573 Reacties
één maand geleden
Reactie op simbamimi
En houd je haar dan weer 2 uur wakker, of hoe ziet je schema er dan uit?
Nee dan kort ik echt haar wakker tijd in. Soms ligt ze er dan alweer na een uur in, ik houd dan echt die vermoeidheidssignalen in de gaten. Ik houd haar dan echt nooit wakker tot die 2 uur, ze ligt er vaak daarvoor al in en valt dan in slaap vlak na die 2 uur.
één maand geleden
Ons dochtertje is nu 22 weken oud, de hazenslaapjes houden niet op. Ik mis mijn dochter die 2 uurtjes achterelkaar kon slapen 🫠
één maand geleden
En het duurt elke keer bijna een uur voor ik haar in slaap krijg. Het is alsof ze tegen haar slaap vecht.
25 dagen geleden
Wat een ellende😅. Ons dochtertje sliep dus echt 11-13 u achter elkaar door, 18.30/19:00 naar bedje en 07.30 wakker.. en nu…… mijngod heel de avond bezig om haar in slaap te krijgen, en mevrouw denkt nu om 02:00/03:00 dat ze gezellig kan kletsen. Vannacht nog erger en bijna de hele nacht op geweest…. Wanneer stopt dit😫😨 #18weken
25 dagen geleden
Reactie op layla223
Dit dus, bij mijn vriend ook! Gaat hij ineens WEL slapen overdag, 2 uur zel ...
Ze missen jullie gewoon te erg dat ze maar gaan slapen, dan gaat de tijd sneller 🫢
25 dagen geleden
Willen jullie kindjes ook meer drinken? Ik zit al aan de max ( 5 x 180), maar kom niet helemaal lekker uit. Vandaag ontkwam ik echt niet aan een fles extra.
25 dagen geleden
Hier nog steeds iemand die niet de nacht in wil. Ondertussen 23:15 💤💤💤
25 dagen geleden
Hier ook een huilende baby al sinds 10 uur. Ik weet geen raad.. ze is doodmoe, maar wil niet in slaap vallen.
25 dagen geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Willen jullie kindjes ook meer drinken? Ik zit al aan de max ( 5 x 180), ma ...
Die van mij krijgt standaard 5x 180…
25 dagen geleden
Reactie op ArankaRomy
Die van mij krijgt standaard 5x 180…
Ja hier ook, maar dat is ook de max toch? Ik kwam vandaag dus op 6 x 180 uit.
24 dagen geleden
Hier was het vannacht weer 02:30, 03:35, 05:00, 05:27, 06:30😂. Fles van 23:00 krijgt die nu 2 weken niet meer. Ik twijfel of ik die gewoon weer moet geven om te kijken wat dat doet.. maar wij merkte dat we hem gewoon niet uit zijn diepe slaap kregen en hij vaak in slaap viel
24 dagen geleden
Reactie op simbamimi
Hier was het vannacht weer 02:30, 03:35, 05:00, 05:27, 06:30😂. Fles van 23 ...
Vast een groeispurt!