487 Reacties

10 maanden geleden

Hey hey, ik ben 21 juli uitgerekend volgens de apps.

10 maanden geleden

M'n testen. De bovenste twee zijn van zaterdag, op 1 dag voor mijn NOD. De onderste 2 zijn van vandaag op 4 + 3. Ik kan het nog steeds niet geloven.

10 maanden geleden

Reactie op Kcjevanbeek

Hallo! Even voorstellen.. ik ben 30 jaar oud en hebben al een dochter van 4 ...
Ik heb 2 dagen na de positieve test de verloskundige gebeld. Vooral om op tijd afspraken in te plannen op gunstige momenten ivm werk en werk van man.

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ja vind ik ook echt jammer. Voelde ook niet direct een klik aan de telefoon ...
ik zou dan overstappen. Of in ieder geval een andere praktijk bellen met de vraag wanneer het bij hen kan. Ik krijg namelijk de eerste echo al met 7 weken. Dat schijnt ‘normaal’ te zijn tegenwoordig omdat je met 10 de termijnecho krijgt en met 13 weken de medische echo.

10 maanden geleden

Hoi hoi! Ook ik sluit me graag aan bij deze groep. Gisteren een positieve test in handen. Uitgerekende datum 21 juli. Hier wordt het (als alles goed blijft gaan) ons 3e kindje. Hebben al 2 dochters. 1 van 12jaar en 1 van bijna 2.

10 maanden geleden

Reactie op Iknow

ik zou dan overstappen. Of in ieder geval een andere praktijk bellen met de ...
Heb nu weer dezelfde vk-praktijk als bij de eerste. En idd de termijnecho's zijn nu iets anders ingedeeld en ze bood wel een vitaliteitsecho ook weer aan. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Rest gaat via zorgverzekering. Zolang je geen indicatie hebt wordt deze echo dus niet vergoed. Dus alleen met verwijzing of eerdere historie. Dat legden ze bij de eerste toen uit. Denk dat dat nog steeds geldt. Dus daarop een praktijk afwijzen dan wordt de zoektocht misschien lastig. De klik is het allerbelangrijkste. Zij zijn er toch op misschien wel je meest kwetsbare en bijzondere moment.

10 maanden geleden

Voor nu op 15 juli uitgerekend 🌻

10 maanden geleden

1 dag na NOD. 20 juli uitgerekend 🥰

10 maanden geleden

Inhoud verwijderd- delen van fb groepen is niet toegestaan.

10 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Sunflower, 31 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Volgens eigen berekening uitgerekend op 20/07/2024. Allemaal nog super onwerkelijk en nieuw, hopelijk blijft alles goed gaan 💞

10 maanden geleden

Voor nu op 17 juli uitgerekend. Op 4 december de eerste echo. Super spannend tot die tijd.

10 maanden geleden

Vandaag 5 weken, ik had gisteren bijna geen symptomen dus vanmorgen toch maar ff een testje gedaan voor de geruststelling. Het was direct een knaller ❤️ nog twee weekjes wachten tot de echo 🙏 zo spannend!

10 maanden geleden

Uitgerekend op 15-7-2023 van ons tweede kindje. 8 december eerste echo. Eerste keer met 37+5 bevallen, dus zelf het gevoel dat ik in de verkeerde groep zit, maarja, weet je nooit 😄

10 maanden geleden

Goeiemorgen allemaal, Zo’n rare smaak in me mond😂. Jullie zijn jullie ve ...
Herkenbaar van de vorige keer, eerste trimester veel smintjes gegeten

10 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier ook met 7 weken een etentje gepland met hele goede vrienden, verrassin ...
Wij gaan het nu vertellen met 6+1 weken als we met mijn hele gezin Sinterklaas vieren en dan ook bij mn schoonouders thuis. Heb met precies 6 weken een vroege echo geboekt zodat we toch iets gezien hebben, voor we het vertellen. Dit bij mijn vorige zwangerschap ook zo gedaan want toen gingen we ook met 6+3 een weekend weg met mijn gezin 😂 Dus misschien ook een optie op een vroege echo te nemen

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Mijn laatste menstruatie was op 12 oktober. Ik had op cd12 m'n eisprong en ...
Wat grappig hier precies het zelfde hahaha. Ook op 18 juli 2024 uitgerekend 😍

10 maanden geleden

Mijn vriendin is bijna twee weken eerder bevallen omdat de baby had gepoept in de buik. Een berekening is een algemene begrip voor de rest bepaald moeder natuur welke datum het zal worden😃🤰

10 maanden geleden

Vandaag 5 weken en 3 dagen en behalve de vermoeidheid en vergeetachtigheid echt nog 0 symptomen. Hebben jullie al echt symptomen? Voor de zekerheid wel nog testen gedaan, die knallen 💥 😂

10 maanden geleden

Reactie op Eca2149

Wat grappig hier precies het zelfde hahaha. Ook op 18 juli 2024 uitgerekend ...
Ik ook 18 juli😊

10 maanden geleden

Ik doe ook gezellig mee aan deze groep! Uitgerekende datum volgens de app is 19 juli. Dit is mijn eerste zwangerschap na 10 maanden proberen. Wat een opluchting vorige week bij het zien van dat tweede streepje. We gaan het mijn ouders dit weekend vertellen, maar dat komt doordat we een verjaardagsweekend hebben. Ik weet zeker dat ik dan sowieso m’n mond niet kan houden van enthousiasme en blijdschap😋