202 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Ohh spannend. Ik zit in het zelfde schuitje😅. Ook altijd al veel harde bui ...
Heel veel succes! Hopelijk zet het door 😊
4 maanden geleden
Spannend!! Ik ben afgelopen maandag (8 juli) uitgerekend. Zit nu ook echt af te wachten, enerzijds mag het zsm gaan gebeuren nu, en anderzijds gespannen en soms zelfs een beetje angstig voor wat er komen gaat… meer die hier last van hebben?
4 maanden geleden
Ik 40+4 vandaag en ook nog geen enkel teken van beginnende bevalling. Hoop zo dat t komende dagen vanzelf op gang komt zonder strippen of inleiding! Met 41+1 weer afspraak bij vk voor controle.
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
En al iemand bevallen?
Nope! Ondanks dat het al weken aan het rommelen is. Binnenkort eerste afspraak om te strippen. Hoop heel erg dat er dan eindelijk iets gaat gebeuren. 🤞🤞
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
En al iemand bevallen?
Nope, 40+3 vandaag. VK kan eventueel dit weekend strippen afhankelijk van of en wanneer ik word ingeleid volgende week.
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nope, helaas niet. 40+5 vandaag en ik heb zometeen een voetreflexmassage ge ...
Laat ons weten of de massage enig effect heeft! Heel erg benieuwd
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
En al iemand bevallen?
Hier ook nog niet helaas. Nog geen enkel teken van een beginnende bevalling. Vandaag 40+6. Morgen gesprek in het ziekenhuis om een eventuele inleiding te bespreken. Ik ga ook vragen of ze morgen willen strippen. Ik vind het zo lastig… inleiden of afwachten. Hopelijk geeft morgen wat meer duidelijkheid en krijgen we wat meer een gevoel bij een bepaalde keuze. Spannend allemaal!
4 maanden geleden
Morgen 41 weken, en vandaag denk ik de hele dag al oprecht dat ze nooit gaat komen. Totaal geen enkele aanleiding om te denken dat ik bijna ga bevallen, geen voorweeën, niks noppes nada. Baby beweegt nog steeds alle kanten op.. we geven haar nog even te tijd om haar zelf te melden, maandag een afspraak met de vk om te kijken of ze kunnen strippen. Een inleiding is mijn aller grootste angst, dus ik hoop zo dat ze haar voor de 42 weken gaat melden 🤞
Eerste kindje geboren met 40+6, ook toen had ik geen enkele voorteken dat de bevalling zou beginnen.. dat houd ik mezelf maar voor..
4 maanden geleden
Reactie op Romy_9
Hier ook nog niet helaas. Nog geen enkel teken van een beginnende bevalling ...
Heel veel succes morgen 😘
4 maanden geleden
Hier vandaag ook 41 weken en nog geen baby.. gisteren voor de 2de keer gestript, 2-3 cm maar nog geen krampje gevoeld, pff, ik had de hoop dat het nu wel wat zou doen.
Wachten op een telefoontje wanneer ik mag komen om in te leiden, hopenlijk morgen, ben er echt klaar mee..
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
En al iemand bevallen?
Onze kleine meid is gister geboren 🩷 Het strippen heeft dus weer geholpen, om 12 uur begonnen de weeen en om 4:18 uur is Bo geboren na een hele snelle badbevalling 🩷🩷