Zijn er al kindjes door sprong 1 gegaan? Ik heb het idee dat ons zoontje nu in sprong 1 zit, maar volgens de oei ik groei app begint deze pas over 8 dagen.
Waar hadden jullie kindjes last van met sprong 1?
Ons zoontje is morgen 5 week en zou volgens de app nu in de lastige fase zitten
En daar lijkt het ook zeker op
Hij huilt meer en anders, kan echt overstuur zijn en niks wat dan lijkt te helpen
Hij is hangerig, wil eigenlijk alleen bij mij liggen of mn vriend, andere mensen heeft ie gelijk door en dan ook gelijk overstuur
Hij is langer wakker en daarbij ook echt vrij alert, ogen kunnen wijd openstaan en echt actief rondkijken en hij zoekt meer contact
En z’n slaap patroon veranderd
Zijn allemaal tekenen dat ie erin zit en daar ben ik ook van overtuigd🙈
Kan best zijn dat je zoontje er al in zit hoor! Vgm geven ze aan dat er +/-2 week speling in kan zitten
Ik heb hier het idee dat hij er net doorheen is. Hij is morgen 5 weken (geboren met 41+3). Er is veel beter contact met hem te maken, alerter en een stuk beter weg te leggen! Al met al een stuk meer ontspannen voor ons allemaal 😊
Ik ben ervan overtuigd dat mijn dochter nu ook in sprong 1 zit! Morgen 5weken.
Ze is heel huilerig en kan haar niet wegleggen.. alleen de draagdoek biedt rust
Ja hier is het ook sinds vrijdag begonnen. Duidelijk veel huilen, s avonds ontroostbaar huilen. S nachts minder lang slapen en vandaag de hele dag door huilen en lastig in slaap komen.
Gecorrigeerd is ze nu 5 weken en 2 dagen. Hopelijk is het snel voorbij.
Ik heb het boek, maar online vind je ook info en een tabel met de sprongetjes. Sprong 1 duurt een week gemiddeld, de sprongetjes duren steeds langer. 😅