41 Reacties

7 maanden geleden

Uit slag was verhoogde suiker moet nu naar dieetischte en gynaecoloog Suiker was 7.8

7 maanden geleden

Ik was misselijk en ook draaierig. Thuis aangekomen 2 uur moeten slapen om bij te komen. 🙃 uiteindelijk is er gezegd dat ik zwangerschapsdiabetes zou hebben..

7 maanden geleden

Ik was niet misselijk of duizelig, alleen een verhoogde hartslag. Ik had geen zwangerschapsdiabetes .

7 maanden geleden

Heb ook een suikertest gedaan en voelde mij de rest van de dag ook niet lekker en misselijk. Ik heb geen zwangerschapsdiabetes

7 maanden geleden

Net uitslag al zien staan in de app. Is te hoog. Zal morgen wel horen wat er nu gaat gebeuren maar gok ook na dietiste en gyn.

7 maanden geleden

Reactie op Veldhuizen

Net uitslag al zien staan in de app. Is te hoog. Zal morgen wel horen wat e ...
Wat is je uitslag dan?

7 maanden geleden

Ik voelde me niét misselijk, maar wél zwangerschapsdiabetes 😅

7 maanden geleden

Hier gister de test gehad, uitslag volgens mij prima (te zien in online portaal en niet gebeld vandaag). Rest van de dag heel.weinig trek gehad en vol/opgeblazen gevoel, anders nergens last van.

7 maanden geleden

Ik heb m nu net gehad. Drankje viel wel mee qua zoetigheid. Wel enorme hoofdpijn nu

7 maanden geleden

Ik had hem afgelopen vrijdag gedaan. Alles was goed behalve mijn nuchtere waarde. Moest vanaf afgelopen maandag gelijk beginnen met prikken en alles bij houden. Denk dat ik puur lef heb gehad. Heb namelijk nog niks aan hoeven passen aan mijn eetgewoontes en nu zit hij iedere keer ruim onder de grens 😅 denk dat ik puur peg heb gehad. De dag voor de test was ik namelijk jarig. ‘s avonds gebak, chinees en ijs op denk dat dat te veel is geweest. Komende maandag afspraak staan om deze week te bespreken dus ben benieuwd

7 maanden geleden

Ik voelde me naar, maar dat heb ik altijd als ik nog niet heb ontbeten. Licht in mijn hoofd, misselijk etc. Wel de rest van de dag hoofdpijn gehad, maar geen idee of dit nou per se daardoor kwam, of door een slechte/korte nacht 🥲 Mijn eerste 2 waardes waren prima, de 3e helaas nog te hoog (te langzaam afgebouwd dus)...

7 maanden geleden

Reactie op Lisanne1104

Ik had hem afgelopen vrijdag gedaan. Alles was goed behalve mijn nuchtere w ...
Wat fijn zeg, zo snel! Ik kreeg vrijdag ook de uitslag, dinsdag langskomen voor gesprek bij de vk (alles voorgelezen uit de flyer die ze ook heeft gemaild...🤦🏻‍♀️) en krijg vandaag pas de spullen binnen... Dus bijna een week lang puur natte vinger werk wat betreft eten, word er heel gefrustreerd en onzeker van 🙄

7 maanden geleden

Ik voelde mij tijdens de test en na het drinken van het drankje prima. Na de 2 uur wachten wel erg hongerig en wat slap. Uiteindelijk geen suiker maar zelfs wat lagere waardes.

7 maanden geleden

Reactie op kadriye geraldine

Uit slag was verhoogde suiker moet nu naar dieetischte en gynaecoloog Suik ...
Vreemd? Ik had 7,5 geen zwangerschap diabetes. 7,8 is toch goeie waarde naar de suikerdrankje

7 maanden geleden

Ik heb eind van de maand de suikertest, maar zonder drankje. Moet nuchter prikken, dan naar huis eten en na uur terug en weer prikken

7 maanden geleden

Het drankje ging opzicht het was gewoon mierenzoet, daarna voelde mijn maag even niet zo lekker maae gelukkig was dat maar even, voorderest ging het goed

7 maanden geleden

Reactie op kaout123

Vreemd? Ik had 7,5 geen zwangerschap diabetes. 7,8 is toch goeie waarde naa ...
Na 1 uur mag het toch 7.8 zijn op z'n hoogs? Na 2 uur 6.7 dacht ik. Al hebben ziekenhuizen allemaal een eigen regel qua waardes..

7 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Na 1 uur mag het toch 7.8 zijn op z'n hoogs? Na 2 uur 6.7 dacht ik. Al hebb ...
Heey bij mijn verloskunidge was de waarde na 2 uur onder de 7,8 Echt gek dat iedereen andere waardes heeft

7 maanden geleden

Weet niet mijn verlosk wil onder de 6.4 hebben had 7.8

7 maanden geleden

Reactie op kadriye geraldine

Weet niet mijn verlosk wil onder de 6.4 hebben had 7.8
Maar de normale waardes zijn ook na het suikerdrankje 7.8 staat ook op internet Als je verloskundige dat wilt moet mischien met een reden zijn weet niet Maar na het suikerdrankje moet het onder de 7.8 zitten