296 Reacties
3 maanden geleden
Net overleg gehad. Strippen doen ze bij onze praktijk vanaf 41 weken. Als d ...
Ooh en dan nog na 41+3 kan je nog ruim wachten lijkt me? Strippen is dan een mooie eerste optie. Bij mij heeft het (tot nu toe) geen effect haha, benieuwd wat de dag brengt.
Ik mag tot 42+3 ongeveer doorlopen zonder inleiding 🤞🏼 neem aan dat hij/zij zich daarvoor wel aandient haha
3 maanden geleden
Reactie op vsteffie
Ooh en dan nog na 41+3 kan je nog ruim wachten lijkt me? Strippen is dan ee ...
Ik heb besloten niet te gaan strippen (tenminste zo denk ik er nu over haha). Hier is de dag van de 42 weken echt de uiterste datum heb ik begrepen. Dus extra controle bij 41+3 en dan nog een bij 41+5 en dan inleiding inplannen. Ik wil er niet te veel over nadenken 🙈. Heb vertrouwen dat hij binnenkort komt! Dit weekend nieuwe maan 🌚 wie weet doet dat wat 😆
3 maanden geleden
Reactie op brendier
Naar het verliezen van me slijmprop gisteren had ik kort erna weeen die wee ...
Gefeliciteerd 🥳🥰
3 maanden geleden
Reactie op brendier
Naar het verliezen van me slijmprop gisteren had ik kort erna weeen die wee ...
Beter! Gefeliciteerd 🥰
3 maanden geleden
Tweede zwangerschap en inmiddels 40+2 zonder voortekenen… mijn eerste kindje is geboren met 40+2 en ergens had ik gehoopt dat het vandaag de dag zou zijn.. de dag is net begonnen maar mijn geduld is echt op… 😅 Niemand had verwacht dat ik zoveel weken zou mogen halen aangezien ik bij 24 weken 2 buikoperaties heb moeten ondergaan. Dus misschien voelt het daarom voor mijn gevoel extra lang… verkeerd gedacht.. 😅
Zal het raar zijn om vandaag de verloskundige te vragen of ze mij kan strippen? Mocht het mogelijk zijn want hij lag tot 3 dagen geleden ook nog niet ingedaald…
3 maanden geleden
Reactie op Daniëlle97
Tweede zwangerschap en inmiddels 40+2 zonder voortekenen… mijn eerste kindj ...
Hier moest de kleine echt al ingedaald en vast liggen wouden ze gaan strippen. Heb 3 pogingen gehad en me erbij neergelegd dat ik nogsteeds een waggelende walvis ben.
Maandag weer controle en vermoed een rustig weekend. Strippoging gister was door de wat voorzichtiger vk en heb geen enkele kramp etc gehad. Maandag bij de oudere vk afspraak
3 maanden geleden
Ik word indien er komende dagen niks gebeurd maandag gestript. Baby ligt hier niet vast en verwachten ook niet dat dit gaat gebeuren voor de bevalling gezien ik vrij veel vruchtwater heb waardoor hij lekker kan bewegen in mn buik. Niks gehoord over dat je dan niet zo kunnen strippen…
3 maanden geleden
Ja dat is wel zo, maar toch is het wel een interventie. En dan eentje waarb ...
Ik heb al gekeken naar de geboortebloem idd. Ik wil een simpele tattoo laten zetten met een boeket van de geboortebloem van mij, mijn man en ons aanstaande kindje
3 maanden geleden
Reactie op liek94
Ik word indien er komende dagen niks gebeurd maandag gestript. Baby ligt hi ...
Oh dit klinkt als bij mij idd. Denk dat het kind compleet met zwemdiploma komt 😅. Veel vruchtwater ook en amper ingedaald. Heb ook gevraagd met strippen hoe en wat, voornamelijk omdat ik het hier voorbij zie komen steeds. Maar de praktijk heeft gewoon een laat de natuur zn gang gaan aanpak en dat vind ik ook wel fijn. Vandaag 40+4 dinsdag met 41+1 weer n afspraak als daar weer niks uitkomt worden we door gestuurd naar de gynaecoloog
3 maanden geleden
Ik heb al sinds gister krampen en vanmorgen de slijmprop (of deel daarvan) verloren, met wat oud bloed (alsof je menstruatie er aan komt). Ik hoop zo dat het doorzet maar nu zijn de krampen gestopt en ook geen oud bloed meer te zien 🙃. Vandaag 40+4. Slaap ook zo slecht door de spanning. En ben ook hyped dat het mogelijk wel voortekenen zijn
3 maanden geleden
Reactie op JaDatIsDaisy
Oh dit klinkt als bij mij idd. Denk dat het kind compleet met zwemdiploma k ...
Haha zwemdiploma en carrière als professioneel bokser denk…
Hij was twee weken geleden ingedaald en afgelopen dinsdag weer terug omhoog gezwommen, hahahah. Wel met zijn koppie naar beneden.
Succes met afwachten!!🤞🏻🤞🏻
3 maanden geleden
Ik heb al sinds gister krampen en vanmorgen de slijmprop (of deel daarvan) ...
Ik herken het🙃 dinsdag slijmprop verloren en ook van die krampen. Woensdag ook nog wat en sinds gisteren rust😅
3 maanden geleden
Reactie op brendier
Dit was bij mij ook dat het ineens gestopt was.
Maar in de nacht begon het ...
Ik hoop het ook zo! 🍀💙
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Ik herken het🙃 dinsdag slijmprop verloren en ook van die krampen. Woensdag ...
O neeeeeeee ik hoop zo dat het wel doorzet. Ook voor jou ☺️🤞🏼. Het wachten en niet weten breekt mij op hoor 🫠🙈
3 maanden geleden
O neeeeeeee ik hoop zo dat het wel doorzet. Ook voor jou ☺️🤞🏼. Het wachte ...
Nee laat het dit weekend dan rustig blijven, maandag vanaf 08:00 mag het weer. Wil graag thuis bevallen en dat is van vrijdag 08:00 tot maandag 08:00 niet mogelijk ivm vakanties
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Nee laat het dit weekend dan rustig blijven, maandag vanaf 08:00 mag het we ...
Heh? Is er geen bezetting bij je vk in het weekend? Oké in dat geval hoop ik dan dat het nog even blijft zitten voor je 🤞🏼
3 maanden geleden
Heh? Is er geen bezetting bij je vk in het weekend? Oké in dat geval hoop i ...
Dan moet je persee naar het ziekenhuis toe rijden. Ook als het dus vals alarm is etc. Ze komen dan dus niet thuis te kijken hoeveel cm etc.
ziekenhuis is gelukkig op nog geen 10min rijden, maar vind het wat veel gedoe🤣