296 Reacties
3 maanden geleden
And again. Ik voelde mezelf druppelen in bed, nu tegen 5.00. ik naar de wc. Zag verder niks speciaals, terug naar bed. Nog geen 5 minuten later, voel weer wat druppelen. Ik bed uit. Shirt aangetrokken en ondergoed met inlegkruisje, ik slaap altijd kleding loos. Toen ik benee bij de wc was, was er al wat tussen mn benen gelopen. Maar weer, plassen en niks geks te zien. Zit nu benee op de bank. In mijn hoekje liggen al weken incopadjes😅 met een kleed er overheen. Zodat ik de bank schoon laat.
Nu een soort van afwachten? Of op de bank in slaap vallen. Geen idee. Ga wel eerst even wat eten
3 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
And again. Ik voelde mezelf druppelen in bed, nu tegen 5.00. ik naar de wc. ...
Dacht ik laatst ook. Toen zei vk ruik eraan🤷♀️
Ik zit ookal op de bank. Had enorme dorst en zin in broodje pindakaas
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Dacht ik laatst ook. Toen zei vk ruik eraan🤷♀️
Ik zit ookal op de bank. H ...
Ik doe niet anders als ruiken aan mn toiletpapier na t afvegen. Man vond het een rare fetisj 😅😂
3 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Ik doe niet anders als ruiken aan mn toiletpapier na t afvegen. Man vond he ...
Haha ja hier dus ook als ik het gevoel heb te lekken🤷♀️🤣🤣🤣
Zit je dan op de wc..... deur altijd open, want dan pas je er beter in met je buik.....
Heb het gevoel dat het bij mij vooral afscheiding is en dat ik doordat ik opsta beetje urine verlies ofzo.
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Haha ja hier dus ook als ik het gevoel heb te lekken🤷♀️🤣🤣🤣
Zit je dan ...
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon wéér vals alarm is. Haha. Zie net wel een afdruk in mn shirt, weer n lekkende tiet, achjaaa. Ook geen pijl op te trekken. Dan ga ik vandaag gewoon de programmering doen die we gepland hadden. Even Dordt centrum in en daarna thuis in de tuin aan de gang
3 maanden geleden
Vannacht getimed tot half 3 en op een gegeven moment werden de krampen in mijn onderbuik en zij regelmatig. Een uur lang om de 5 minuten een wee. Ik dacht even douchen of het door blijft zetten en dan toch maar naar het ziekenhuis. Toen kwamen ze nog maar om de 8 minuten en uiteindelijk in slaap gevallen en is het weer weg… ik hoop toch echt dat het vandaag doorgaat zetten….
3 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Ik ga er maar vanuit dat het gewoon wéér vals alarm is. Haha. Zie net wel e ...
Zo herkenbaar😅 hier dus vandaag maar boodschappen doen en in de tuin toekijken hoe me vriend grasmaait
3 maanden geleden
Het is allemaal zo’n mindfuck😂 ik continu harde buiken gister avond, hoopte dat het door zou zetten.. als een blok in slaapgevallen en wederom wakker geworden zonder baby haha.
Mijn jongste haar bevalling begon met gebroken vliezen. Toen kon ik het niet echt plaatsen omdat het kleine beetjes waren. Nu heb ik dat gevoel ook maar soms is het gewoon heel waterige afscheiding ofzo..vooral in de ochtend. Dus dat eraan ruiken kan ik me ook in vinden😆
3 maanden geleden
Reactie op vsteffie
Het is allemaal zo’n mindfuck😂 ik continu harde buiken gister avond, hoopt ...
Ik had dit gisterenavond en vannacht ook, zo’n harde buik… maar nee hoor weer niks 😅 Heel de zwangerschap al veel afscheiding dus ik ga er iedere keer maar vanuit dat dat het gewoon is
3 maanden geleden
Ik heb al sinds vanmorgen 10u mega pijnlijke krampen. Maar nog geen meetbare weeen 🫠 veeg mij maar op. Net vk gebeld en het is wss allemaal ‘voorwerk’. Eergisteren en vandaag ook slijmprop in delen verloren. Het kan toch bijna niet anders dan dat het begonnen is?! Aaaaaaargh raak zo helemaal in m’n frustratie 🙈
3 maanden geleden
Ik heb al sinds vanmorgen 10u mega pijnlijke krampen. Maar nog geen meetbar ...
I feel you. Ik ben dus dinsdag me slijmprop verloren, mijn vk zei rustig oh dat geeft niks kan zo nog 2 weken duren🙃
Hier doet de kleine de macarena opeens weer. Dus met hoofd in me bekken knallen en de benen in me ribben/maag🫤 pijnlijk, maar geen weeën 🤷♀️🤣
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
I feel you. Ik ben dus dinsdag me slijmprop verloren, mijn vk zei rustig oh ...
Ja maar bij 40+ moeten dit soort dingen toch wat betekenen?! 🤣 mijn baby is dus juist heel rustig vandaag. Maar ja voel ook weinig want de hele tijd harde buik 😅
3 maanden geleden
Ja maar bij 40+ moeten dit soort dingen toch wat betekenen?! 🤣 mijn baby i ...
Ja zou je denken toch🤣 ik had gister een rustige buik en geen macarena..... vandaag macarena🙃🫤
Ook veel harde buiken gehad afgelopen woensdag.... nou tis nu zaterdag🤷♀️ kun je niks mee, dus in me hoofd denk ik nog max 2 weken dan zie ik het🤭
3 maanden geleden
Ik krijg morgen een ballon en maandag wordt ik ingeleid 🥰 28 juli uitgerekend
3 maanden geleden
Reactie op brendier
Spannend en succes ☺️
Dankjewel! Had al 2cm ontsluiting vrijdag met strippen dus ben heel benieuwd! En zenuwachtig 😫
3 maanden geleden
Vannacht eens goed kunnen slapen, maar nu last van bandenpijn🫤 gewicht van die buik en kleine begint nog meer te hangen. Verder geen tekenen tot nu toe🙃