550 Reacties

één maand geleden

Reactie op Madelief28

Ik heb nu het idee dat we qua slaapregressie op z’n piek zitten (hij is nu ...
Ik heb inderdaad een beetje hetzelfde ze is 18 weken en overdag slapen is dramaaaa en de nacht gaat wel okay. Laten we hopen dat het snel over is🙏

één maand geleden

Och meiden ik ben na een paar dagen al gesloopt. Vandaag was echt het toppunt met humeurig zijn, huilen, niet willen slapen etc. Heb ik m na heeeel veel pijn en moeite in slaap, kwakt DHL keihard een pakketje op de grond bij de voordeur, belt aan en loopt weg. 10 minuten geslapen! Daarna weer 3 uur rond moeten lopen en wiegen want owee als je durft te gaan zitten. Wat ik lees kan dit heel lang duren, hoe lang is jullie ervaring?

één maand geleden

Hier ook een grote hysterie voorafgaand het slapen overdag 🥲. Soms 1 uur in de weer voor een slaapje van 30 min…

één maand geleden

Reactie op Bmwz

Och meiden ik ben na een paar dagen al gesloopt. Vandaag was echt het toppu ...
Oh lang leve de draagzak, dan moppert hij even maar gaat hij zoveel makkelijker slapen! Met een peuter erbij heb ik ook de tijd/rust niet om te blijven wiegen. ☺️

één maand geleden

Heel herkenbaar.. Hij is nu 16 weken en 4 dagen. 'S nachts vaak heel vrolijk en kletst hij er op los! Smorgens wil hij niet/nauwelijks drinken. Korte slaapjes overdag en smiddags wil hij helemaal niks.. alleen maar krijsen/gillen. Oppakken en lopen helpt iets. Hij kan overigens ook zo weer lachen 🫣 Stopt alles in z'n mond, rolt van buik naar rug en kletst en lacht veel.

één maand geleden

Reactie op Bmwz

Och meiden ik ben na een paar dagen al gesloopt. Vandaag was echt het toppu ...
Tip; ik heb een briefje op de deur als ik pakket verwacht: pakket mag voor de deur ivm baby Super fijn de bezorgers weten het inmiddels en zwaaien door de raam als ik op de bank met haar zit bijvoorbeeld

één maand geleden

Hoe het gaat?! Niet. Het gaat niet. Het is 5 uur en heb al 3x een uur op gezeten. Dit is erger dan de newbornfase, hopelijk vliegt dit net zo snel voorbij…

één maand geleden

Reactie op eeem

Hoe het gaat?! Niet. Het gaat niet. Het is 5 uur en heb al 3x een uur op ge ...
Precies dit: 0/2/4 lange nachtvoedingen en dan om 5.20 klaarwakker 😭

één maand geleden

Reactie op bellenblaas21

Tip; ik heb een briefje op de deur als ik pakket verwacht: pakket mag voor ...
Heb ik ook, ook nog de apps gedownload met dat als opmerking maargoed. Vannacht goede nacht dus erg blij mee!

één maand geleden

Wanneer start de slaapregressie. Is dat echt met 4 maanden of kan dat ook nog later komen? Klinkt pittig

één maand geleden

Het lijkt erop dat we het ergste hebben gehad 🙏🏼. Afgelopen 2 weken was het ieder uur feest in de nacht. Gisternacht zat er 2 uur tussen en vannacht 3, hopelijk geen toeval geweest en gaat het weer de goede kant op 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Ellen765

Wanneer start de slaapregressie. Is dat echt met 4 maanden of kan dat ook n ...
Bij mijn dochtertje begon het met 13 weken. Is per kindje verschillend maar ik geloof dat het tussen maand 3 en maand 5 zo’n beetje is.

één maand geleden

Reactie op Ellen765

Wanneer start de slaapregressie. Is dat echt met 4 maanden of kan dat ook n ...
Het is eigenlijk progressie. Ze leren op een volwassen manier te slapen, met de cyclussen. Die overgang betekent wel wat lichter slapen en nog wennen om de cyclussen aan elkaar te plakken. Zou vooral buikje vol hebben voor het slapen en rustige omgeving en hetzelfde ritueel regelen

één maand geleden

Ik kan alles afvinken wat jij schrijft @madelief28!

één maand geleden

Al sinds week 14 huilt mijn zoon om het uur ongeveer en vanaf 5 uur zijn het hazenslaapjes voordat hij weer huilt. Een speen erin en het gaat weer, maar ik moet er zo vaak uit dat ik zelf niet meer diep slaap en daardoor overdag gewoon niet meer functioneer. Voor de rest doet hij overdag dutjes van Max 40 minuten en als ik geluk heb kan ie nadat hij het speentje weer heeft gekregen nog eens 40 minuten slapen, maar dat is het. Drinken gaat wel goed, 4x 210+7 flessen op een dag. Iemand enig idee of dit bij de slaapregressie hoort of dat die misschien ook nog gaat komen 😩

één maand geleden

Reactie op Burgje

Al sinds week 14 huilt mijn zoon om het uur ongeveer en vanaf 5 uur zijn he ...
Ohja, maandag is hij 19 weken.

één maand geleden

Reactie op Burgje

Geef je in de nacht wel een flesje dan? Want dat zou ik zeker doen (niet zo'n grote), en verder...ja, dit klinkt als slaapregressie/sprong en dan hebben ze vaak behoefte aan wat extra melk. Misschien zelfs ook overdag vaker, maar kleinere flessen aanbieden...

één maand geleden

Reactie op Burgje

Klinkt inderdaad als de slaapregressie 😅 Ik zou inderdaad ook ‘s nachts wel een (kleine) voeding aanbieden. Ze hebben in deze periode vaak toch meer/vaker honger. Slaapt jullie zoontje nog bij jullie op de kamer of op zijn eigen kamer? Misschien is een co-sleeper in deze periode nog fijn zodat je er zelf niet elk uur uit hoeft. Als hij nu 19 weken is, dan zou je nu zo’n beetje op de piek moeten zitten / gehad moeten hebben. Ik hoop voor je dat het gauw beter wordt 🤞🏼

één maand geleden

4 flessen was het advies van CB, en eigenlijk ben ik ook bang dat ie eraan gaat wennen als ik er weer mee begin, maar zal het vannacht even uitproberen. Dank! Ja ik hoop ook dat met week 19 het einde in zicht is!

één maand geleden

Ik vind het erg pittig! Hij is ook nog eens flink verkouden en wordt echt 2 keer per nacht wel wakker. Soms helpt wiegen maar meestal een extra fles.. voorheen sliep hij de hele nacht door dus dit is even wennen. Ik merk ook nog geen ontwikkelingen? Komt dit nog??