64 Reacties
4 maanden geleden
Hier al 2 dagen overtijd en wel wat harde buiken maar die zijn er al weken. Volgens mij is de kans dat je bevalling echt begint tijdens zo’n wedstrijd niet zo groot hoor. Als je in je vecht-vlucht modus zit, waar je als fanatiek kijker wel in zit, is dat biologisch gezien geen goed moment voor een bevalling. Grote kans dat je lichaam dat dan niet toelaat 🤷🏻♀️
4 maanden geleden
Hahah nou hier echt hele nacht nog last gehad van kei harde buiken. Was inmiddels alweer een aantal dagen geleden.. Maargoed wijdt het niet aan de wedstrijd hoor haha. Had ook even veel te lang door de ikea geslenterd.. vraag me nu af of die nachterlijke zere buiken verband houden met te veel doen overdag..
4 maanden geleden
Hier gisteren tijdens de wedstrijd ook een voetbalfan. Hij was al wat drukker vanaf een uur of 7 (voorspanning)😂. Bij de 2-1 werd de kleine man ineens rustig. Helaas wel weer de hele nacht voorweeën gehad en mega rugpijn. Hopelijk zet het een keer door. Ben er zoo klaar mee. 😴
4 maanden geleden
Hahahaha ik ben inmiddels bevallen, lag weeën weg te puffen tijdens Roemenië-NL 😂😂
Was zo blij dat we na het ballonnetje zetten op tijd thuis waren, om vervolgens te vloeken dat de chrome cast kut deed (ik keek boven op bed) en de weeen gewoon al begonnen😂 na de wedstrijd toch maar even zkhs gebeld en volgende middag bevallen.
Gister samen op bed zijn eerste wedstrijd gekeken hihi, vond t wel een bijzonder gevoel. Vorige wedstrijd weeen, nu "samen" kijken🥰
Maar nee, ik hoop ook dat je niet tijdens de finale bevalt 😂
4 maanden geleden
Hahaha ok EK liefhebbers, morgen is het weer zo ver. Nog niet bevallen hoor! Waar gaan jullie kijken? Wij gaan naar mijn vader en daar met de familie kijken. Stiekem ook vast oppas voor zondag geregeld voor het geval dat hahaha
4 maanden geleden
Reactie op AngRoos
Ennn wie wordt er zondag ingeleid.... 🙋🏼♀️🙋🏼♀️😅🤣 mijn man zei al ja ...
Omg neeeee mijn vriend zou echt balen haha! (Ik zelf trouwens ook 😂) mag je wel vroeg? Misschien is de kleine er al tegen 21:00 whaha.
Vorige keer zou ik met de hele fam uiteten gaan voor jubileum van mn vader en stieffie.. Toen begon twee uur voor het eten mn bevalling. Afgemeld met ik voel me niet zo lekker. Maar die wisten natuurlijk wel hoe laat het was 😂 Zou wat zijn als ik nu weer beval op de dag van een familieding
4 maanden geleden
Hahahahaha 🤣🤣 nou als ik ga bevallen tijdens de finale (1 dag na mijn uitgerekende datum) dan moet NL wel echt winnen zeg 😂 dubbel feest
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Omg neeeee mijn vriend zou echt balen haha! (Ik zelf trouwens ook 😂) mag j ...
Jaaa ik baal er zelf ook van 🙈 maar aan de andere kant ben ik heeeeel blij dat hij (eindelijk) komt!!
Wel leuk verhaal voor later 🤣 van onze dochter was ik tijdens het songfestival weeën aan het wegpuffen 😂
Mag me om 14u melden in het ziekenhuis dus wie weet 😅 en als er nog niet veel ontsluiting is mag ik weer naar huis. Wie weet komt er door de spanning dan meer ontsluiting 😆
Hahaha ja zou toch wat zijn als je weer met zo'n verhaal aan komt zetten 🤭
4 maanden geleden
Reactie op Mabv
Lijkt mij dus juist heel leuk om 14 juli te bevallen als NL dan speelt haha ...
Haha ja het lijkt me wel een goed verhaal maar dan wel liever na de wedstrijd 😂
4 maanden geleden
Reactie op layla223
Mijn vriend wilt steeds met vrienden kijken. Soms is dat bij ons thuis, maa ...
Ah das wel minder. Mijn man komt de deur niet meer uit. Hij wilde ook een 2e dus blijft maar mooi bij mij juichen. Komt ook omdat ik ivm bekkeninstabiliteit niks kan en ons zoontje de laatste tijd nog wel eens wakker kan worden.
We maken er gewoon elke wedstrijd iets gezelligs van met wat hapjes. 😊 En ik hoop nog steeds zondag bij de finale een baby in mijn armen te hebben. Maar ben bang dat ik moet wachten tot de geplande keizersnede. 😅
4 maanden geleden
Reactie op Lovexsharon
Ah das wel minder. Mijn man komt de deur niet meer uit. Hij wilde ook een 2 ...
Ah, dat is wel lief! Ik had ook gehoopt om een keer samen een wedstrijd te kijken en het gezellig te maken met hapjes. Maarja, hij is echt een enorme voetbal fan en wilt graag met zn vriendengroep kijken die net zo’n fan zijn. Ik snap het wel…thuis met zn hoogzwangere vrouw is natuurlijk saaier dan met een groep mannen die net zo hard juichen als hij😉 Om daarna met toeters en bellen de straat op te gaan als ze winnen. Haha hij is soms nog even een puber😅