9 Reacties

één maand geleden

Ik heb begrepen dat de dr Brown nr 2 tussen de S en M van difrax in zit. Kun je dus ook nog proberen. Die passen ook op de difrax flessen.

één maand geleden

Je kan nog proberen om het gaatje met een naald iets groter te maken. Wel een schone naald gebruiken. Ook heeft difrax 123 spenen, dan kan je de stand veranderen. Misschien heb je er wat aan! 🤗

één maand geleden

Ik gebruik zelf ook de Difrax S flessen met een 1 2 3 speen, werkt voor onze zoon prima. Anders kreeg hij het er met moeite uit en idd wat je zegt drinken hij niet zijn fles leeg

één maand geleden

Of het afgeraden wordt, dat weet ik niet, maar ik heb met een paperclip wel een extra gaatje gemaakt, omdat ik er ook echt niet uit kwam met de juiste speen. Sindsdien gaat het goed!

één maand geleden

Reactie op AnneM90

Ik heb begrepen dat de dr Brown nr 2 tussen de S en M van difrax in zit. Ku ...
Klopt! Dat zou ik ook proberen, werkte bij ons goed.

één maand geleden

Reactie op Nams

Klopt! Dat zou ik ook proberen, werkte bij ons goed.
Ik heb ze besteld; straks worden ze geleverd, ik hoop dat dit een oplossing is, want door het onrustige drinken krijgt ze erge krampjes en dan huilt ze zo hard, echt zielig

één maand geleden

Hier hetzelfde gehad! Het koste mijn dochter zoveel moeite om van speen 2 (van Avent) der fles leeg te drinken dat ze in slaap viel tijdens het voeden en niet voldaan kon raken. Veel huilen en krampjes. Speen 3 was dan weer te groot. Ze moest even wennen dat er nu gemakkelijker melk doorheen kwam. We hebben geaccepteerd dat het de eerste paar keer natte kleren veroorzaakt en de speen eruit gehaald als ze te grettig werd of wisselen van speen grote tussen de voedingen door. Na een week ging het veel beter! Ze lekt niet tot weinig en drinkt weer goed, weinig krampjes. Wel meer boeren. Misschien ook nog te proberen als een andere flessoort niet werkt

één maand geleden

Hier hetzelfde gehad! Het koste mijn dochter zoveel moeite om van speen 2 ( ...
Bedankt voor de tip, maar die hebben we ook al geprobeerd, helaas hetzelfde probleem. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Tijdens de fles begint ze al te huilen waardoor ze niet meer verder drinkt, het gevolg is 1 a 2u erna weer honger. Tijdens de fles hoor ik haar buikje rammelen, is dat van de honger of krampjes? En ze laat veel windjes. Alleen het ding is, we hebben niets veranderd. Ze krijgt sinds haar geboorte al Nan evolia in de difrax fles en het ging altijd goed. Kan ze nu ineens niet meer tegen de melk? Of is het toch het speentje? Geen idee

één maand geleden

Reactie op Kimb071091

Bedankt voor de tip, maar die hebben we ook al geprobeerd, helaas hetzelfde ...
Ik geef in principe fulltime borstvoeding, maar ik heb dagen dat mijn dochter ongebruikelijk weinig drinkt, huilerig is en vaak komt voor korte momenten. Vaak duurt het 1 en soms 2 of 3 dagen en dan gaat het weer beter. Ik heb geen idee of dat bij de fles ook zo kan werken, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als je de buik hoort rommelen zijn de over het algemeen de darmen. Niet perse een teken van honger, vaak van wat lucht in de darmen en dat komt in beweging door het drinken. Als ze geen last heeft van de windjes die er komen zou ik me niet teveel zorgen maken.