12 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje is morgen 5 week en zou volgens de app nu in de lastige fase zitten En daar lijkt het ook zeker op Hij huilt meer en anders, kan echt overstuur zijn en niks wat dan lijkt te helpen Hij is hangerig, wil eigenlijk alleen bij mij liggen of mn vriend, andere mensen heeft ie gelijk door en dan ook gelijk overstuur Hij is langer wakker en daarbij ook echt vrij alert, ogen kunnen wijd openstaan en echt actief rondkijken en hij zoekt meer contact En z’n slaap patroon veranderd Zijn allemaal tekenen dat ie erin zit en daar ben ik ook van overtuigd🙈 Kan best zijn dat je zoontje er al in zit hoor! Vgm geven ze aan dat er +/-2 week speling in kan zitten

2 maanden geleden

Reactie op itisme01

Ons zoontje is morgen 5 week en zou volgens de app nu in de lastige fase zi ...
Hier precies hetzelfde. Zoontje ook 5 weken morgen.. de 3 "H"s zijn hier duidelijk aanwezig.. humeurig hangerig en hongerig

2 maanden geleden

Ik twijfel..ze is vandaag 5 weken (40+1 geboren) maar zo huilerig, minder drinken, veel (op ons) slapen..

2 maanden geleden

Ik heb hier het idee dat hij er net doorheen is. Hij is morgen 5 weken (geboren met 41+3). Er is veel beter contact met hem te maken, alerter en een stuk beter weg te leggen! Al met al een stuk meer ontspannen voor ons allemaal 😊

2 maanden geleden

Ik ben ervan overtuigd dat mijn dochter nu ook in sprong 1 zit! Morgen 5weken. Ze is heel huilerig en kan haar niet wegleggen.. alleen de draagdoek biedt rust

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, week 5 vanaf vandaag!

2 maanden geleden

Ja hier is het ook sinds vrijdag begonnen. Duidelijk veel huilen, s avonds ontroostbaar huilen. S nachts minder lang slapen en vandaag de hele dag door huilen en lastig in slaap komen. Gecorrigeerd is ze nu 5 weken en 2 dagen. Hopelijk is het snel voorbij.

2 maanden geleden

Wij zitten ook in de sprong. Huilt veel meer en de slaapjes duren korter. Vanaf eind van de middag ook moeilijker in slaap te komen

2 maanden geleden

Gebruiken jullie een app om dit bij te houden/te kunnen zien?😊

2 maanden geleden

Hoelang duurt een sprong? Houden jullie dit bij in de oei ik groei app? Volgens mij moet je betalen toch?

2 maanden geleden

Ik heb het boek, maar online vind je ook info en een tabel met de sprongetjes. Sprong 1 duurt een week gemiddeld, de sprongetjes duren steeds langer. 😅