21 Reacties
één maand geleden
Sinds geboorte omdat onze oudste (4 jaar) dan ook naar bed gaat. En ik ga dan zelf ook liggen 😂 ben kapot haha
één maand geleden
Niet 😂 ik geef de laatste fles rond 20-21 uur (net hoe de voeding uitkomt die dag) en leg hem daarna weg. Zou een avondbedtijd van 19 uur echt loslaten.. dat komt wel
één maand geleden
Reactie op Veer27-07
Ik ben er vandaag mee begonnen en mijn dochter is 8 weken oud. Ik merkte da ...
Ja onze dochter is nu ook 8 weken. Wellicht proberen waard want overdag slaapt ze beneden nog maar gaat prima. Maar savonds hele avond wakker terwijl ze wel moe is. Alleen "durf " haar dan niet boven te leggen ivm onze oudste dochter maar misschien slaapt ze juist wel goed dan. Bedankt voor je reactie. 😀
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Wij leggen haar na de laatste fles pas in bed
Bedankt voor je reactie:)
één maand geleden
Reactie op Wielrenster
Niet 😂 ik geef de laatste fles rond 20-21 uur (net hoe de voeding uitkomt ...
Bedankt voor je reactie ieder geval 😀
één maand geleden
Reactie op Anoukdvh
Ik doe het ook al vanaf het begin haha mn oudste is net 4 die slaapt om kwa ...
Bedankt voor je reactie
Ja hier gaat ze rond half 11/11mee naar boven. Heeft ze de fles op en komt ze rond half 5 weer.
één maand geleden
Sinds geboorte omdat onze oudste (4 jaar) dan ook naar bed gaat. En ik ga d ...
Snap ik ! Onze oudste van 2,5 gaat tussen 19 en 19.30 naar bed wellicht kan ik proberen of de jongste dan mee kan en hoe dat gaat
één maand geleden
Reactie op KellyFelineLivia
Snap ik ! Onze oudste van 2,5 gaat tussen 19 en 19.30 naar bed wellicht k ...
Het gaat 9 vd 10 keer heel goed hier, de baby slaapt in de cosleeper en ik lig een beetje op bed ernaast te chillen 😊 en dan rond 23 ga ik ook slapen. Wanneer de baby wakker wordt voor een flesje verschilt elke keer, soms pas 's nachts weer. Dan drinkt hij een beetje en valt meteen weer in slaap👌
Het komt bijna nooit voor dat hij niet in slaap valt. Soms moet ik hem wel even vasthouden of laten boeren. Vind het makkelijk zo met 2 kindjes!
één maand geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Vanaf 7 weken. ☺️
En hoe gaat dat ? Valt je kindje snel in slaap en komt hij/zij dan rond 23u voor een flesje
één maand geleden
Reactie op Nikki680
Vanaf deze week mee begonnen om d’r boven te leggen in de co sleeper ivm bi ...
Gaat dat goed?:) valt ze snel in slaap en slaapt ze dan ook door tot 22.30u
één maand geleden
Reactie op KellyFelineLivia
Gaat dat goed?:) valt ze snel in slaap en slaapt ze dan ook door tot 22.30u ...
Ja gaat super! Ze slaapt vrij snel en ik probeer haar met de laatste fles eigenlijk niet wakker te maken maar door het verschonen gebeurd dat nog wel eens. Daarna valt ze weer meteen in slaap en drinkt dan ook slapend het flesje. Vervolgens volgende ochtend 7:30 komt ze pas weer.
één maand geleden
Reactie op Nikki680
Ja gaat super! Ze slaapt vrij snel en ik probeer haar met de laatste fles e ...
Wat fijn om te horen !