5 Reacties

één maand geleden

Ik heb een babygym van little dutch. Heel interieurproof maar mijn zoontje vond m maar saai ( want geen geluidjes/ spiegeltje oid) ik heb er toen dus zelf maar belletjes aan gemaakt… hier zou ik dus op letten bij je aankoop

één maand geleden

De Chicco baby gym mijn dochtertje is er gek op!

één maand geleden

Wij hebben er 1 van fisher-price. Felle kleurtjes en handig op te klappen foor de bogen. Ons zoontje vind vooral het tegen de boog aan trappelen heel leuk zodat de hele babygym beweegt.

één maand geleden

Baby gym "Playgro 5 in 1 Safari Gym" raad ik af. De enkele boog valt naar een kant door het gewicht van de beestjes. Het is dat we hem gekregen hebben, en ze (en ook de oudste) de mobiel boven haar bedje als gym gebruikt. Anders was ik of voor 2 bogen gekruist gegaan of voor een houten omdat het gewoon steviger is. Verder wordt de oball rammelaar hier nu af en toe bewogen. Makkelijk te pakken en lekker licht.

één maand geleden

Babygym heeft ze hier 2 minuten geduld voor voordat het brullen wordt haha. Nu hebben we ook wel een interieur proof ding dus misschien een beetje saai voor haar. Spulletjes uit de how to play kit vindt ze heel leuk! En heel fijn en interessant dat er een boekje bij zit met hoe de spulletjes aan te bieden, waar het goed voor is enz. Lovevery is iets soortgelijks trouwens. Maar dit duurt ook maar vijf minuten of zo hoor. Langer komt vanzelf wel denk ik dan. Maar op nummer één staat kijken naar het raam 😂 Andere dingen die we doen zijn liedjes zingen, “gesprekje” met haar voeren door geluidjes te maken en overdreven gezichtsuitdrukkingen te doen. Maar allemaal heel kort en niet gepland of zo.