296 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook 29ste uitgerekend, mijn eerste kwam op zijn uitgerekende datum dus ik verwacht dat zij zich ook niet eerder gaat melden .

3 maanden geleden

Ook 29 juli uitgerekend! Eerste kindje, dus geen idee. Kunnen jullie een beetje genieten van verlof? 🌞 eindelijk een zonnetje!

3 maanden geleden

Uitgerekend 30 juli ! 🥰🌞

3 maanden geleden

Hier 30 juli uitgerekend! Ook eerste kindje, super benieuwd hoe alles zal gaan! En vooral wanneer ze gaat komen…..🤭

3 maanden geleden

Hier was ik 12 juli uitgerekend, maar die kleine man heeft er nog geen zin in om te komen. Bij m'n eerste met 40+1 bevallen en nu dus alweer bijna 41 weken. Wachten duurt nu wel heel lang!

3 maanden geleden

Reactie op Jyttie

Ook 29 juli uitgerekend! Eerste kindje, dus geen idee. Kunnen jullie een be ...
Heerlijk dit zonnetje ! Morgen lekker zwemmen

3 maanden geleden

Ik ook de 30e.. eerste was er met 38+4, had verwacht dat deze eerder zou komen dan dat, nog 2 dagen heeft ze dan😅

3 maanden geleden

31juli hier! Kleine zit al vast in mijn bekken. Die hitte kan ik absoluut niet hebben trouwens🥵🥵

3 maanden geleden

4 augustus hier, mag ik meedoen? Haha. Ook al weken ingedaald, maar nul symptomen nu dat ze eraan komt…

3 maanden geleden

Hier 31 juli! Ik hoop dat het een juli kindje wordt! Heb nu al regelmatig harde buiken en voorweeen, maar nog niets die doorzet. Dit is ons tweede kindje, eerste was 9d overtijd. Ik hoop echt dat het niet weer zo is en dat het snel zal doorzetten! Ik wil de baby nu echt wel gaan ontmoeten!! 🥰

3 maanden geleden

Hier 1 augustus. Met de 1e ben ik met 41 weken ingeleid. Dus verwacht hier ook niet perse eerder. Al is deze wel ingedaald en dat is bij de eerste überhaupt niet gebeurd. Hopelijk zegt dat toch iets 🙈

3 maanden geleden

Hier ook 29 juli, hoop dat het eerder komt 🩷

3 maanden geleden

Hier 31e! 2e kind. Ben benieuwd. Wel veel harde buiken al en wat onrustig, maar kan dus nog lang duren.

3 maanden geleden

Ik ook de 29e uitgerekend! Hoop dat hij in juli komt. Augustus en september is al zó druk met verjaardagen 😅. Heb zelf een sterk gevoel bij de 24e maar is echt nergens op gebaseerd haha

3 maanden geleden

Ik ook 29e! Heerlijk aan het genieten van mn verlof en het (eindelijk) lekkere weer. Klusjes redelijk af. Erg last van fomo omdat ik normaal deze hele week in de stad sta voor de vierdaagse feesten en iedereen constant socials hierover update haha (gister toch 4 uurtjes langs de route gezeten, maar daar blijft het bij). Ik hou dit nog wel even vol :)

3 maanden geleden

Hier de 31e, eerste kind! Begin wel wat ongeduldig te worden nu, zooo benieuwd wanneer hij gaat komen🥰 Succes allemaal met de laatste loodjes!

3 maanden geleden

Hier ook 4 augustus uitgerekend. Ze wordt sowieso volgende week gehaald met geplande keizersnede. Eerste was met 30,5 weken, tweede met 37,3. Inmiddels 37,5. Heb de hoop maar opgegeven dat ze nog spontaan komt.. 🫣. Al weken ingedaald, veel rommelen maar 0 tekenen van echte start.

3 maanden geleden

De 29e♥️

3 maanden geleden

Hier ook de 29e uitgerekend van de eerste ben benieuwd wanneer die komt

3 maanden geleden

Pff hebben jullie ookal mensen die vragen: en rommelt het al flink?? Mij wel meteen op de hoogte stellen als het er is he?! Dan kom ik langs.....🙄 Ik zeg maar steeds: als het rommelt moet ik poepen, zal je de volgende keer even bellen. Wil je ook een foto?