16 Reacties

11 dagen geleden

Iets functioneels. Bedoel je voor je baby ? Leuke rietjesbeker vast, kleinigheidjes

11 dagen geleden

Boeken serie van Paco is hier favoriet bij de oudste. Die vragen wij.

11 dagen geleden

Hier krijgt baby een waterspeelmat voor tummy time.

10 dagen geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Iets functioneels. Bedoel je voor je baby ? Leuke rietjesbeker vast, kleini ...
Voor de baby een cadeau idd. Ze krijgt eigenlijk alles automatisch van grote zus. Dus cadeaus hoeft ze eigenlijk niet 😆

10 dagen geleden

Ik hoop dat mijn fam gewoon kleding bonnen gaat geven hahaa. Ook een tweede en al het speelgoed hebben we nog. Enige wat ik er nieuw op gezet heb is een toet toet auto en andere auto (oudste is een meisje) en stapeltoren.

10 dagen geleden

Bijtringen. Die wilde ik toch nieuw hebben voor de hygiëne 😂

10 dagen geleden

Een kerst pyjama/trui, mooi prentenboek? Voor ons zoontje vraag ik een leuke toilettas, voor als hij naar opa en oma uit logeren gaat 😊

9 dagen geleden

Zat aan een kinderstoel te denken. 2e hands gewoon en zelfde als die we nu hebben voor 1e dochter..

9 dagen geleden

Boekje met naam erin vond onze oudste leuk en nu voor de tweede ook weer gedaan! Wat baby speelgoed En doen als schoen cadeautje gewoon een nieuwe speen of een pak melkpoeder inpakken haha... meer omdat de oudste wel een snoepje pepernoten krijgt. Pyjama/sokjes en een babyboekje

9 dagen geleden

Hmm lastig voor ons is het de eerste maar ook moeilijk want nog zo klein maar wilt toch wat doen. Hier krijgt ze een sneeuwpak voor de winter voor lekker warm mee naar buiten te gaan. Verder een pyjama van een andere oma. Ik moet nog gaan kopen heb wel iets leuks gevonden maar zou functioneel gaan kijken

9 dagen geleden

Misschien een idee om de zusjes samen een iets groter cadeau te geven?

9 dagen geleden

Ik heb twee meiden dus waarschijnlijk krijgen ze samen een mooi poppenhuis. Nu voor de oudste en later voor samen. Ook vind ik die UFO speeltjes leuk, vooral handig bij lange autoritten. Verder warme dingen voor naar buiten in de winter.

9 dagen geleden

Boekjes, speelgoed, pyjama, slofjes, baby inzet etc voor tripp trapp.

9 dagen geleden

Misschien leuke kommetjes voor babyhapjes straks? Dingen die "op" kunnen gaan zoals luxe setje babyshampoo/wasgel. Gepersonaliseerde dingetjes zoals een dekentje met naam of bewaardoos voor later. Kinderbestekset met naam erin gegraveerd. Spulletjes die de baby niet van haar zus over gaat nemen zoals toilettas, koffertje,rugtasje voor de opvang.

8 dagen geleden

Bedankt voor de tips! Heb het knisperboekje rupsje nooit genoeg gevraagd, misschien heeft ze hier nog wat aan. 1 cadeautje is zat

8 dagen geleden

Reactie op Mirimiri

Bedankt voor de tips! Heb het knisperboekje rupsje nooit genoeg gevraagd, m ...
Die hebben wij van iemand gehad, is echt leuk😊