296 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Jyttie
Ook 29 juli uitgerekend! Eerste kindje, dus geen idee. Kunnen jullie een be ...
Heerlijk dit zonnetje ! Morgen lekker zwemmen
3 maanden geleden
31juli hier! Kleine zit al vast in mijn bekken.
Die hitte kan ik absoluut niet hebben trouwens🥵🥵
3 maanden geleden
4 augustus hier, mag ik meedoen? Haha. Ook al weken ingedaald, maar nul symptomen nu dat ze eraan komt…
3 maanden geleden
Hier 31 juli! Ik hoop dat het een juli kindje wordt! Heb nu al regelmatig harde buiken en voorweeen, maar nog niets die doorzet. Dit is ons tweede kindje, eerste was 9d overtijd. Ik hoop echt dat het niet weer zo is en dat het snel zal doorzetten! Ik wil de baby nu echt wel gaan ontmoeten!! 🥰
3 maanden geleden
Hier 31e! 2e kind. Ben benieuwd. Wel veel harde buiken al en wat onrustig, maar kan dus nog lang duren.
3 maanden geleden
Ik ook de 29e uitgerekend! Hoop dat hij in juli komt. Augustus en september is al zó druk met verjaardagen 😅. Heb zelf een sterk gevoel bij de 24e maar is echt nergens op gebaseerd haha
3 maanden geleden
Ik ook 29e! Heerlijk aan het genieten van mn verlof en het (eindelijk) lekkere weer. Klusjes redelijk af. Erg last van fomo omdat ik normaal deze hele week in de stad sta voor de vierdaagse feesten en iedereen constant socials hierover update haha (gister toch 4 uurtjes langs de route gezeten, maar daar blijft het bij). Ik hou dit nog wel even vol :)
3 maanden geleden
Hier ook 4 augustus uitgerekend. Ze wordt sowieso volgende week gehaald met geplande keizersnede. Eerste was met 30,5 weken, tweede met 37,3. Inmiddels 37,5. Heb de hoop maar opgegeven dat ze nog spontaan komt.. 🫣. Al weken ingedaald, veel rommelen maar 0 tekenen van echte start.
3 maanden geleden
Pff hebben jullie ookal mensen die vragen: en rommelt het al flink?? Mij wel meteen op de hoogte stellen als het er is he?! Dan kom ik langs.....🙄
Ik zeg maar steeds: als het rommelt moet ik poepen, zal je de volgende keer even bellen. Wil je ook een foto?