41 Reacties
7 maanden geleden
Uit slag was verhoogde suiker moet nu naar dieetischte en gynaecoloog
Suiker was 7.8
7 maanden geleden
Ik was niet misselijk of duizelig, alleen een verhoogde hartslag.
Ik had geen zwangerschapsdiabetes .
7 maanden geleden
Net uitslag al zien staan in de app. Is te hoog. Zal morgen wel horen wat er nu gaat gebeuren maar gok ook na dietiste en gyn.
7 maanden geleden
Ik had hem afgelopen vrijdag gedaan. Alles was goed behalve mijn nuchtere waarde.
Moest vanaf afgelopen maandag gelijk beginnen met prikken en alles bij houden. Denk dat ik puur lef heb gehad. Heb namelijk nog niks aan hoeven passen aan mijn eetgewoontes en nu zit hij iedere keer ruim onder de grens 😅 denk dat ik puur peg heb gehad. De dag voor de test was ik namelijk jarig. ‘s avonds gebak, chinees en ijs op denk dat dat te veel is geweest. Komende maandag afspraak staan om deze week te bespreken dus ben benieuwd
7 maanden geleden
Ik voelde me naar, maar dat heb ik altijd als ik nog niet heb ontbeten. Licht in mijn hoofd, misselijk etc. Wel de rest van de dag hoofdpijn gehad, maar geen idee of dit nou per se daardoor kwam, of door een slechte/korte nacht 🥲
Mijn eerste 2 waardes waren prima, de 3e helaas nog te hoog (te langzaam afgebouwd dus)...
7 maanden geleden
Reactie op Lisanne1104
Ik had hem afgelopen vrijdag gedaan. Alles was goed behalve mijn nuchtere w ...
Wat fijn zeg, zo snel! Ik kreeg vrijdag ook de uitslag, dinsdag langskomen voor gesprek bij de vk (alles voorgelezen uit de flyer die ze ook heeft gemaild...🤦🏻♀️) en krijg vandaag pas de spullen binnen... Dus bijna een week lang puur natte vinger werk wat betreft eten, word er heel gefrustreerd en onzeker van 🙄
7 maanden geleden
Ik heb eind van de maand de suikertest, maar zonder drankje. Moet nuchter prikken, dan naar huis eten en na uur terug en weer prikken
7 maanden geleden
Het drankje ging opzicht het was gewoon mierenzoet, daarna voelde mijn maag even niet zo lekker maae gelukkig was dat maar even, voorderest ging het goed
7 maanden geleden
Reactie op kadriye geraldine
Weet niet mijn verlosk wil onder de 6.4 hebben had 7.8
Maar de normale waardes zijn ook na het suikerdrankje 7.8 staat ook op internet
Als je verloskundige dat wilt moet mischien met een reden zijn weet niet
Maar na het suikerdrankje moet het onder de 7.8 zitten