Ik merk dat ik het overzicht in de groep van 1-14 kwijt raak, misschien ervaren meer vrouwen dit en willen zich ook in deze specifieke week aansluiten?
Ik ben zelf uitgerekend op 13 juli 鉂わ笍
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vooralsnog 11 juli uitgerekend! Maar mogelijk veranderd dit nog na de termijn echo want ik ben zwanger geworden mbv icsi! Hoe voel je je? 馃グ
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vooralsnog 11 juli uitgerekend! M ...
Jij ook gefeliciteerd! Spannend zeg. Wanneer heb je de eerste echo?
Ik voel me tot dusver prima, het is mijn derde zwangerschap en heb het idee dat het allemaal wat minder heftig aanwezig is. Behalve gevoelige borsten/tepels en af en toe een misselijkheidsgevoel. Maarja ben 5+3 dus kan ook zeker nog erger worden. Vind het ook een fijne bevestiging als ik iets voel.
Hiii,
Fijn om zo鈥檔 groep te hebben. Volgens mijn berekeningen was ik al 8+2, vandaag de echo gehad en terug gezet naar ongeveer 6 weken 馃檲 wel al een kloppend hartje gezien! 馃グ over 2 weken weer terug.
Hoi, gefeliciteerd allemaal 馃グ Ik ben volgens mijn Flo app 10 juli uitgerekend en ik heb aanstaande vrijdag (17 november) de eerste echo vanwege een eerdere miskraam en het vruchtbaarheidstraject waar ik in zit.
Heb verder weinig last nog, maar wel enorm gevoelige borsten (net bij de fysio op mijn buik moeten liggen ivm behandeling en auww wat deden ze pijn)!
Oh en volgens mijn vriend ben ik wat sneller geirriteerd馃ぃ maar ik vind natuurlijk dat dat aan hem ligt hahaha.
Hoe voelen jullie je?鉂わ笍
Als het goed is ben ik 8 juli uitgerekend, een week na m鈥檔 eigen verjaardag馃ぃ Dit word ons 2e kindje馃グ Grote broer zal 2 jaar en 1 maand zijn als de baby komt
Wat leuk dit! Ik ben volgens eigen berekening 11juli uitgerekend van ons eerste kindje. 5 dec eerste echo, wat moet je hier lang op wachten zeg 馃槀 qua kwaaltjes gelukkig nog geen misselijkheid. Wel sneller emo en ge茂rriteerd 馃構馃槵