296 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Heb het aan beide kanten onderin. Heb echt het gevoel dat het banden zijn e ...
Ah ja dat zou wel eens goed kunnen idd! Zo voelt het idd wel 馃槳
3 maanden geleden
Reactie op Cels
Vanavond bevallen van ons zoontje om 20:59 het was een stortbevalling van 2 ...
Gefeliciteerd 馃コ馃挋
3 maanden geleden
Zojuist gestript. Had 1cm en baarmoeder was al verkort. Mocht het vandaag niks brengen, dan staat morgen poging 2 gepland
3 maanden geleden
Reactie op Mom-2Be
Nou meiden, ik lig in het ziekenhuis. Vanmiddag de keizersnede, zo'n gek i ...
Heel veel succes 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zojuist gestript. Had 1cm en baarmoeder was al verkort. Mocht het vandaag n ...
Ben je thuis gestript of bij de verloskundige?
3 maanden geleden
Reactie op proudmommmmy
Ben je thuis gestript of bij de verloskundige?
Bij de verloskundige馃槈 daarvoor komen ze hier niet thuis. Hele tijd al wat krampen en kleine is actief. We zullen zien wat het brengt en anders mag ik morgen om 15.30 weer langskomen voor nog een poging
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Bij de verloskundige馃槈 daarvoor komen ze hier niet thuis. Hele tijd al wat ...
Oeh ik ben heel benieuwd! Ik wordt morgen gestript en mag kiezen thuis of bij de verloskundige.. wat raad je aan?
3 maanden geleden
Reactie op proudmommmmy
Oeh ik ben heel benieuwd! Ik wordt morgen gestript en mag kiezen thuis of b ...
Is maar net wat je fijn vindt. Zou wel even inlegkruisje indoen, want je kan wat bloed verliezen. Vooral ontspannen dat helpt en makkelijk zittende kleding aan馃槈
3 maanden geleden
Vandaag 40 weken, vanmorgen heeft de verloskundige geprobeerd te strippen. Helaas nog niet gelukt. Vrijdag naar de gynaecoloog om het over eventueel inleiden te hebben, ook die gaat nog proberen te strippen.
Zoniet, dan voor begin volgende week een ballonnetje plannen. Die plaatsen ze dan in t ZH. De verloskundige mag hem er na 12u uithalen en eventueel de vliezen breken. Als er dan binnen 4 uur niets van wee毛n komen moet ik naar het ZH voor een inleiding.
Ik hoop dat dit niet nodig is en dat meneertje gewoon komt en dat ik met de verloskundige kan bevallen.
Wat duurt wachten toch lang h猫馃え
3 maanden geleden
Reactie op ArankaRomy
Vervelen jullie je ook zo? Heb vandaag echt zo鈥檔 dag van wat moet ik nou in ...
Soms last van. Maar m鈥檔 vriend werkt in onderwijs en veel vriendinnen ook dus breng veel tijd met hun door. Lekker zwemmen of naar het strand dichtbij. Ben tijdens m鈥檔 zwangerschap begonnen met naailes dacht moet een hobby hebben voor straks. Of ik ben aan het koken. Naar een markt in de stad of lunchen met vriendinnetjes. Doe meestal 1 of 2 dagen actieve dingen met plannen en daarna even rust dag met serie kijken en waar ik zelf op dat moment zin in heb. Thuis doe ik ook om de 3 dagen klusjes van balkon schoonmaken tot wassen, dweilen of een kastje helemaal opruimen. En eet braaf elke dag dadels, 2 stuks fruit & groenten en die frambozenblad thee.
3 maanden geleden
Vraagje waarom doet iedereen aan inleiden of strippen? Ik ben morgen uitgerekend en had het erover met mijn verloskundige van is dit iets wat moet? Omdat ik dit overal hoor. Ze zei je moet doen wat jezelf wilt en in NL zijn veel gevallen medisch dus gebeurd het sneller met inleiden of mensen zijn er echt klaar voor/mee. Ik doe dit dus niet, ik wacht t gewoon af. Doe dan wel weer een voetreflexmassage. Dat lijkt me nou relaxt 馃憣
3 maanden geleden
Reactie op Juli2024馃挅
Vraagje waarom doet iedereen aan inleiden of strippen? Ik ben morgen uitger ...
Ben 3 x gestript omdat mijn bevalling/wee毛n telkens weer stopten. Paar uur wee毛n wegpuffen en dan weer alsof er niks gebeurt was. Leek alsof mijn lichaam een zetje nodig had!
3 maanden geleden
Vannacht een uurtje geslapen. Hele tijd onrust gehad, maar zette niks door. Vanmiddag 2de keer strippen.
Ah en stuur me vriend met zijn gesnurk op de bank vannacht! Jeetje lag ik net even te slapen, begint hij..... ben eruit gegaan en heb maar serie gekeken om 2uur馃馃槄 zegt ie vandaag; ben zo moe heb slecht geslapen. Ja schat ga aub naar je werk, want kan je ff niet luchten
3 maanden geleden
Reactie op Juli2024馃挅
Vraagje waarom doet iedereen aan inleiden of strippen? Ik ben morgen uitger ...
Nee hoor dat hoeft niet. Inleiden gebeurd bij mij pas met 42 weken. Maar aangezien ik gister Al op 1cm zat hebben we gestript om te kijken of we het opgang kunnen brengen.
Ben niet medisch en wil gewoon thuis bevallen. Wil gewoon niet ingeleid worden, want dan is het dus wel het ziekenhuis..... dus vandaar keuze om te strippen鈽猴笍