8 Reacties

één maand geleden

De geur herken ik niet, maar ik heb nu 9 weken later ook nog wel wat donker/ rood paarse afscheiding. Denk telkens dat ik ongesteld wordt, maar dat is nog niet gebeurd.

één maand geleden

Hier ook gehad spoelen spoelen spoelen ben 11 juli bevallen en inmiddels denk ik 13 dagen geen last meer van

één maand geleden

Ik ben 7,5 week pp. Na 4 weken was het bloeden bij mij ook helemaal voorbij maar nog zeker twee weken last gehad van wat jij beschrijft. Ook afscheiding met een donkerdere kleur dan normaal en een heel onaangename geur. Ik ben er nu net 1,5 week helemaal vanaf en zowel afscheiding als geur zijn nu weer normaal bij mij! Dus misschien heeft het bij jou iets langer nodig? In andere topics heb ik veel dames horen klagen over een onaangename geur dus dat is denk ik wel normaal/veel voorkomend

één maand geleden

Volgens mij is dit lochia. Wondvocht dat vanuit je baarmoeder komt, niet van je wond down there. Dat kan heel erg stinken, ik heb het ook gehad. Ik kon de geur niet omschrijven, maar het was niet fijn nee. Na 4/5 dagen was het weg

één maand geleden

Ik ben zelf 11 weken geleden bevallen en heb vandaag een kweek af laten nemen. Bij mij ook een zeer sterke geur alleen groenig van kleur. Bij mij word dus gedacht aan bacteriele vaginose Even afwachten wat het is maar zou zeker even langs de huisarts gaan!

één maand geleden

Ik heb hetzelfde (9 weken pp). Moet nog steeds inlegkruisjes blijven dragen en elke dag denk ik dat ik ongesteld ben geworden. Het gekke is dat het voornamelijk 's ochtends is dat ik bloed lijk te verliezen. Daarna heb ik er geen last meer van of is het stukken minder.. Ik vind het ook raar maar ben nog niet zo ver dat ik de huisarts bel. Verder nergens last van..

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Zelfde datum bevallen. Bij mij hebben ze een echo gemaakt om te kijken of er een restje placenta was achter gebleven ook in combinatie met bloedstolsels afgelopen week. Gelukkig geen restje. Kan er bij horen blijkbaar en is veel voorkomend.

één maand geleden

Ik had dit ook heel erg. Die geurrrrr. Bah. Toen ik stopte met bloeden is de geur ook weg gegaan. Bij mij is het bloeden al na een paar weken gestopt omdat m’n placenta handmatig is weggehaald. Maar dat van die geur herken ik heel erg! En in mijn geval is het dus goedgekomen :) maar dus pas nadat het bloeden 100% gestopt was