17 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben de regenboogrekening gedaan van de rabobank

2 maanden geleden

Hier ook een regenboog rekening bij de Rabobank

2 maanden geleden

En is er een reden dat jullie voor een regenboogrekening bij de rabobank hebben gekozen?

2 maanden geleden

Wij hebben kindertoekstspaarreking bij de abn

2 maanden geleden

Wij ook de regenboogrekening van de Rabobank, puur omdat we daar zelf ook een rekening hebben dus alles in één

2 maanden geleden

Wij hebben zelf een betaal- en spaarrekening bij ING en hebben daar nu ook een Kinderrekening op zijn naam geopend. Die konden we gewoon toevoegen aan onze app, zo hebben we alle 3 de rekeningen overzichtelijk onder elkaar. Plus we kunnen gemakkelijk geld van onze rekening overboeken naar zijn rekening.

2 maanden geleden

Wij hebben een gratis Spaarrekening bij Bunq geopend. Vanwege de hogere rente. Nadeel van de gratis rekening is wel dat maar 1 ouder het in het account kan zien. Dus op termijn gaan we dit wel aanpassen (of betaalde BUNQ rekening, of toch "gewoon" bij ING bijv.)

2 maanden geleden

Ik heb kindertoekomst sparen bij ABN, simpelweg omdat mijn rekening ook bij de ABN is en ik dan alles in 1 overzicht heb. En omdat het via mijn rekening loopt, is het ook verder gratis ☺️

2 maanden geleden

Wij hebben 2 rekeningen bij de sns geopend omdat er een beperking zit op de zilvervloot rekening maar wel betere voorwaarden. We storten daar maximale op en dan op de andere rekening nog wat extra

2 maanden geleden

Reactie op lyla105

Wij hebben 2 rekeningen bij de sns geopend omdat er een beperking zit op de ...
Wij doen zelfde. Hebben een spaarrekening bij de rabobank van onszelf voor de kinderen. En de zilvervloot vullen de opa's en oma's en wij vullen aan als er nog bij kan.

2 maanden geleden

Wij zitten bij de Rabobank. Wij hebben gekozen om onder ons rekeningnummer een spaarpotje aan te maken. Wij vonden de regenboogrekening uiteindelijk niet fijn omdat bij 18 jaar zij de beschikking over dit geld krijgt. Het is uiteraard haar geld maar om te voorkomen dat het mogelijk aan onnodige zaken wordt uitgegeven houden wij op deze manier nog wat regie in handen. Ze zal dus vooraf moeten aangeven waaraan ze het wilt spenderen omdat er tegen die tijd een fors bedrag op zal staan.

2 maanden geleden

Wij hebben 2 spaarrekeningen voor onze kinderen. Eén op onze naam waar wij bijvoorbeeld kinderbijslag op apart zetten. En één op naam van de kinderen (regenboogrekening) waar de schenkingen op gaan. Dit is echt aan hun gegeven en mogen ze van ons op hun 18e ook bij (al kun je het voor die tijd natuurlijk gewoon ook op een eigen rekening zetten).

2 maanden geleden

Ik heb een argenta spaarrekening geopend

2 maanden geleden

Reactie op Framblijtje

En is er een reden dat jullie voor een regenboogrekening bij de rabobank he ...
Wij zitten zelf ook bij de Rabobank, dus alles in één overzicht 😉

2 maanden geleden

Wij hebben bewust niet gekozen voor de regenboogrekening omdat we de rente minimaal vonden en het geld op de 18e verjaardag direct vrijgegeven wordt. Wij hebben gekozen voor Rabo doelsparen en het vast laten zetten tot haar 16e verjaardag.

2 maanden geleden

Bij Bunq, daar zitten we zelf en hoge rente. Wij kunnen beide bij deze rekening