18 Reacties

één maand geleden

Ik heb die van de kruidvat. Dat is maat 68 tot 80. Mijn zoon is ook 6 kilo en past hier goed jn

één maand geleden

Wibra heeft ook fijne!

één maand geleden

Lodger slaapzakken zijn echt heel fijn! Ook via vinted prima te vinden. Vallen wat smaller en dus vaak wel mooi om het lijfje

één maand geleden

Ik heb de puckababy al aangeschaft omdat ze nu in de aanbieding zijn op bol, mijn zoontje is nu ook 16w oud (12 en een beetje gecorrigeerd) en ook ongeveer 6 kilo. Ik vind eigenlijk dat ie helemaal prima in die puckababy zit! Al helemaal met die buikband eromheen. Ja de mouwen moet je 2x omslaan maar wij gaan mooi over op die slaapzak, ookal is ie pas “vanaf 6 maanden”, misschien het proberen waard!

één maand geleden

Reactie op kyraxxx

Ik heb de puckababy al aangeschaft omdat ze nu in de aanbieding zijn op bol ...
Bedankt voor de tip! Hoe zit de puckababy bij de nek? Die van de Hema zat namelijk echt nog veel te wijt waardoor die mogelijk over z'n hoofdje zou kunnen.

één maand geleden

Reactie op AnoniemGD

Bedankt voor de tip! Hoe zit de puckababy bij de nek? Die van de Hema zat n ...
Puckababy heeft vanaf morgen een eigen actie, het is nog onbekend hoeveel korting die bieden

één maand geleden

Reactie op AnoniemGD

Bedankt voor de tip! Hoe zit de puckababy bij de nek? Die van de Hema zat n ...
Die zit wel wijd hoor, hij kan er niet met z’n hele hoofd doorheen, maar door de buikband blijft alles op z’n plek! Dus ik maak me echt 0 zorgen dat z’n hoofd naar onder zakt. Sowieso raden ze bij puckababy aan dat je die buikband gebruikt tot ongeveer 9 maanden (maar kan me voorstellen dat dat ook korter/langer kan!)

één maand geleden

Slaapzak van Prénatal valt ook smaller

één maand geleden

Ik heb mijn te grote slaapzakken altijd wat kleiner gemaakt. Door bij de halsopening wat steekjes met naald en draad te zetten (op se schoudernaad 'knijp' je de nekopening wat dichter en dat zet je vast). Kan op eenzelfde manier met mouwen en armsgaten.

één maand geleden

Kruidvat heeft hele fijne voor een kleine prijs, even goed op de tog waarde letten

één maand geleden

Volg

één maand geleden

Reactie op Framblijtje

Puckababy heeft vanaf morgen een eigen actie, het is nog onbekend hoeveel k ...
Ik zie deze actie niet. Waar heb je die gezien?

één maand geleden

Reactie op Anoniemxx1997

Ik zie deze actie niet. Waar heb je die gezien?
Met de code FAMILY20 krijg je 20% korting

één maand geleden

Reactie op Framblijtje

Met de code FAMILY20 krijg je 20% korting
Hmm werkt niet bij mij

één maand geleden

Reactie op kyraxxx

Ik heb de puckababy al aangeschaft omdat ze nu in de aanbieding zijn op bol ...
Ik heb hem ook net aangeschaft! Mijn zoontje is 2 maand en ook ongeveer 6 kilo. Alleen wat een enorm lange slaapzak is het. Hij past volgens mij niet eens in de vo sleeper haha. En Ik kan me niet indenken dat hij er nu al in kan. Zijn baby’s van 6 maand al zo lang?

één maand geleden

Jollein! 70 cm valt hier ruimer dan de hema zak. Meyco is ook een aanrader die vallen ook netjes om de nek ondanks de lengte

één maand geleden

Reactie op roosss12

Ik heb hem ook net aangeschaft! Mijn zoontje is 2 maand en ook ongeveer 6 k ...
Als t goed is kan je de onderkant dubbel vouwen en bevestigen? Bij de 4 seizoenen slaapzak kan dit sowieso

één maand geleden

Jollein 70 hier ook een succes!