9 Reacties
4 maanden geleden
Na 2 jongentjes nu ook een meisje voor jou. Wil jij mijn peettante zijn is wat ik je vragen wou🩷
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Uhm ja, dit zou ik dus niet doen, aangezien dat geen correct Nederlandse zi ...
Lekker belangrijk, het gaat om het idee. We zitten hier niet bij een examen nederlands. Wie weet heeft ze hier wat aan gehad 😉
4 maanden geleden
Ik zag gisteren je topic al voorbij komen en moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal wist hoe ik goed moest omschrijven wat ik er bij voel. Ik wil namelijk ook niet negatief of oordelend overkomen.
Persoonlijk vind ik dat het gaat om de eer die je je zus geeft om peettante te worden. Het erbij betrekken dat zij geen dochter heeft en dan een tekst erbij schrijven als ‘nu ook een meisje voor jou’, zou bij mij echt compleet verkeerd vallen.
Tuurlijk gaat ze blij worden van haar nichtje, daar gaat ze van houden en ze wil ongetwijfeld niets liever dan peettante zijn voor jullie dochter.
Maar om het zo op een bord onder iemands neus te schuiven, wetende dat zij ook graag zelf een dochter had gehad, vind ik behoorlijk ‘in your face’.
Hopelijk vat je het niet verkeerd op, ik bedoel het echt goed naar je zus toe en het is niet mijn bedoeling om jou af te vallen!
Ik zou gewoon gaan voor een ander soort tekst, zonder betrekking op dochter/meisje.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zag gisteren je topic al voorbij komen en moet eerlijk zeggen dat ik nie ...
Hier sluit ik me bij aan. Ik las het en het viel bij mij inderdaad ook een beetje verkeerd. Ik zou denk ik even verdrietig door worden als iemand dat bij mij zou doen en dat is natuurlijk niet wat je wilt bereiken.
4 maanden geleden
Reactie op MalagaMama
Hier sluit ik me bij aan. Ik las het en het viel bij mij inderdaad ook een ...
Het geeft mij een beetje de vibes van toen zwanger worden niet lukte en iedereen om mij heen met geweldige zwangerschapsaankonigingen kwamen. En ik was blij voor iedereen hoor maar voelde me toen ook altijd voor het blok gezet, zeker als mensen mijn situatie kende. En dan steekt het toch 🤷🏼♀️