487 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op CG88

Gefeliciteerd 😍😍
Dankjewel!!

10 maanden geleden

Na alle streepjes ben ik ook maar even digitaal gaan testen! 🥳

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Na alle streepjes ben ik ook maar even digitaal gaan testen! 🥳
Wat goeeed!! Gefeliciteerd. Geeft toch ff net meer die bevestiging he. 😋

10 maanden geleden

Reactie op Kuipje2021

Hoi dames, Vanmorgen tot onze grote verrassing (had het niet verwacht door ...
Gefeliciteerd 👶🏻😍

10 maanden geleden

Reactie op CG88

Wat goeeed!! Gefeliciteerd. Geeft toch ff net meer die bevestiging he. 😋
Ja zeker! Ook m’n partner is nooit zo overtuigd van streepjes 😂

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ja zeker! Ook m’n partner is nooit zo overtuigd van streepjes 😂
Haha, ja hier hetzelfde 😂

10 maanden geleden

Ik vind die uitgerekende datum uitrekenen toch wat vaag. Met 10/10 als 1D laatste menstruatie en een onregelmatige cyclus van 24/26 dagen. Zou ik (bij verschillende apps) rond de 4 weken zwanger zijn. Mr die week indicator gaf gister 1-2 weken aan. 🤷🏼‍♀️ Vaag wel! Wordt nog even geduld voor duidelijkheid bij een echo. Haha. 🙈

10 maanden geleden

Reactie op CG88

Ik vind die uitgerekende datum uitrekenen toch wat vaag. Met 10/10 als 1D ...
Dat klopt dan wel, bij cb moet je altijd nog 2 weken er bij op tellen. Hun berekenen vanaf de bevruchting

10 maanden geleden

Ik ben 16/17juli uitgerekend, NOD 7 november, maar vanmorgen positieve test in handen 😍 Dit wordt ons 2e kindje als alles goed mag gaan.

10 maanden geleden

Reactie op Velvetxamethyst

Ik moet m'n nod nog krijgen maar volgens de app als alles goed gaat 20 juli ...
Vandaag 9dpo 🙏

10 maanden geleden

13 of 14 dpo. Denk uitgerekend 15 juli! En nu hopen dat alles goed blijft gaan !

10 maanden geleden

Gisteren positief getest en de uitgerekende datum zou rond 16 juli moeten zijn. Ga voor de zekerheid ook nog een digitale test doen (mijn partner vertrouwt die streepjes ook niet zo, haha) 😄

10 maanden geleden

Hi! Ik ben volgens eigen berekeningen ook 18 juli uitgerekend 😊

10 maanden geleden

Hebben jullie je al aangemeld bij een verloskundige?

10 maanden geleden

Als het goed is ben ik 15 juli uitgerekend, dat is mijn eigen geboortedatum 🤭🤭 24 november eerste echo en 7 december de intake met de verloskundige.

10 maanden geleden

Vandaag gebeld door de verloskundige. Ik heb op 11 december m'n eerste echo en ben dan volgens mijn eigen berekening 8+4. Spannend en leuk! 🤩

10 maanden geleden

Vanochtend aangemeld bij verloskundige, hopelijk bellen ze vandaag! Ben ondertussen echt kotsmisselijk, 1 dag voor m’n NOD 🤢

10 maanden geleden

Vanmorgen aangemeld bij de verloskundige. 29 november de eerste echo en de intake tegelijk, dan ben ik 7 weken. Zit wel te twijfelen om bij een pretecho bureau eerder een vitaliteitsecho te doen, rond 6 weken b

10 maanden geleden

Verloskundige belde net, over twee weken een intake maar ze doen echo pas met 12 weken. Dat vind ik echt laat 🥲

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Verloskundige belde net, over twee weken een intake maar ze doen echo pas m ...
Jammer dat zij het zo laat doen! Je kunt vast wel een echo op eigen kosten doen bij een echo bureau of andere praktijk die dat doen. Heb ik bij m'n vorige zwangerschap gedaan, vrij regelmatig want al dat wachten tussen die echo's vond ik maar moeilijk😆