Hoi dames,
Wat is jullie ervaringen met overstappen van de dr brown fles naar een ander merk. Ik heb altijd enkel de dr brown fles gegeven, maar mijn zoontje blijft krampjes houden (hij is 9 weken). Het is niet dat hij het uitschreeuwt, maar hij wordt er wel wakker van vroeg in de ochtend en tijdens zijn dutjes. Ik heb qua middeltjes alles zowat wel geprobeerd, maar ik heb nooit van fles veranderd. Je leest vaak verhalen dat mensen juist van andere merken naar dr brown overstappen, maar ben benieuwd of er ook mensen zijn die juist van dr brown naar een ander merk zijn overgestapt met positieve ervaringen?
Wij zijn van dr Brown overgestapt naar difrax en wat maakte dat al een verschil zeg! Ook drinkt ze veel minder gulzig bij de difrax flessen en heeft het echt verschil gemaakt met dr krampen. Daarbij lekte de dr Brown ook enorm vond ik dus dat was ook echt een min punt.
Ik gebruik de dokter Brown flessen in combinatie met de difrax speen.. we hebben bijna alle merken wel gebruikt en dit werkt voor ons het beste.
Ze drinkt een stuk rustiger met deze speen en een stuk beter heeft sinds dien ook niet echt last meer van krampjes gehad 😊
Ik ben overgestapt van dr brown naar avent ze boerde niet tot nooit met dr brown.
Ze zat een uur rechtop melk terug te slikken want ze heeft verborgen reflux.
Met avent zijn de klachten minimaal gehalveerd.
Ik ben overgestapt naar mam flessen nauwelijks krampjes meer en deze flessen kun je met wat water erin in de magnetron steriliseren en ze hebben ook glazen flessen
Eerste zoon had dr Brown en veel spugen / krampen. Tweede zoon nu Difrax en hij heeft veel minder last! Weet natuurlijk niet of het door het type fles komt 🤷🏼♀️, maar het zou wel kunnen!
Ik heb meerdere flessen gehad. De Brown, difrax, hegen, noem maar op. Maar Phillips avent met ventiel het beste. Melk stroomt er niet uit als je kindje stopt met drinken, alleen als het kindje drinkt. Dus minder kans op verslikken etc.