18 Reacties

één maand geleden

Ik had Pampers maat 2 die waren bijna net zo groot als Kruidvat maat 3, volgens mij de harmonie maar ben niet zeker meer🥲 maar volgens mij valt pampers sowieso groter dan Kruidvat dus zal dat proberen!

één maand geleden

Etos maat 3 (Fijne randjes aan zijkant die kruidvat helaas niet meet heeft) en hallo welt m3 is ook fijn

één maand geleden

Kun je maat 3 niet wat strakker doen? Wij hadden dat ook, ik doe nu de labels helemaal tegen elkaar aan en dan zit die goes.

één maand geleden

Reactie op itisme01

Ik had Pampers maat 2 die waren bijna net zo groot als Kruidvat maat 3, vol ...
Heb ook ooit 1 harmonie luiertje gehad, die was toen inderdaad veel te groot. Maar harmonie maatje 2 zou dan groter moeten zijn dan Kruidvat maat 2 hè? Ga ik dat idd proberen!

één maand geleden

Reactie op KayleeIJ

Etos maat 3 (Fijne randjes aan zijkant die kruidvat helaas niet meet heeft) ...
Thanks ik ga een pakje halen! En inderdaad, jammer dat Kruidvat die randjes niet meer heeft :(

één maand geleden

Reactie op Charis91

Kun je maat 3 niet wat strakker doen? Wij hadden dat ook, ik doe nu de labe ...
Haha ja ik snoer haar nu helemaal in, want maat 2 past echt niet meer. Maar het gaat vooral om de hoogte, die plak strips komen bij haar tepels uit 😆 En dan zakken ze weer naar haar middel maar zit het dus niet meer strak… issues 🥲

één maand geleden

Reactie op Axx01

Haha ja ik snoer haar nu helemaal in, want maat 2 past echt niet meer. Maar ...
Oh ja dan is die wel echt te groot 🤣🤣 maar wel gek als het aantal kilo's overlappen. Struggles met die luiers altijd.

één maand geleden

Rascal & friends in maat 2 bevalt ons erg goed.

één maand geleden

Reactie op Axx01

Voorkant dubbel vouwen?

één maand geleden

Reactie op Marcilio

Voorkant dubbel vouwen?
Wow best een goed idee haha, waarom ben ik hier zelf niet opgekomen. Ga ik morgenochtend is proberen, thanks!

één maand geleden

Reactie op Axx01

Wow best een goed idee haha, waarom ben ik hier zelf niet opgekomen. Ga ik ...
En heeft t gewerkt?

één maand geleden

Reactie op Axx01

Maar als maat 3 haar tot de oksels zitten, waarom is maat 2 dan te klein? Even oprecht hoor, want ik weet dus zelf serieus niet wanneer ik nu een andere maat luiers moet kopen. Dus vraag mij af waaraan je kan zien dat een luier te klein is. Dacht zelf dat het dan vooral gaat dat de plakkers niet meer op het plaatje passen? 🫣

één maand geleden

Maar als maat 3 haar tot de oksels zitten, waarom is maat 2 dan te klein? E ...
Haha nou maat 2 paste niet meer om haar (dikke?) billen 😅 De Kruidvat new born luiers vallen sowieso best smal, dus normaal gaat een luier echt om de billen heen, maar nu zat het meer als slip. Moeilijk uit te leggen, maar ik heb nu de pampers maat 2 en die passen perfect. Zijn dus breder dan de Kruidvat new born!

één maand geleden

Reactie op Marcilio

En heeft t gewerkt?
Het lukte wel maar merkte dat het dubbel geslagen randje vaak toch ook weer terug omsloeg? Ik heb ze bewaard en nu Pampers maat 2 als “tussen” maatje. Dan past ze straks hopelijk gewoon netjes Kruidvat maat 3!

één maand geleden

Nog even een mogelijke tip voor kruidvat tussenmaatje, wij gebruiken de lijn kruidvat pure. En wat ik hoor van vrienden is dat die kleiner (lager) valt dan de reguliere lijn van kruidvat.

één maand geleden

Reactie op Axx01

Haha nou maat 2 paste niet meer om haar (dikke?) billen 😅 De Kruidvat new ...
Ah zo, dankje. Dan weet ik waar ik evt op moet letten haha