10 Reacties
4 maanden geleden
Waarom zou je dit willen weten? Het zegt rond die termijn eigenlijk totaal niets.
Stel je hebt geen ontsluiting, kan dit morgen anders zijn. Stel je hebt 2 cm ontsluiting, kan je hier alsnog tot 42 weken doorlopen..
4 maanden geleden
Ik heb bij de eerste zwangerschap rond die termijn wel gevraagd of ze me een keer wilde toucheren. Niet omdat ik wilde weten of ik al ontsluiting had, maar omdat ik best zenuwachtig was voor hoe het zou voelen en ik dit liever niet pas tijdens de bevalling wilde ervaren. Zoals al eerder gezegd, het nu al hebben van ontsluiting (of niet) zegt echt helemaal niks over wanneer je gaat bevallen.
4 maanden geleden
Vragen staat vrij maar ze doen t liever niet. Vooral niet omdat ze dan natuurlijk Processen kunnen verstoren.
En zoals ook al aangegeven met 2 cm kun je echt nog lang doorlopen haha
Bij Maud ben ik ingeleid met 38w en 38+1 is ze geboren. Ik had bijna 3cm ontsluiting toen ze de ballon plaatsten maar omdat de op dat moment net niet bij mijn vliezen konden heb ik de ballon gekregen.
Heb daar toen niks van gemerkt en had met 32 weken al indalingsweeen gehad. Daarna nooit gerommel of whatever gehad.
Nu hebben ze bij mij met 36w wel even gecontroleerd omdat ik bepaalde klachten had en had toen 1cm... Ik bij donderdag 39 weken en ze zit nog lekker trappelend in mijn buik haha
Dus reken je nog niet rijk op t vragen of ze willen controleren want t kan zomaar zijn dat ze dit niet willen doen zonder hele goede reden
4 maanden geleden
Tuurlijk kun je dat vragen 鈽猴笍 ik was ook nieuwsgierig tijdens m'n afspraak net (37+5) en mijn verloskundige vond het geen probleem om even te kijken. Toch fijn om te weten dat m'n lichaam zich idd langzaam aan t voorbereiden is 馃榿 (dat gevoel had ik al en heeft zij kunnen bevestigen).
4 maanden geleden
Hier gevraagd met 38 weken vanaf wanneer. Ze doen het vanaf 40 weken want het maakt toch geen verschil als je het voor die tijd checkt want strippen heeft dan amper zin. Vanaf 40 weken dus wel meteen strippen als het kan hier. Even weekje volhouden nog en hopen dat er al wat bezig is!
4 maanden geleden
Bij mijn zoon vroeg ze zelf of ik ontsluiting wilde weten en of ze mocht strippen. Toen akkoord gegaan maar achteraf was t niet van toegevoegde waarde. Verloor meteen daarna slijm , het deed zeer en bevalling is er niet door opgewekt ofzo. Begon 4 dagen later met wee毛n.
Ben nu 37 weken zwanger van de 2e en deze keer wacht ik het wel rustig af
4 maanden geleden
Bij mijn zoon vroeg ze zelf of ik ontsluiting wilde weten en of ze mocht st ...
Hoeveel weken was je toen?
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Hoeveel weken was je toen?
40 weken! Had toen 1 cm