487 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Wanneer was jou nod/wanneer ben je uitgerekend? 😍
Mijn NOD was 4 november en ik ben 18 juli uitgerekend. Toen ik de test deed was ik 4+3. Dit is een 25miu test.

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Had testen gedaan vanaf 10miu , deze is vanaf 25miu maar vind het nog geen ...
Ik vind het erg licht vergeleken met mijn test. Ik zou nog even wachten hoe het streepje zich deze week ontwikkelt. Hoe zagen je andere testen eruit?

10 maanden geleden

Wij hadden gisteren onze positieve test. Uitgerekende datum is 18-7-24. Wij zijn zwanger van een cryo.

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Mijn NOD was 4 november en ik ben 18 juli uitgerekend. Toen ik de test deed ...
Jou test is zo mooi donker vergeleken met die van mij😢 ben vandaag 4+2

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Jou test is zo mooi donker vergeleken met die van mij😢 ben vandaag 4+2
Action was bij mij vorige week ook best nog licht! Volgens mij wordt die sowieso niet heel donker

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Jou test is zo mooi donker vergeleken met die van mij😢 ben vandaag 4+2
Mijn actiontest ziet ook ongeveer zo uit, maar mijn sensitest knalt wel! En een streepje is een streepje 😊

10 maanden geleden

Hallo dames, Ook ik mag mij hier aanmelden. Mijn uitgerekende datum is 15 juli. Dit is mijn 5de kindje met een nieuwe partner. Gefeliciteerd allemaal❤️💙🫶

10 maanden geleden

Reactie op Gwennh87

Heel knallend is ie niet(al lees ik meer “magere” positieve testen van de A ...
Waar de test eerst nog wat magertjes was is er nu geen ontkomen aan, ik ben echt zwanger 🤣 maar wat een verschil in duidelijkheid tussen de Clearblue en de action test erboven.. Action test met ochtend urine en die van CB gewoon ergens halverwege de middag 🫢😅

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Ik vind het erg licht vergeleken met mijn test. Ik zou nog even wachten hoe ...
Zag dat jouw NOD 4 november was , mijne wel ‘pas’ 11 november. Heb toch maar gebeld vanmiddag. Het is toch mijn tante dus al zou het mis gaan , weet ze het ook wel 🙈 7 dec eerste echo

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Jou test is zo mooi donker vergeleken met die van mij😢 ben vandaag 4+2
Mijne ook 4+2 vanmorgen..

10 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Mijn actiontest ziet ook ongeveer zo uit, maar mijn sensitest knalt wel! En ...
Dat klopt dankjewel voor de geruststelling 😊❤️

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Action was bij mij vorige week ook best nog licht! Volgens mij wordt die so ...
Ah zo okee we gaan gewoon uit van het positieve!😊

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Mijne ook 4+2 vanmorgen..
Ah denk gewoon dat het heel normaal is dan en dat het ook per persoon verschilt. Zo blij dat jullie gelijken testen hebben aan die van mij. Het zal vast goed zitten & inderdaad een streepje is een streepje

10 maanden geleden

Even schakelen: afgelopen donderdag (9 november) een clear blue early test gedaan en die was heel duidelijk: 'niet zwanger'. Heb me toch wel misselijk gevoeld de afgelopen weken dus ik baalde enorm (lees: intens verdrietig). Zondag (12 november) mijn NOD gehad, vanochtend getest en nu heel voorzichtig blij zijn en hopelijk geen vals positieve test! Als het allemaal klopt ben ik 21 juli uitgerekend!

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Wij gaan als ik 7 weken ben een weekend weg met mn ouders + 1 broer en scho ...
Hier ook met 7 weken een etentje gepland met hele goede vrienden, verrassingsmenu van de chef etc. Als ik geen wijntje drink valt het misschien nog niet heel erg op, maar geen rood vlees.... Beetje in dubio, wil eigenlijk eerst het hartje zien kloppen.

10 maanden geleden

24 juli omstreeks

10 maanden geleden

Hai dames, Ook ik heb een positieve zwangerschapstest in handen, zo dankbaar! Het is mijn eerste zwangerschap dus alles nog helemaal nieuw. Uitgerekende datum is rond 18-19 juli! Geniet allemaal!

10 maanden geleden

Goeiemorgen allemaal, Zo’n rare smaak in me mond😂. Jullie zijn jullie veranderingen?

10 maanden geleden

Volgens de app ben ik uitgerekend op 21 juli! ☀️

10 maanden geleden

Voor nu 17 juli uitgerekend 🤩