54 Reacties

één maand geleden

Hoi, hier hetzelfde ‘probleem’ sinds de geboorte al 🥴 onze zoon is nu 6 weken en we gaan hem met 2 weekjes op zijn eigen kamertje laten slapen omdat wij er zelf ook wakker van worden/blijven.

één maand geleden

Hoi hoi, hier deed hij dat ook en ik sliep er ook niet van. Hij is met 2 weken naar zijn eigen kamer gegaan. Nu 9 weken en slaapt erg goed op zijn kamer en wij slapen ook top!

één maand geleden

Ons zoontje maakte ook erg veel geluidjes waardoor hij binnen een week al op zijn eigen kamer lag. Ons dochtertje draaide alle kanten heel. Had het idee ze het niet fijn vond in de co sleeper daarom naar haar eigen kamer gedaan

één maand geleden

Aah oke misschien hier ook eens gaan proberen, ze is nu 6 weken. En vonden jullie het spannend? Dat er bijv iets is met de baby maar je het niet zou horen?

één maand geleden

Hier hetzelfde. Hij is nu 7 weekjes. Dit weekend gaat hij over naar zijn eigen kamer. Met de oudste ook gemerkt dat als ze op eigen kamer liggen je ook minder snel een flesje geeft, en ze daardoor sneller doorslapen snachts.

één maand geleden

Och ik herken dit zo erg! Heb dit ook gehad, ik werd van alle geluidjes wakker. Vriend sliep inderdaad gewoon door. Ik sliep hierdoor zo weinig dat we hebben besloten met 5,5 week hem op zijn eigen kamertje te leggen. Vond dat echt heel spannend maar hij is nu 7 weken en gaat hartstikke goed 🥰

één maand geleden

Ik herken het wel, maar inmiddels kan ik me ook wel weer omdraaien en verder slapen als ik merk dat ze lekker slaapt. Ik wil naar nog niet in haar ledikant op haar eigen kamer.. bij de oudste wel rond een maand gedaan maar vindt haar nu nog zo klein 😅

één maand geleden

Ik heb eerst nog een tijdje van plek gewisseld met mijn vriend. Dus hij lag naast haar. Dat scheelde enorm; baby sliep rustiger en de geluiden die ze maakte, kwamen bij mij minder hard binnen.

één maand geleden

Ja hier ook! Heb uren wakker gelegen maar wil haar nog niet naar haar eigen kamer doen. Ik heb een numsy white noise apparaat gekocht en dat werkt erg goed. Nu word ik pas wakker als ze echt onrustig is of huilt

één maand geleden

Ik had hier ook last van. Na een week al gekozen om hem in z’n eigen kamertje te leggen én met oordoppen te slapen - en dan nog hoor ik hem erdoorheen 😂. Maar op z’n eigen kamer scheelt echt een hele hoop. Cosleepen is helaas niks voor mij maar als ik helemaal geen slaap heb word ik helemaal gek 🫠

één maand geleden

Die van mij maakt ook veel geluid maar sinds ik een white noise apparaatje aan heb snachts word ik er niet meer zo snel wakker van! Dus de white noise is zowel de baby als voor mij fijn, haha. Ik wil hem nog niet op z’n eigen kamertje hebben, dat vind ik te vroeg. Ik word liever een keer vaker wakker van een geluidje dan dat ik het juist niet zou horen en pas wakker word als hij huilt

één maand geleden

Herkenbaar, hier ook een luidruchtige baby in de nacht. Ben zelf ook erg blij met de white noise, al lijkt het gekreun nu met 7 weken wel iets af te nemen! Naar zijn eigen kamertje is voor mij nog geen optie, hij slaapt op zijn buik dus ik wil hem graag dichtbij me hebben 😊

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Herkenbaar, hier ook een luidruchtige baby in de nacht. Ben zelf ook erg bl ...
Ah dat snap ik wel. Hier ook een buikslaper. Wij hebben via marktplaats een sensor matje gekocht. Super fijn. Nu slapen we allemaal beter.😊

één maand geleden

Hier echt het zelfde probleem, de baby ligt aan papa zijn kant en in slaap met oordoppen. 😂 Papa slaapt gelukkig door de meeste kreunende geluiden heen. Ik lees ook mee over slapen op eigen kamertje, ik denk dat wij daar ook binnen kort mee gaan beginnen. Hij is nu 7 weken, maar vind het toch wel spannend, moet je er dan niet vaker uit voor een speentje of troosten of wat als de baby wakker word na zijn flesje in bed😅.. mijn andere zoontje sliep tot 1,5 jaar bij ons op de kamer

één maand geleden

Ons zoontje maakte ook veel geluidjes in de nacht terwijl hij sliep. Hierdoor hem met 4 weken op eigen kamer gelegd en iedereen sliep zoveel beter! Ik dacht namelijk elke keer dat hij wakker was toen hij die geluidjes maakte, waardoor ik elke x een speen in z’n mond probeerde te doen, waar hij juist weer wakker van werd haha. Wel eerst even overdag wat slaapjes op zijn eigen kamer laten doen zodat hij een beetje aan de kamer gewend was.

één maand geleden

Reactie op samp90

Hier echt het zelfde probleem, de baby ligt aan papa zijn kant en in slaap ...
Hier sliep hij veel beter en ook meer uur achter elkaar! In de nacht heeft hij nooit een speen in, en troosten hoeft eigenlijk niet omdat hij slaapt

één maand geleden

Hier ook. Sinds dag 4 op eigen kamer gaat super goed. Hij slaapt zelf ook langer door dan. We hebben een camera met geluid

één maand geleden

Oh wauw wat een verhalen van meiden die hier ook tegenaan liepen en voor het eigen kamertje zijn gegaan. We gaan het proberen! Al zal ik haar misschien wel een beetje missen wat verder bij me vandaan haha. Bedankt ben heel benieuwd hoe dit gaat zijn.

één maand geleden

Reactie op samp90

Hier echt het zelfde probleem, de baby ligt aan papa zijn kant en in slaap ...
Ja ik vind het ook spannend en wennen, het idee dat ze dan alleen ligt. Nu slaapt ze de halve nacht in haar nestje bij mijn vriend op de bank. Ga het proberen het eigen kamertje! Misschien vandaag al een beetje laten wennen overdag

één maand geleden

Heel fijn dit topic, mega herkenbaar. Met als enige verschil dat mijn vriend er ook niet van kan slapen 😅 We hebben de eerste weken nauwelijks geslapen, en toen we er allebei helemaal doorheen zaten besloten we hem op zijn eigen kamertje te leggen met de deuren open. We horen zijn geluiden nu alleen nog steeds, dus ik overweeg de deur toch dicht te gaan doen en dan met een babyfoon te gaan werken (Philips Avent). Hoop heel erg dat dat gaat werken, want dit is geen doen. Toevallig sprak ik deze week meerdere ouders die hun baby ook al op de eigen kamer hadden gelegd. Door het advies om je baby de eerste 6 maanden bij je op de kamer te houden voelde ik me echt een loedermoeder, maar onze baby’s hebben ook niks aan ouders die gek worden van het slaaptekort 🥲