82 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Hier ook creatief geweest
Mag ik vragen waar je de roze roltong hebt gekocht? Ik kom ze in geen winkel tegen :)

4 maanden geleden

De onze zijn al gemaakt inderdaad, wij geven zakjes met 3 zo'n enorme stoepkrijtjes in en hangen er een etiket met de naam

4 maanden geleden

Reactie op Sidenida

Mag ik vragen waar je de roze roltong hebt gekocht? Ik kom ze in geen winke ...
Bij de action lagen ze!

4 maanden geleden

Zojuist klaar! Zelf verschillende soorten stoepkrijt gemaakt en flesje gevuld met mini marshmallows

4 maanden geleden

Ik volg mee ☺️

4 maanden geleden

2 in 1 hier laatste dag peuterspeelzaal en grote zus

4 maanden geleden

Ik heb gisteren alles afgemaakt, pffff wat een bevalling 🤣 Bij een evt volgende misschien toch maar gewoon bestellen hahaha. Onze dochter stopt per 8 juli bij haar maandag opvang(gaat vanaf aug 2 dagen naar haar andere opvang). Daar dus afscheid en broertje traktatie in 1!

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik heb gisteren alles afgemaakt, pffff wat een bevalling 🤣 Bij een evt vol ...
Voor de opvang waar ze op vrijdag heen gaat een zelfgemaakt naamkoekje (geblurd hahaha).

4 maanden geleden

Wij hebben wat extra doopsuiker (Belgen hier😅) voorzien. Voor de kindjes hebben we bellenblaas (die geen vlekken maakt)gekozen. Foto van de website, niet onze naam😃

4 maanden geleden

Deze heb ik ook nog gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit of ik die meegeef aan de eerste kraamvisite of bewaar tot de kraamborrel. Voor de kraamvisite hebben we namelijk ook nog DIY beschuit met muisjes (was over van werktraktaties) en op de kraamborrel komen er meer dan 12 mensen denk ik🤣 (zijn maar 12 koeken hahahaha)

4 maanden geleden

Reactie op anniiee91

Van de PLUS, ideaal!!!
Dankjewel voor de tip!!! Deze vandaag gekocht voor de klas van mijn zoontje. Als de baby in de zomervakantie wordt geboren dan gebruik ik het wel voor kraamvisite 😁

4 maanden geleden

Ik heb geboorte koekjes besteld. Maar dit geef ik mee als familie en vrienden op bezoek komen. En deze koekjes ga ik ook in een zakje doen met een stickertje erop.

4 maanden geleden

De stoepkrijtjes heb ik laten maken bij een dagbesteding, de yoghurtjes en stickers heb ik zelf gekocht en bij de dagbesteding hebben ze het leuk ingepakt! 💕

4 maanden geleden

Reactie op Mama1507

De stoepkrijtjes heb ik laten maken bij een dagbesteding, de yoghurtjes en ...
Hi mag ik vragen waar je de stickers gekocht hebt?💕

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Hi mag ik vragen waar je de stickers gekocht hebt?💕
Ja natuurlijk! Op marktplaats. https://link.marktplaats.nl/m2123265747?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

4 maanden geleden

Dames weten jullie nog een leuk traktatie voor kindjes tot 2 jaar? Onze zoon is 1,5jr en zit op de groep tot 2. Moet ook zo veel mogelijk gezond zijn, krijgen weer een zoon. Ik ben totaaaaal inspiratieloos.

4 maanden geleden

Reactie op KMG

Dames weten jullie nog een leuk traktatie voor kindjes tot 2 jaar? Onze zoo ...
Rozijntjes en een knijpfruitje. Misschien een ballon en of bellenblaas erbij

4 maanden geleden

Reactie op KMG

https://www.vrolijke-muisjes.nl/a-43244232/kinder-geboorte-traktatie-broer-zus/blauw-eendje-in-zakje-met-lintje-en-kaartje-broertje/#description ik heb deze besteld voor ons zoontje van ook 1,5.

4 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb knijpfruitjes gedaan voor de kinderen op het kdv (0 tot 4) Voor mijn oudste, zit in groep 3, zakjes met een paar spekjes erin. Aan beiden een leuk kaartje, niet te moeilijk ;)

4 maanden geleden

Wij hadden dit toen onze tweede werd geboren