19 Reacties

4 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2024/de-relaxed-tijden-op-de-bank-series-of-films-gezocht-7yrxDyR

4 maanden geleden

Ligt er natuurlijk aan wat je leuk vind! Wat ik heb gekeken: Outlander, house of dragon, moedermaffia, greys anatomy. Misschien zit er iets voor je tussen 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

The good doctor kijkt lekker weg

4 maanden geleden

B&b vol liefde nieuwe seizoen

4 maanden geleden

Wij kijken Oogappels. Echt heel leuk!

4 maanden geleden

Dertigers op NPO

4 maanden geleden

Vikings

4 maanden geleden

Moedermaffia op Videoland

4 maanden geleden

Gooische vrouwen, Gossip girl, the man with 1000 kids, peaky blinders, Alice in borderland.

4 maanden geleden

Videoland: b&b vol liefde,MAFS Australia laatste seizoen ,de wereld van Eva, adem in adem uit, moeder maffia, Gooische moeders Disney+: the veil, only murderers in the building,what we do in the shadows , the artful dodger

4 maanden geleden

Als je vampire diaries hebt gezien vind je misschien te originals of legacies ook leuk? Andere leuke series vind ik the 1OO, brigerton, love is blind, greys anatomy en mocro maffia

4 maanden geleden

Echt een top topic dit trouwens 🤣 kan me serieus al de hele zwangerschap niet concentreren op series/films. Dat wordt bingewatchen tijdens voedingsmomenten😎

4 maanden geleden

Reactie op momlin

Echt een top topic dit trouwens 🤣 kan me serieus al de hele zwangerschap n ...
Hahah, dan heb je alvast wat tips voor wat je kan kijken 🤣🤣

4 maanden geleden

Siren op Dinsey+ ook een beetje j die fantasy hoek als ik zo de andere series zie die je graag kijkt.

4 maanden geleden

Wij hebben voor de 400e keer Prison Break (op Disney) helemaal gekeken. En nu zijn we begonnen aan Big Sky, ook op Disney. Kijkt makkelijk weg, maar het is niet per se een serie die me over 10 jaar nog is bijgebleven (zoals Prison Break o.a.)

4 maanden geleden

Sowieso Grey's Anatomy en daarna Station 19, die series vind ik heerlijk! Staan allebei op Disney. En anders Gilmore Girls & Firefly Lane op Netflix!

4 maanden geleden

Reactie op Annaniem123

Gooische vrouwen, Gossip girl, the man with 1000 kids, peaky blinders, Alic ...
The man with 1000 kids 😱 Die heb ik gisteravond afgekeken. Wat bizarrrr!!

4 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hahah, dan heb je alvast wat tips voor wat je kan kijken 🤣🤣
Precies!!🤣

4 maanden geleden

Laatste dagen supacell op Netflix gekeken, aanrader. Sphinx op Videoland ook tof!