11 Reacties
4 maanden geleden
Yes! Bij mij heeft de vk bij de eerste mij twee x gestript. Ik was 41+3 en 41+4 weken zwanger en anders zou ik worden ingeleid. De eerste keer kwam de bevalling niet op gang. Toen ben ik zelfs nog even de stad in geweest. 🤣De tweede keer kreeg ik wat menstruatieachtige klachten en daarna 's avonds waren mijn vliezen gebroken en 's avonds kreeg ik weeën. Heel blij dat ik niet ingeleid hoefde te worden. Ik vond het prima te doen.
4 maanden geleden
Maandag wordt ik gestript, dus ben heel erg benieuwd 🫣
Maar ik ga er 0,0 van verwachten want in mijn omgeving is niemand dezelfde dag of de dag erna bevallen haha
4 maanden geleden
Ik ben gestript bij onze dochter, het deed bij mij erg veel pijn en deed helaas niks 😅
4 maanden geleden
Vorige zwangerschap met 40.3 gestript om 09:00 uur in de ochtend. Rond middernacht begonnen de weeën en om 05:28 is toen onze zoon geboren 😊 het strippen was vervelend maar ik zou het met deze zwangerschap weer doen als ik over de 40 weken ga!
4 maanden geleden
Vorige zwangerschap 2x gestript. De dag na de 2e keer begon mijn bevalling, maar die duurde 42 uur dus officieel wordt dat niet als een geslaagde strippoging gezien geloof ik.
Het was een beetje pijnlijk, maar het duurde erg kort dus vond het niet vervelend ofzo ☺️ overigens weet ik wel dat mijn verloskundige het echt alleen doet als de baarmoedermond er klaar voor is en het dan ook heel voorzichtig doet. Hier kan qua verloskundige nog wel verschil in zitten geloof ik.
4 maanden geleden
Bij m'n vorige zwangerschap ben ik 3x gestript, maar heeft niks geholpen. Uiteindelijk ben ik ingeleid. Het strippen was niet heel prettig, maar ook niet pijnlijk ofzo