487 Reacties

9 maanden geleden

Leuk om hier mee te lezen! Ik ben 21 juli uitgerekend 🥰 Vandaag de baby weer gezien. Zo schattig, handje en voetje gezien en bewoog al!

9 maanden geleden

Hi lieve allemaal Helaas na een kleine bloeding vanmiddag een echo gehad waarop te zien was dat het hartje vorige week is gestopt… Hopelijk stoot mijn lichaam het nu snel af. Vreselijke gedachte dit. Ik ga de groep verlaten. Heel veel geluk toegewenst in jullie zwangerschap ❤️✨

9 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Hi lieve allemaal Helaas na een kleine bloeding vanmiddag een echo gehad wa ...
Aaawh nee. Heel veel sterkte 💫

9 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Hi lieve allemaal Helaas na een kleine bloeding vanmiddag een echo gehad wa ...
Sterkte

9 maanden geleden

Vandaag de intake bij de verloskundige gehad en er was nog tijd om even te kijken. Dit werd gelijk de termijnecho, want baby lag er perfect voor. Nu ruim 31 mm en ik ben precies 10 weken. Uitgerekende datum is 17 juli. Baby bewoog al lekker en we hebben de armpjes en beentjes al kunnen zien 😍

8 maanden geleden

Vandaag de 2de echo gehad en weer teruggezet naar 10 weken! We hebben de kleine al lekker zien bewegen met de armen en benen. Een mooi kloppend hartje 💗 Wat een wondertje

8 maanden geleden

Net terug van de termijnecho en alles zag er goed uit❤️ 18 juli uitgerekend

8 maanden geleden

Reactie op i91

Net terug van de termijnecho en alles zag er goed uit❤️ 18 juli uitgerekend ...
Hetzelfde hier. Mooie echo en nog steeds 18 juli uitgerekend❤️

8 maanden geleden

Hier ook net termijnecho gehad. Zelf uitgerekend rond 19. Eerste echo week teruggezet en nu op 21 juli uitgerekend. Mooie groei te zien en mooi kloppend hartje. Toch weer fijn om te zien!

8 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier ook net termijnecho gehad. Zelf uitgerekend rond 19. Eerste echo week ...
Wat fijn! Gefeliciteerd.

8 maanden geleden

Vandaag de termijn gehad. 18 juli uitgerekend zoals verwacht. 💖

8 maanden geleden

Aaah wat exciting allemaal. Ik ben 21 juli uitgerekend en heb volgende week woensdag m’n echo. Zo leuk dat jullie de kleine weer hebben gezien, ik kan echt niet wachten!

8 maanden geleden

Termijn echo gehad en 17 juli uitgerekend! 🥰

8 maanden geleden

Afgelopen woensdag termijnecho gehad en 18 juli uitgerekend🧸

8 maanden geleden

Net de termijnecho gehad en 15 juli uitgerekend! 🥰

8 maanden geleden

Ik ben de 20ste uitgerekend. NIPT, 13-wekenecho en 20-wekenecho zijn allemaal ingepland. Spannend

8 maanden geleden

Ik ben vandaag met de termijn echo een dagje vooruit gezet en de 21ste uitgerekend

8 maanden geleden

Ik ben de 20ste uitgerekend. NIPT, 13-wekenecho en 20-wekenecho zijn allema ...
Zo ik dacht dat wij voortvarend waren met plannen. Hier NIPT + 13 weken ook al gepland. Met 13 weken plannen we geslachtsecho en de 20 weken. Tijd gaat ineens wel snel zo!

8 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Zo ik dacht dat wij voortvarend waren met plannen. Hier NIPT + 13 weken ook ...
Wij belden om de 13-weken echo in te plannen en toen vroeg ze plots of we ook meteen de 20 weken echo wilden inplannen. Ik vond het ook allemaal wat snel gaan 😅 heb m maar vast gemaakt

8 maanden geleden

Donderdag hebben wij de termijnecho gehad en ik ben nu uitgerekend op 21 juli 🥰 4 januari de nipt + ander bloed onderzoek gepland en op 16 jan de 13 weken echo ❤️ Verloskundige vond de echo heel erg mooi en zei ook dat ze al zag dat het neusbotje aan het groeien is. Wat weer een goed teken is, want een kindje met een chromosomen-afwijking heeft dat niet. 🥰