190 Reacties
5 maanden geleden
Te vroeg gejuicht! Waar mevrouw vorige week keurig gedraaid was ligt ze vandaag met 36+1 dwars... Vanmiddag naar het zkh voor een versie 🤞
5 maanden geleden
Straks echo om te kijken of de baby gedraaid is.. weet eigenlijk zeker van niet haha. Zulke ronde bolletjes boven in de buik
5 maanden geleden
Onze middelste is met 35 weken zelf gekeerd. Gelukkig maar, want ik wou geen stuitbevalling. Meneer was uiteindelijk alsnog een week te vroeg alsnog en vier kg. Dat had ik niet in stuit willen doen.
5 maanden geleden
Die van ons lag tot 36 weken en 3 dagen in stuit, ook haar voorkeurs houding gedurende de gehele zwangerschap. hierna zelf toch in achterhoofdsligging gedraaid.
5 maanden geleden
Zijn er meer dames die oefeningen van spinning babies doen? Heb het gevoel dat er niks gebeurt
5 maanden geleden
Vandaag een versie gehad. In 1x gelukt! Hij is alleen heel druk dus de kans dat hij terug draait is aanwezig. Morgen weer een echo om te kijken.
5 maanden geleden
Reactie op Marcilio
Is het gelukt?
Nee helaas. De dag daarna (gister) weer naar het zkh voor een ctg en echo omdat de baby echt heel erg rustig was. Ctg was goed en op de echo lag ze wel met dr hoofdje naar beneden! Maar nog niet ingedaald dus een zogenaamde instabiele ligging. Ik mag morgen weer naar het zkh voor een echo en evt nieuwe versie, ben heel benieuwd en hoop dat ze snel indaalt!🙃
5 maanden geleden
Reactie op Babyiscoming2024
Zijn er meer dames die oefeningen van spinning babies doen? Heb het gevoel ...
Ja ik doe ze ook. Voel wel dat de billen dan omhoog komen en hij is daarna onrustig maar draait niet...
5 maanden geleden
Reactie op Marcilio
Spannend zeg! Hier ist af en toe ook zo gerommel dat ik bang ben dat hij in ...
Vanochtend een echo gehad en mevrouw ligt met haar hoofd naar beneden en mooi in het bekken! Ik mag weer terug naar mn eigen VK en we kijken dinsdag weer hoe ze ligt. Hopen dat het zo blijft 🤞 het hele weekend maar op mn hurken zitten 😆
4 maanden geleden
Meneertje ligt nog steeds in stuit helaas 😫😫 donderdag een versie poging
4 maanden geleden
Reactie op DemiZ99
Versie poging gehad. Binnen 30 seconden lag ze goed. Donderdag echo om te k ...
Wat fijn!!
4 maanden geleden
Reactie op Sita27
Er zijn 3 versie pogingen gedaan, helaas alle 3 mislukt. We gaan nu voor ee ...
Hier ook versies niet gelukt. Wij gaan ook voor stuitbevalling. Spannend!