82 Reacties

6 maanden geleden

Ik volg even, mijn zoontje is een week voor de uitgerekende datum ook jarig en is de laatste week voor de vakantie dus zal het denk ik combineren, heb een hele lijst in winkelwagen klaar staan via aliexpres en amazon maar kan niet kiezen🤣🤣

6 maanden geleden

Wij gaan heel simpel voor de kindjes van 2+ soepstengels dopen in chocola en dan in de muisjes, Maria koekjes met t zelfde en dan nog 1 soort. En dan heeeel veel lekker fruit met eigen versiering hoera grote zus! Gewoon simpel maar wel leuk

6 maanden geleden

Ik zag laatst twee roze stoepkrijtjes in een leuke vorm, leuk inpakken en meegeven aan de kindjes. Bij ons op kdv hebben ze liever geen eetbare traktaties.

6 maanden geleden

Heb alles al binnen, alleen nog maken. Zakje met een roze roltong, een doosje rozijntjes ingepakt in roze papier en een stickervel met grote stickers. Had alles bij Ali gehaald (behalve rozijntjes) maar zag het nu ook bij de Action liggen. Voor z'n vaarwel traktatie van de dreumessen heb ik bij Action bellenblazen gehaald. Hij gaat met 2.5, eind juni, over naar peuters. Evt kun je dus ook bellenblazen halen en zelf iets printen en erop plakken. Doet het ook altijd wel goed.

6 maanden geleden

Ik zag laatst twee roze stoepkrijtjes in een leuke vorm, leuk inpakken en m ...
Hier ook stoepkrijtjes laten maken met een doosje rozijnen er bij!

6 maanden geleden

Op geboortekoekjes.nl heb je 120 kleine koekjes voor €20. Daar kun je kiezen uit roze en blauw. Ik denk dat we die gaan bestellen en dan nog met iets anders erbij verpakken. De koekjes zijn 3 maanden vers dus je kunt ze al ruim op tijd bestellen

6 maanden geleden

Ik was toevallig vanochtend ook aan het zoeken. Wil het op tijd in huis hebben en het mijzelf zo gemakkelijk mogelijk maken. De oudste is ook nog eens in augustus jarig dus het liefst heb ik 2 traktaties op voorhand klaar. Kwam op de website leukvooreenfeest.nl Voor een paar euro lijken ze super leuke dingen te hebben. Denk dat ik daar ga bestellen en er dan nog iets lekker bij doe bijvoorbeeld roze koeken (wij krijgen een meisje) om bij het drinken te eten. Foto is van hun website.

6 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Ik was toevallig vanochtend ook aan het zoeken. Wil het op tijd in huis heb ...
Nou hier hetzelfde…. Ook eentje in augustus jarig die ook nog eens afscheid neemt van het kdv. Wil het liefst alles op voorhand in huis hebben. Had deze ook al gezien en staat ook zeker bovenaan mijn lijstje 😅😊

6 maanden geleden

Reactie op Vis0703

Ik was toevallig vanochtend ook aan het zoeken. Wil het op tijd in huis heb ...
Dit was inderdaad mijn inspiratie! Heb alles los gehaald en pak het zelf even in. Scheelde weer!

6 maanden geleden

Ik heb blauwe bellenblaas zwaarden gehaald en hieraan doe ik een zakje met mini soepstengels (die ook in een blauw zakje zitten van de AH🤪) en doe er nog een kaartje aan met tekst

4 maanden geleden

Ik ben zelf stoepkrijt aan het maken (ben benieuwd of het ook echt werkt, maar ziet er in ieder geval leuk uit) en dan een klein fop flesje gevuld met mini marshmallows

4 maanden geleden

Wat creatief allemaal, ik heb heel simpel een doosje rozijntjes ingepakt en een Nijntje er opgeplakt 😂

4 maanden geleden

Ik heb een ontwerp gemaakt voor om een knijpfruitje. Daaraan ga ik een mini bellenblaasje vastmaken met roze satijnen lint. Het mini bellenblaasje is lichtroze met een hartje bovenop.

4 maanden geleden

Ik heb voor de opvang dit gemaakt. Kan natuurlijk ook met roze ballon! Lang leve pinterest. Op de achterkant van het hoofdje staat "Hoera, Floris heeft een broertje!" En een ingepakt doosje rozijntjes erbij.

4 maanden geleden

Twee krijtjes en doosje rozijntjes ingepakt. Komt nog op een papieren hartje hoera een broertje en die maak ik dan met een knijpertje vast. Heb nu wel veel roze/oranje/gele stoepkrijt over, haha! Maar bij de action stoepkrijt niet zo duur en we geven het wel aan de kids mee die op kraambezoek komen

4 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Ik heb voor de opvang dit gemaakt. Kan natuurlijk ook met roze ballon! Lang ...
Deze heb ik ook op Pinterest gezien en ga ik ook proberen te maken. Hebben jullie het al gemaakt of gaan jullie dat pas na de bevalling doen?

4 maanden geleden

Reactie op inblijeverwachting

Deze heb ik ook op Pinterest gezien en ga ik ook proberen te maken. Hebben ...
Ja dit is onze eigen foto :-) heb ik vanavond geknutseld. Na de bevalling geen tijd om te knutselen hoor!

4 maanden geleden

Ik heb bij Koekatelier een naamstempel gekocht en ga voor broertje koekjes maken🥰 Had dit bij onze dochter ook gedaan voor de kraamvisite Per kindje een koekje en een bellenblaasje in een zakje met sluitsticker. Misschien doe ik nog iets makkelijks wat ze ter plekke ook kunnen eten. Misschien een gekochte cake met slagroom en muisjes ofzo. Hoewel onze dochter niet van slagroom houdt, dus misschien beter witte chocopasta ofzo🤣

4 maanden geleden

Ik heb dit gemaakt voor onze dochter voor op de opvang. Een ingepakt (Hema Nijntje inpakpapier) pakje rozijntjes (Jumbo), bellenblaasje en lolly (beide van de Hema). Confetti en een toetertje in een zakje met sticker (allemaal van Leuk voor een feest).

4 maanden geleden

Deze vorige keer gemaakt!