Hi!
Iemand nog tips voor leuke series en films? Weet niet meer wat ik moet kijken, en om nou al voor de 100e keer the walking dead of vampire diaries aan te zetten 🤣 opzoek naar nieuwe dingennn
Ik heb Netflix, Videoland, prime, Disney+ dus genoeg abbonementen hahaha
Ligt er natuurlijk aan wat je leuk vind! Wat ik heb gekeken: Outlander, house of dragon, moedermaffia, greys anatomy. Misschien zit er iets voor je tussen 🤷🏻♀️
Videoland: b&b vol liefde,MAFS Australia laatste seizoen ,de wereld van Eva, adem in adem uit, moeder maffia, Gooische moeders
Disney+: the veil, only murderers in the building,what we do in the shadows , the artful dodger
Als je vampire diaries hebt gezien vind je misschien te originals of legacies ook leuk? Andere leuke series vind ik the 1OO, brigerton, love is blind, greys anatomy en mocro maffia
Echt een top topic dit trouwens 🤣 kan me serieus al de hele zwangerschap niet concentreren op series/films. Dat wordt bingewatchen tijdens voedingsmomenten😎
Wij hebben voor de 400e keer Prison Break (op Disney) helemaal gekeken. En nu zijn we begonnen aan Big Sky, ook op Disney. Kijkt makkelijk weg, maar het is niet per se een serie die me over 10 jaar nog is bijgebleven (zoals Prison Break o.a.)