54 Reacties

één maand geleden

Op eigen kamer laten slapen

één maand geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. Wat een bak herrie komt er uit zo'n klein mannetje Zijn t krampen? Wat is er gas de.... Het rare is dat als ik hem oppakken en op mij laat slapen de meeste herrie geluidloos verdwenen is.... Op wat snurkgeluisjes na dan. Die schaar ik dan maar in de categorie 'schattig' Hebben meer mensen dat?

één maand geleden

Reactie op Aboe

Hier ook hetzelfde verhaal. Wat een bak herrie komt er uit zo'n klein manne ...
Ja als ik dan op de bank ga zitten, is ze vrij snel stil en slaapt ze ruatig nog een paar uur door.

één maand geleden

Geluidjes zijn herkenbaar je word er wakker door dat klopt maar als nog slaap ik wel samen met m'n baby van 2 maanden we hebben er geen moeite mee en hij slaapt wel door.

één maand geleden

Voor ons werkte het echt perfect dat de cosleeper naast mijn man stond ipv naast mij. Sinds we dat hebben gedaan word ik amper meer wakker van de kleine geluidjes (misschien onbewust ook omdat ik weet dat hij toch dichterbij ligt en even een speen oid zou kunnen geven). In de praktijk is dit niet echt nodig, maar in mijn hoofd was dat echt een geruststelling waardoor ik minder op scherp stond.

één maand geleden

Wij hebben haar na 3 weken in haar eigen kamer gelegd mijn man en ik deden allebei geen oog dicht. Nu nemen we haar alleen in de cosleeper op de kamer als ze niet lekker is. Dan vind ik het wel fijn om haar in de gaten te kunnen houden.

één maand geleden

Als inmiddels mama van 2 kindjes kan ik je beloven dat die schattig baby slaapgeluiden weg gaan maar ik heb er zelf ook "last" van bij mijn zoontje. Hij ligt nu in zijn eigen kamer maar ik word er nog steeds wakker van door de babyfoon 🙈 Ik weet niet meer hoe lang het duurde maar mijn dochter is nu 2 en ik was die schattige geluidjes zelf al vergeten 🤭

één maand geleden

Ik heb gewoon oordopjes in. Huilen komt er wel doorheen

één maand geleden

Reactie op Aboe

Hier ook hetzelfde verhaal. Wat een bak herrie komt er uit zo'n klein manne ...
Jazeker !

één maand geleden

Hoe is het met iedereens lieve herrieschoppers?

één maand geleden

Reactie op Aboe

Bij ons alleen nog tussen 4-5 uur ‘s nachts. Dan geef ik hem een halve fles en dan slaapt hij prima verder tot uurtje of 8 zonder alle bijgeluidjes.

één maand geleden

Reactie op Aboe

Ik slaap zoveel beter sinds de kleine man naar zijn eigen kamertje is verhuisd. 😊