202 Reacties
4 maanden geleden
Hiii, hier ook vandaag uitgerekend 🥰 hier ook super veel harde buiken en ik ben zooo misselijk, maar er gebeurd nog niks. Ik kreeg ook van ‘mijn’ kraamhulp te horen dat ik nog even paar dagen moet wachten met bevallen omdat ze nog bij een ander gezin is 😂😂 Ik had haar bij m’n zoontje en vond het zo fijn met haar thuis, dat ik aanvraag had gedaan of ze nu weer kon komen.
Het is natuurlijk allemaal een geintje over dat ik nog even moet wachten, maar stiekem zou ik het echt heel erg vinden als ze niet kan komen, dus ga ik maar m’n best doen om deze kleine nog even tot dinsdag bij me te houden 🙈😅
4 maanden geleden
Hi. Vandaag is ook mijn uitgerekende datum. De afgelopen dagen ook misselijk geweest, brandend maagzuur en veel moe en wat warmer dan normaal. Daarnaast ook m’n slijmprop verloren eergisteren en veel harde buiken, maar weeën heb ik nog niet.
Succes alvast! Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten!
4 maanden geleden
Ook vandaag uitgerekend! Maar de eerste kwam pas met 40+6 en heb niet het gevoel dat deze meid eerder zal gaan komen. Dus ga er van uit dat ik nog wel even geduld moet hebben. 😅
Sinds deze week wel mega misselijk bij vlagen, gek want ik ben de hele zwangerschap nog niet misselijk geweest. En maximaal last van maagzuur, mijn huid is zelfs aan de buitenkant gevoelig bij mijn maag 😔
Ik wacht maar af, gelukkig genoeg afleiding door de grote zus. 🤩
4 maanden geleden
Ik ben morgen uitgerekend! Afgelopen dagen ook vooral in de avond veel last van harde buiken en nu wakker geworden met buik--en rugpijn en inderdaad ook misselijk. Heb m'n vriend voor de zekerheid toch maar gevraagd om vandaag vanuit huis te werken, ik zie het niet helemaal zitten om de hele dag alleen te zitten met m'n zoontje van 1,5! Hij kwam met 40+5, dus ik had er eigenlijk een beetje op gerekend dat deze ook wel tot na de uitgerekende datum zou blijven zitten.
4 maanden geleden
Reactie op Eefff92
Ik ben morgen uitgerekend van de eerste! Heb geen idee wat ik zou moeten vo ...
Zegt niks. Mijn eerste en derde nu dus veeel gerommel in de zin van misselijk, menstruatiekrampen veeel harde buiken en bij mijn twee echt precies 0 tekenen. We zaten lekker te eten uurtje later,ik zeg ik ga even douchen ik voel wat kramp nog uurtje later was de vk er (mijn man zag dit is wel serieus 😅) en toen zat ik voor mijn gevoel ineens op 5 cm heel apart. T kan dus redelijk uit 't niks komen haha.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag uitgereken, het rommelde 2 wk geleden een stuk meer nu lijkt het erop alsof hij het nog prima naar zijn zin heeft. Hij mag blijven zitten tot 42 wk daarna krijgt hij een uitzettingsbevel 🤪
4 maanden geleden
Ik ben zaterdag 06-07 uitgerekend van onze 1ste baby. Hier is alles nog stil.
Hopelijk komt het dit weekend vanzelf 🤞 want wil heel graag thuis bevallen.
anders maandagavond met controle verloskundige wordt ik gestript. En de dinsdag moet ik met ziekenhuis bellen voor afspraak te maken over inleiden ivm ik niet over de 41weken mag gaan.
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Gek he, dat wachten.. alsof je in de wachtkamer wacht tot je aan de beurt b ...
Zover ik weet ben ik mijn slijmprop niet verloren (of nouja wel een keer rond 20 weken denk ik). Maar het kan ook zijn dat je het niet ziet en het is niet perse dat iedereen het heeft als voorteken
4 maanden geleden
Ik ben morgen uitgerekend dus (6-7) en bij rommelt het al 2 weken. Maar meer dan voorweeen en krampen komen we niet… verloskundige dacht dat ze misschien wel al met 37 weken zou komen dus zit voor mijn gevoel al 3 weken te wachten totdat er iets gebeurd… Blijf deze periode echt een rare limbo periode vinden
4 maanden geleden
Ik ben zondag uitgerekend. Maar omdat onze 1ste met ruim 37 weken kwam denk ik al een lange tijd iedere dag dat het zover is. Maar sinds de 39 weken ben ik gestopt met ermee bezig te zijn, voor zover dat kan natuurlijk. Een tijdje wel wat voorweeën gehad. Maar nu vooral menstruatiebuikpijn. En ben volgens mij de slijmprop al langere tijd in delen aan het verliezen. Ben benieuwd wanneer ze zich meldt :)
4 maanden geleden
Reactie op Vis0703
Vandaag ook precies uitgerekend. Daar het de afgelopen dagen flink gerommel ...
Oh het wachten is zenuwslopend hé! Merk dat je bij alles denkt; zou het nu? Hopelijk rust die kleine in je buik nog even uit voor de grote reis en begint het vanavond of morgen! Hoop ik voor mezelf ook 🤞🏼🤭