Spulletjes die de baby niet van haar zus over gaat nemen zoals toilettas, koffertje,rugtasje voor de opvang.
8 dagen geleden
Reactie op Mirimiri
Bedankt voor de tips! Heb het knisperboekje rupsje nooit genoeg gevraagd, m ...
Die hebben wij van iemand gehad, is echt leuk😊