87 Reacties

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vooralsnog 11 juli uitgerekend! Maar mogelijk veranderd dit nog na de termijn echo want ik ben zwanger geworden mbv icsi! Hoe voel je je? 馃グ

茅茅n jaar geleden

Had hetzelfde馃槄 Ik ben voor de eerste keer zwanger en vooralsnog uitgerekend op 12 juli. 6 december pas 1e afspraak bij de verloskundige.

茅茅n jaar geleden

Reactie op BonK

Had hetzelfde馃槄 Ik ben voor de eerste keer zwanger en vooralsnog uitgereke ...
Ik ben ook voor de eerste keer zwanger en volgens m'n eigen berekening ook 12 juli uitgerekend. Ik heb 27 november de eerste echo 馃グ

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vooralsnog 11 juli uitgerekend! M ...
Jij ook gefeliciteerd! Spannend zeg. Wanneer heb je de eerste echo? Ik voel me tot dusver prima, het is mijn derde zwangerschap en heb het idee dat het allemaal wat minder heftig aanwezig is. Behalve gevoelige borsten/tepels en af en toe een misselijkheidsgevoel. Maarja ben 5+3 dus kan ook zeker nog erger worden. Vind het ook een fijne bevestiging als ik iets voel.

茅茅n jaar geleden

Hiii, Fijn om zo鈥檔 groep te hebben. Volgens mijn berekeningen was ik al 8+2, vandaag de echo gehad en terug gezet naar ongeveer 6 weken 馃檲 wel al een kloppend hartje gezien! 馃グ over 2 weken weer terug.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Saar95

Hiii, Fijn om zo鈥檔 groep te hebben. Volgens mijn berekeningen was ik al 8+2 ...
O huh, ik wist niet eens dat dat kon zover terug, haha. Maar fijn een kloppend hartje! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op LZV

O huh, ik wist niet eens dat dat kon zover terug, haha. Maar fijn een klopp ...
Ja ik wist wel dat het zou afwijken vanwege mijn lange cyclus, maar dit was erg ver 馃槄

茅茅n jaar geleden

Niet toegestaan- verwijderd

茅茅n jaar geleden

Reactie op Saar95

Hiii, Fijn om zo鈥檔 groep te hebben. Volgens mijn berekeningen was ik al 8+2 ...
Wat ver terug! Was verder wel alles ok茅? Fijn dat er een kloppend hartje was en je over twee weken al terug mag!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LZV

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger en volgens m'n eigen berekening ook ...
Ik ook 27 november eerste echo 馃グ

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook 13 juli uitgerekend 馃檹鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Ik ben 14 Juli uitgeteld (Eigen berekening nog) Maar hoog waarschijnlijk wordt deze kleine ook met 38 weken al gehaald.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Iknow

Wat ver terug! Was verder wel alles ok茅? Fijn dat er een kloppend hartje wa ...
Ja alles was verder helemaal ok茅 馃槉 ja zo snel, echt super fijn om tussendoor nog even langs te kunnen!

茅茅n jaar geleden

Hoi, gefeliciteerd allemaal 馃グ Ik ben volgens mijn Flo app 10 juli uitgerekend en ik heb aanstaande vrijdag (17 november) de eerste echo vanwege een eerdere miskraam en het vruchtbaarheidstraject waar ik in zit.

茅茅n jaar geleden

11 juli!! Vind het wel heel spannend na een miskraam bij 6+5 afgelopen juni. 27 nov de 1e echo en zit dan ruim boven de 7 weken馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Heb verder weinig last nog, maar wel enorm gevoelige borsten (net bij de fysio op mijn buik moeten liggen ivm behandeling en auww wat deden ze pijn)! Oh en volgens mijn vriend ben ik wat sneller geirriteerd馃ぃ maar ik vind natuurlijk dat dat aan hem ligt hahaha. Hoe voelen jullie je?鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Als het goed is ben ik 8 juli uitgerekend, een week na m鈥檔 eigen verjaardag馃ぃ Dit word ons 2e kindje馃グ Grote broer zal 2 jaar en 1 maand zijn als de baby komt

茅茅n jaar geleden

Ik ben als het goed is 9 juli uitgerekend, 2e kindje 馃グ 29 nov 1e echo nog 2 weken spannend!!

茅茅n jaar geleden

Wat leuk dit! Ik ben volgens eigen berekening 11juli uitgerekend van ons eerste kindje. 5 dec eerste echo, wat moet je hier lang op wachten zeg 馃槀 qua kwaaltjes gelukkig nog geen misselijkheid. Wel sneller emo en ge茂rriteerd 馃構馃槵

茅茅n jaar geleden

Wat leuk!! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben (volgens eigen berekeningen) ook 13juli uitgerekend. 24 nov eerste echo. 馃槏馃槏