296 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Vraagje waarom doet iedereen aan inleiden of strippen? Ik ben morgen uitger ...
Ja same here. Ik had het erover omdat ik het hier had gelezen. Maar mijn vk is meer zo van we geven het lichaam de tijd . Ben nu 40+1 wel vandaag nog n afspraak bij de vk. Ben benieuwd
3 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Ik ben morgen uitgerekend en gisteren gestript. Ik heb hier zelf om gevraagd in verband met een grote eerste (4200 gram en 54 cm) en de verwachting dat de tweede net zo groot is.
3 maanden geleden
Reactie op Chacha-24
Vanaf 10u30 aan de opwekkers, om 13.36 geboren in bad zonder epidurale🥰🥰 ...
Gefeliciteeeerd! 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Juli2024💖
Nee hoor! Ik wacht ook gewoon af, zo natuurlijk mogelijk wil ik het.
3 maanden geleden
Zojuist voor de 2de keer gestript en bij thuiskomst meteen slijmprop verloren. Afwachten wat het doet, maar er was wat vooruitgang ten aanzien van gisteren☺️
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Zojuist voor de 2de keer gestript en bij thuiskomst meteen slijmprop verlor ...
Hoe voelt het strippen? Doet het veel pijn?
3 maanden geleden
Reactie op ArankaRomy
Hoe voelt het strippen? Doet het veel pijn?
Het is maar net hoe hoog je pijngrens ook is natuurlijk. Na mijn batholin cysten vond ik het meevallen het strippen. Gewoon goed ontspannen en door ademen. Verschilt natuurlijk ook hoe gevoelig je baarmoeder is en hoe verweekt
3 maanden geleden
Vandaag weer vk geweest en volgende week weer n afspraak. Want er is nog niks veranderd haha. Vandaag 40+1 als na de afspraak van volgende week er nog niks veranderd is, dan moeten we een afspraak maken bij de gynaecoloog
3 maanden geleden
En toen was de uitgerekende datum.... beetje gek gevoel toch wel. Gister na het strippen flink wat gerommel gehad tot een uur of 3 vannacht. Daarna als een beer geslapen🤷♀️ hopelijk begint het zo weer, verlies nogsteeds slijm met wat bloed.
3 maanden geleden
Ook ik ben vandaag uitgerekend… van mijn vorige dochtertje bevallen met 41+3, strippen lukte gisteren niet maar bm mond masseren wel. Toch wel flinke menstruatie krampen en harde buiken, vannacht heerlijk geslapen maar met het opstaan toch weer een zeurende onderbuikpijn/krampen. Benieuwd of het doorzet 🍀
3 maanden geleden
Hier vandaag weer een afspraak bij verloskundige. Vandaag 40+2 en weer dag en nacht menstruatie krampen. Het zet maar niet door 🥲 ik ga verloskundige vragen of ze wil kijken of ik al iets van ontsluiting heb🍀 ben benieuwdd
3 maanden geleden
Reactie op brendier
Ik verlies net mijn slijmprop , hopelijk mijn beginnende teken dat het gaat ...
Die ben ik gister verloren😬 hopelijk gebeurd er vandaag nog wat..Anders morgen ochtend 3de keer strippen. Ben er echt klaar mee🤭
3 maanden geleden
Ben zo jaloers op iedereen waarbij het lijkt te beginnen of die al hun baby in de armen hebben 🙈. Vandaag 40+2 maar geen enkel teken (laatste weken al wel veel ‘gerommel’) dat de baby er binnenkort aankomt 🫠. Probeer maar geduldig te zijn…
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Die ben ik gister verloren😬 hopelijk gebeurd er vandaag nog wat..Anders mo ...
Aahh dat is vervelend , ik ben nog niet gestript .
Ze wilde dit maandag doen toen was ik precies 40 weken maar niet gelukt toen .
Anders heb ik vrijdag ook een strip beurt . 😅
3 maanden geleden
Ben zo jaloers op iedereen waarbij het lijkt te beginnen of die al hun baby ...
Jaa dat is vervelend vooral omdat je er klaar voor bent .
Ik heb eigenlijk helemaal geen gerommel gehad tot nu dan .
Dus het kan bij jou ook zomaar ineens zijn
Eigenlijk vind ik het nog gezellig in mijn buik , want ik weet dat ik dat straks heel erg ga missen .