296 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook 29 juli! Eerste kwam 3 dagen later.. dat zou augustus betekenen! Echter twijfelen de verloskundigen nu om eerder te gaan inleiden..
3 maanden geleden
Reactie op boygirlmom2
Hier ook 29 juli! Eerste kwam 3 dagen later.. dat zou augustus betekenen! E ...
Waarom eerder inleiden als ik vragen mag
3 maanden geleden
30e uitgerekend van ons eerste kindje! Ik hoop op een augustus baby. Ze is al goed diep ingedaald zei de verloskundige. Soms het idee dat het rommelt maar ik heb ook PDS en het zit momenteel allemaal wat vast dus vrees dat de krampen eerder daarvandaan komen 😅. We gaan zien wanneer ze het genoeg vindt. De warmte is te doen, we hebben airco thuis en ik lig veel op bed momenteel 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Waarom eerder inleiden als ik vragen mag
Ik heb erge astma dus ben al medisch. Sinds gisteren een prednison kuur en nu met het warme weer erg benauwd. Dus voor mij beter als ze gehaald word en voor haar dat ze niet alle prednison mee krijgt.. net telefoon gehad zelfs waarschijnlijk van het weekend al een inleiding als het niet op wonderbaarlijke wijze beter gaat..
3 maanden geleden
Reactie op boygirlmom2
Ik heb erge astma dus ben al medisch. Sinds gisteren een prednison kuur en ...
Oh spannend! Ja dat is niet fijn om zo benauwd te zijn met dit weer
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Oh spannend! Ja dat is niet fijn om zo benauwd te zijn met dit weer
Nes zeker niet! Wel heel spannend hoor. De eerste is uit zichzelf gekomen dus geen idee wat ik kan verwachten
3 maanden geleden
Reactie op sk1994
Ja op dit moment heb ik idd nergens zin in. Soms ook gewoon niet om te prat ...
O ja heb ik ook! Vandaag ook weer zo’n baaldag. Lig al de hele dag op bed of op de bank 😤
3 maanden geleden
O ja heb ik ook! Vandaag ook weer zo’n baaldag. Lig al de hele dag op bed o ...
Hier nog eentje. Vanmorgen dacht ik oh ik ga wat dingen doen nog..... ik lag al snel op de bank en daar lig ik nog. Gelukkig is het kliekjes dag vandaag en die kunnen ook in de magnetron🤭
3 maanden geleden
O ja heb ik ook! Vandaag ook weer zo’n baaldag. Lig al de hele dag op bed o ...
Ja same. En die warmte helpt natuurlijk helemaal niet. Vind dit zo moeilijk.. nog kind van bijna 2 die zoveel energie heeft en ik kan hem echt ff niks geven. Gelukkig is mn vriend thuis/ vrij nu
3 maanden geleden
Reactie op Mommy0724
Hier ook de 29e uitgerekend. De berichtjes zijn inderdaad al begonnen, en i ...
Tip! Kreeg ik van iemand: zet in je whatsapp text: Nog geen baby geboren, appen hoeft dus niet ;) Je bent de eerste die het hoort!
Of iets in die trant. Dan laten mensen je misschien meer met rust.
3 maanden geleden
Goed om hier ook topic van te maken, want ik had me nu maar aangesloten bij zowel juli als augustus 😄
Ben de 31e uitgerekend van eerste kindje. Kindje ligt al lekker laag met hoofdje in bekken ,dat is soms ook goed te voelen😵💫
Gaat op zich nog wel goed, al merk ik wel dat het de laatste dagen wat lastiger wordt ook door vochtvasthouden. Wel blij met zomerse weer, 10x beter dan alleen maar die ellendige regen. In de schaduw en met briesje wel goed uit te houden.
Gisteren had ik een best wel energieke dag, vandaag wat minder.
En heb vd week inderdaad wat berichtjes gehad over hoe het gaat maar dat vind ik eerlijk gezegd wel lief en gezellig😊
3 maanden geleden
Reactie op Mom-2Be
Goed om hier ook topic van te maken, want ik had me nu maar aangesloten bij ...
Ik ben uitgerekend op 30 juli, ook van eerste kindje! Zo nieuwschierig ook of t een juli of augustus kindje word, stiekem hoop ik op juli. En idd ik kan ook zo genieten van dit weer nu 🌞