14 Reacties

4 maanden geleden

Toevallig dit topic😅 ik ben vorige week voor de zekerheid even langs de huisarts geweest met hetzelfde, omdat ik dacht dat het bloedblaartjes waren en 1tje begon echt flink dik en pijnlijk te worden. Blijken inderdaad spataderen te zijn door toegenomen druk down under was haar uitleg. Dus klopt helemaal wat je gelezen hebt 🙂

4 maanden geleden

Reactie op xsheroon

Toevallig dit topic😅 ik ben vorige week voor de zekerheid even langs de hu ...
Gaat dat weg of blijft dat? Ik heb het ook, maar het lijken meer striae?!

4 maanden geleden

Reactie op xsheroon

Toevallig dit topic😅 ik ben vorige week voor de zekerheid even langs de hu ...
Oh het stelt me, ondanks dat ik het vervelend vindt dat we hiermee zitten, wel gerust dat dit herkend wordt 😅 Dankjewel voor je reactie, klonk ook best logisch maar schrok er zo van! Zwangerschapskwaaltje dus..

4 maanden geleden

Helaas een zwangerschapskwaal ja. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er last van. Na de bevalling zijn de spataderen weg getrokken. Nu in verwachting van de 2e en had dit echt al heel vroeg in mijn zwangerschap. En ook een stuk erger, baal er super erg van. Dus hoop nu dat het ook weer weg trekt. Ook op mijn benen dikkere spataderen. Laatst zelfs met bukken een kapot gesprongen, was dik, bont en blauw. Leuk hè, zwanger zijn😂😂😂

4 maanden geleden

Ik had er ook één, onstaan met 28 weken, en die is 10 weken later opeens weg!

4 maanden geleden

Ik heb er ook last van, vorige week nog laten controleren bij de gynaecoloog omdat er 1 telkens bloedt. Het kan geen kwaad zegt ze, kan wel tijdelijk verergeren door het persen tijdens de bevalling maar nadien zouden ze weg moeten trekken

4 maanden geleden

Reactie op anniiee91

Helaas een zwangerschapskwaal ja. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er la ...
Zijn het bij jou ook kleine bloedblaartjes verspreid over je schaamlippen? Vind het er zo gek uit zien want bij spataderen denk je aan aders en niet zo snel aan bultjes gevuld met bloed.. maargoed lees dus inderdaad veel dat het een zwangerschapskwaaltje is. Vervelend 😣

4 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Ik heb er ook last van, vorige week nog laten controleren bij de gynaecoloo ...
Bij jou ook kleine blaartjes dus? Fijn dat het niks ergs is en hopelijk verergert het niet tijdens de bevalling!

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Bij jou ook kleine blaartjes dus? Fijn dat het niks ergs is en hopelijk ver ...
Ja een combinatie van bloedblaartjes en echt kleine kronkelende adertjes, maar vooral blaartjes

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Oh het stelt me, ondanks dat ik het vervelend vindt dat we hiermee zitten, ...
Ja dat snap ik heel goed, dat had ik ook toen ik het bij mezelf opmerkte. Was volgens de huisarts wel iets wat vaak voorkomt in de zwangerschap☺️

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Gaat dat weg of blijft dat? Ik heb het ook, maar het lijken meer striae?!
Mij is gezegd dat het wel weer weggaat met de tijd. Na de zwangerschap zou dat vanzelf weggaan omdat er dan niet zoveel druk meer is op dat gebied. Dus 🤞🏼🤞🏼🥲

4 maanden geleden

Ik had het ook, al een stuk vroeger in de zwangerschap. Heb er toen ook een topic over geopend. Ik had er ook best last van, ervaarde een soort drukkend gevoel. Dit blijft helaas totdat je bent bevallen, daarna is het vrij snel over. Ik ben gisternacht bevallen en het is nu al weg of in ieder geval een stuk beter!

4 maanden geleden

Ik had het ook, al een stuk vroeger in de zwangerschap. Heb er toen ook een ...
Oh dat geeft hoop! 🙏🏻 gefeliciteerd trouwens!!!