296 Reacties

3 maanden geleden

30ste uitgerekend maar ze komt morgen met een keizersnede. Eerste kindje...super spannend 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Eerder als verwacht (30e uitgerekend) ben ik gisteren bevallen van ons eers ...
Ik kan dit berichtje bijjjjna kopi毛ren haha; Eerder als verwacht (29s uitgerekend) ben ik gister bevallen van ons eerste kindje, een meisje. Ze heet Lena :) Fijne bevalling gehad en iedereen maakt het goed!

3 maanden geleden

29e uitgerekend. Maar hoop toch zo dat ze eerder komt! 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Ik ook 29! Heb de hele tijd de 24e gezegd maar dat is morgen.. en hij maakt volgens mij nog geen aanstalten 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hier ook 29 maar denk dat ie eroverheen gaat. T is allemaal zo rustig

3 maanden geleden

Hier ook de 29e. Lig nu wel wakker met onrustige buik.. maar kan het me niet voorstellen dat hij/zij voor de 29e komt..

3 maanden geleden

Hoe gaat het iedereen? Zijn er inmiddels al baby鈥檚 geboren?鈽猴笍

3 maanden geleden

Ik waggel nogsteeds rond馃ぐ maandag weer controle bij vk en woensdag ben ik 40 weken precies. Wel wat gerommel, maar volgens mij heb ik slijmprop nog gewoon.

3 maanden geleden

39+4 vandaag. Onrustig, veel gerommel in mn buik en af en toe krampen. Maar niks lijkt door te zetten. Morgen een poging tot strippen, hopen dat het lukt! Afgelopen woensdag verweekte baarmoeder en bijna cm ontsluiting dus ik heb goede hoop.

3 maanden geleden

Ik waggel over het algemeen ook nog vrolijk rond, ben nu 39.3 en woensdag dus 40 weken. Voel sinds gisteravond af en toe serieus gerommel. Menstruatieachtige krampen in onderbuik en bij baarmoeder dus er is wat gaande. Gisteravond kwam dat een uurtje achter elkaar in vlagen, vannacht wakker van geworden maar daarna weer rustiger. Kleintje bewoog ook best veel.

3 maanden geleden

Hier nog een die waggelt. Maandag 40 weken. Heb al weken overdag en in de nacht menstruatie krampen in m鈥檔 rug. Maar helaas zet het niet door. Woensdag weer controle met 40+2 馃崁 hopen dat ze er voor die tijd is 馃ぃ馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op mauwi1989

Hier ook 4 augustus uitgerekend. Ze wordt sowieso volgende week gehaald met ...
Onze dochter is 23 juli geboren met een geplande keizersnede na 38,2 weken zwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hier nog een die waggelt. Maandag 40 weken. Heb al weken overdag en in de n ...
Ik heb precies hetzelfde! Maandag ook 40 weken. Pas weer bij de verloskundige op donderdag , dan 40+3.. hoop ook dat hij er dan al is. Wil ook zo graag een juli kindje ipv augustus 馃檲 stom h猫

3 maanden geleden

Maandag tikken we de 40 weken aan. Van de week was ie snachts wel onrustig en werd ik na vele korte slaapjes wakker met pijn in mn liezen en onderbuik. Maar t zet niet door. Nee deze man gaat over de 40weken heen

3 maanden geleden

Reactie op mauwi1989

Onze dochter is 23 juli geboren met een geplande keizersnede na 38,2 weken ...
Van harte馃帀 en hoe gaat het?

3 maanden geleden

Vervelen jullie je ook zo? Heb vandaag echt zo鈥檔 dag van wat moet ik nou in godsnaam nog doen 馃槩

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Vervelen jullie je ook zo? Heb vandaag echt zo鈥檔 dag van wat moet ik nou in ...
Zulke dagen heb ik ook en dan hang ik op de bank. Voel me daarna vaak schuldig tegenover mijn vriend dat ik dus echt niks gedaan heb馃槄 Ik ben nu maar lekker Olympische spelen aan het kijken

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Vervelen jullie je ook zo? Heb vandaag echt zo鈥檔 dag van wat moet ik nou in ...
Wel wat meer van die dagen idd. Maar in het weekend is m鈥檔 vriend thuis dus dat is dan gezellig. Net even een spelletje gespeeld. Heb ook de olympische spelen op staan.

3 maanden geleden

Reactie op kellsni

Hoe gaat het iedereen? Zijn er inmiddels al baby鈥檚 geboren?鈽猴笍
Uitgerekend 29 juli, maar met 22 juli mijn mooie Lena al in de armen. Nog totaal onverwacht voor mij, stond 1 dag daarvoor nog flink wat onkruid uit mn tuin te trekken haha. Geen gerommel, maar wel slijmprop verloren die dag. Bevalling van 6 uur voor 1e kindje! En nu zoooo gelukkig

3 maanden geleden

Reactie op barbzz

Uitgerekend 29 juli, maar met 22 juli mijn mooie Lena al in de armen. Nog t ...
Oohhh zeg wat een voorspoedige geboorte. Van harte gefeliciteerd 馃帀