296 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Vervelen jullie je ook zo? Heb vandaag echt zo’n dag van wat moet ik nou in ...
Ehmmm ik zit juist ad andere kant, juist nog steeds wel dingen te doen moet echt beetje strategisch kiezen wat ik ga en wil doen.Lijkt me heerlijk om me een beetje meer te vervelen / wat meer boekje te lezen of id.

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Ehmmm ik zit juist ad andere kant, juist nog steeds wel dingen te doen moet ...
Maar wat doe jij dan zoal? Of heb je erge nesteldrang? Want die heb ik niet 🤣

3 maanden geleden

Maar wat doe jij dan zoal? Of heb je erge nesteldrang? Want die heb ik niet ...
Ik slaap regelmatig beroerd, dan ga ik er maar vroeg uit( 5/ 6 u) en ontbijt ik vast en ga ik later weer terug naar bed om toch wat slaap te pakken. Dus dat scheelt al een heel stuk id ochtend🤪 en verder... Ik moest afgelopen weken in m'n verlof nog dingen doen voor werk. Was een fout gemaakt op werk waardoor ik opeens maar paar honderd euro als salaris kreeg. Echt heel fijn in je verlof om dat uit te moeten zoeken😵‍💫 + als deeltijd ondernemer nog dingen moeten/ willen regelen zoals bijv. M'n belastingaangifte Doordat ik 3 weken terug pas met verlof ben gegaan babywasjes, strijken, commode handiger inrichten, vluchttas voor mij en baby inpakken, opruimen in huis. Dit was wat achterstallig door combi van werk en dan 's avonds te moe om nog iets te doen, behalve onzinnige programma's kijken 🤣en nu ook wel nesteldrang.🫣😅 Al heb ik het idee laten varen dat alles helemaal spik en span moet zijn, dus heb bijvoorbeeld m'n Keukenkastjes laten zitten. Dan maar beetje rommelig. En daarnaast haal ik nog laatste dingen in huis, dus vaak nog even naar een winkel hier en daar, boodschappen, koken, extra lekkere dinge/ nieuwe recepten waar je normaal doordeweeks niet aan toekomt, en wil basis dingen zoals toilet ed schoon houden zodat als het plotseling gaat gebeuren, dat lekker fris is. En nog even afspreke/ bellen met familie/ vrienden, nu dat nog makkelijker kan( eerste kindje) ergens lunchen, stukje wandelen of zwemmen of iig bewegen of gewoon even niks doen, dingen die ik wil weten over bevalling/geboorte, kraamtijd ed opzoeken. Dat doe ik dus ook wel, maar heb dan geen gevoel van verveling. Achteraf gezien wel beetje te lang gewoon doorgewerkt ipv meer tijd plannen om dingen al echt af te ronden. En ben sowieso wel bezig type dat zich niet snel verveelt.

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Ik slaap regelmatig beroerd, dan ga ik er maar vroeg uit( 5/ 6 u) en ontbij ...
Jeetje waar haal je die energie vandaan😲😲😲😲 Ik ben blij als ik 1 was doe, de afwas en het eten savonds op tafel heb staan. En de wc idd om de 3 dagen ofzo even. Wandelen etc lukt me alleen in eigen tuin nog🙃 en slapen doe ik elke nacht beroerd hahaha

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Ik slaap regelmatig beroerd, dan ga ik er maar vroeg uit( 5/ 6 u) en ontbij ...
Wauw ja wat een hoop dingen! Ook wel een aantal waar je idd in je verlof niet mee bezig wil zijn. Ik heb al vanaf week 34 verlof, dus meer tijd gehad voor al die dingen die je noemt. Ook wel genoeg rust pakken waar kan he 🥰

3 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen? Hier alles nog rustig. Morgen 40 weken 🍀

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hier ook nog alles rustig . En ook morgen 40 weken . Ze gaan me wel proberen te strippen morgen . Vind ik heel spannend hoopte dat het niet nodig zou zijn . Tenzij er vanavond nog iets onverwachts gebeurd

3 maanden geleden

Morgen ochtend mrt 39+5 vk afspraak staan om het te hebben over strippen etc. Wil haar eens vragen of er al wat gaande is ook. Van mij mag ze strippen, maar inleiden pas echt op het laatst. Heb soms flink pijnlijke bewegingen van de kleine, krampen en steken etc. Maar dat is steeds maar voor max 20min ofzo. Is onze eerste dus geen idee hoe het verder zal gaan

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Morgen ook 40 weken! Hoop dat er vannacht nog wat gebeurd. Zou het zo leuk vinden op de uitgerekende datum. Maar zal wel niet 🙈. Al weet je het natuurlijk nooit zeker 🙃

3 maanden geleden

Morgen ook 40 weken! Hoop dat er vannacht nog wat gebeurd. Zou het zo leuk ...
Hier ook morgen 40 weken! Van mij mag het nu wel komen, maar ik gok van niet..

3 maanden geleden

Hier ook nog rustig. Dacht 2 dagen terug dat het begonnen was, maar niks van dat alles, dat stopte weer. Sta morgen wel op de planning voor een keizersnede dus als er niks geks tussenkomt dus ofwel dat het vannachtop gang komt of een spoed, ontmoet ik ons kindje morgen🥰 Zo bijzonder en ook wel gek. Was ook nog druk id weer vandaag. Laatste dingen gereed maken en boodschappen in huis halen. Tis alsof je een lang op een verre reis gaat en alles aan kant wil hebben+ koffer staat gepakt en je moet aan veel dingen denken. Had er vannacht al amper van geslapen, hoop dat dat vannacht beter lukt.😴

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Hier ook nog rustig. Dacht 2 dagen terug dat het begonnen was, maar niks va ...
Oh wat spannend én leuk! Lijkt mij heel fijn om te weten wanneer de baby er is. Tegelijkertijd is een keizersnede natuurlijk helemaal niet fijn. Hopelijk heb je een goede nacht 🤗

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Morgen hier ook 40 weken. Maar deze man komt echt morgen nog niet hoor. Ik gok dat ie er een weekje langer over doet. Ik wil morgen ook niet, vanwege sterfdatum van een vriendin, dus mijn lijf houd m nog ff vast hahah. Krijg wel al appjes en vragen hoe het gaat en of ik al wat voel. Maar t is allemaal nog rustig. Kreeg laatste de vraag of ik zenuwachtig was. Ik zo, Nja t is als een lang verwacht kadootje, waarvan je niet weet hoe het uitpakt😊😅

3 maanden geleden

Dinsdag ben ik 40 weken! En ik had de hele zwangerschap niet verwacht dat ik de uitgerekende datum zou gaan halen! Maar het ziet er wel zo naar uit! 😇 Vind het zo spannend! Ik hoop nog steeds op een july baby! Donderdag controle bij de verloskundige! Dan gaat ze kijken of strippen mogelijk is en bespreken we ook inleiden vanaf 41 weken ik wil niet langer wachten dan nodig is. Twijfel om morgen te bellen en vragen of strippen eerder mogelijk is!

3 maanden geleden

Hebben jullie ook wel eens na of tijdens het lopen last van steken in je buik? Ik heb het dan voornamelijk rechts. Maar nu lig ik stil in bed en heb ik kramp en ook weer die steken… weten jullie wat dat kan zijn?

3 maanden geleden

Vanavond bevallen van ons zoontje om 20:59 het was een stortbevalling van 2 uur maar we maken het allemaal goed 💙

3 maanden geleden

Reactie op Cels

Vanavond bevallen van ons zoontje om 20:59 het was een stortbevalling van 2 ...
Zo fijn! Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Hebben jullie ook wel eens na of tijdens het lopen last van steken in je bu ...
Ik heb hier ook last van, maar weet niet zeker wat het kan zijn.. dacht zelf banden pijn wellicht?

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Ik had ook idee dat dat bandenpijn is! Laatste weken vooral met draaien of een te snelle beweging maken in bed last van. Tijdens het lopen hielp het voor mij vaak genoeg om dan even pauze te nemen.

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Heb het aan beide kanten onderin. Heb echt het gevoel dat het banden zijn en het gewicht hangt er ook echt in zeg maar😅