93 Reacties
4 maanden geleden
Heel herkenbaar! Mijn dochter kwam met 41+0 en dat vond ik helemaal prima destijds. Deze zwangerschap zit ik op 37+3 en ik hoop echt dat het nog even blijft zitten, ik geniet er nog wel van. We wachten rustig af, alles is zo goed als klaar. Mijn ouders komen volgende week vrijdag terug van vakantie dus ik hoop dat de kleine in ieder geval tot dan wacht. 🥰
4 maanden geleden
Hier mag het ook nog wel even duren. En als het goed is duurt het ook nog even.. Ben 23 juli uitgerekend, maar ons meisje wordt wat eerder gehaald. We leven toe naar de datum, de ene dag meer dan de andere. Vandaag kon ik het wel lekker loslaten. Maar voel me relatief nog erg goed, dus mag nog wel een tijdje duren :)
4 maanden geleden
Ik ben me net echt te buiten gegaan aan airfryer friet met hamburger en frikandel. Als die baby zich nu aandient gaat het helemaal mis 😂
4 maanden geleden
Reactie op Marcilio
Haha dit soort dingen denk ik dus ook steeds haha, zowel qua wat er boven a ...
Vorige keer kreeg ik ook zulke kotsneigingen van dat persen haha 😂 Alleen toen begon het 17:00 en kreeg ik daarna niks meer weg dus om 03:00 kwam er weinig uit haha
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik ben me net echt te buiten gegaan aan airfryer friet met hamburger en fri ...
Hier ook! Lekker frikadel speciaal gemaakt. Patatje oorlog en kroketje.
Vanmiddag ook lekkere cheesecake gegeten. Verder lekker gerommeld in huis en buiten de deur gelunched.
Zo houd ik het nog wel paar weken vol.
4 maanden geleden
Vannacht even lichte 'paniek'. Heb voor komende week allemaal nog leuke dingen gepland staan en had ineens regelmatige weeën die dus niet stopten na douchen, maar ook niet vlotter op elkaar kwamen.
Ook nog half uur boven wc pot gehangen en gezeten. Dacht echt shit straks begint het toch echt.
Na nog een douche en weer gaan liggen zakte het gelukkig wat af.
Zelfs nog even geslapen.
Nu nog steeds wel wat gerommel, maar denk dat dit wat voorwerk was.
Bij de eerste niet gehad, dus nieuw voor me😅
Ga zometeen toch wel die vlucht koffer helemaal af maken en bed verhogen.
Hopen dat ze toch nog even blijft zitten dat ik nog lekker naar pedicure kan en massage kan nemen.
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Vannacht even lichte 'paniek'. Heb voor komende week allemaal nog leuke din ...
Oh shit! Dan schrik je toch haha. Eigenlijk voel ik me dus ook ergens beetje schuldig dat ik zou ‘balen’ als het nu al begint. Bij mijn dochter keek ik er zo ontzettend naar uit….
Ik gister en vandaag steeds beetje nat ondergoed. Ineens toch gaan twijfelen of het geen vruchtwater was maar ik denk gewoon afscheiding/urine die beetje lekt.
Hoop dat die kleine van jou nog even binnen blijft!
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oh shit! Dan schrik je toch haha. Eigenlijk voel ik me dus ook ergens beetj ...
Ja was echt wel even schrikken. Voel me nu ook echt niet fit. Terwijl ik afgelopen dagen ook wel de energie weer had gevonden om lekker lades uit te zoeken en rommel weg te gooien, babywasjes draaien en opruimen.
Dus vandaag maar weer even rustig aan doen en genieten van de tijd nog met de peuter.
Want tsja, ze komt wanneer ze er klaar voor is😅
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oh shit! Dan schrik je toch haha. Eigenlijk voel ik me dus ook ergens beetj ...
Ik had ook nat ondergoed afgelopen dagen, gisteren is vk geweest en voor de zekerheid test gehad in ziekenhuis. Bij mij was het loos alarm en geen vruchtwater.
Bij twijfel bellen drukte mijn vk nog op het hart!!
4 maanden geleden
Reactie op lyla105
Ik had ook nat ondergoed afgelopen dagen, gisteren is vk geweest en voor de ...
Ooh goed dat je gegaan bent. Ik ben er vrij zeker van dat het niks is. Is nu alweer een tijdje rustig.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag 40+2 en ben er ook nog steeds niet klaar mee! Denk dat het ook komt omdat dit m’n laatste zwangerschap is (ondanks dat ik zelf nog heel graag een derde wil maar mn partner niet). Ik vind het maar moeilijk om dat een plekje te geven, dus ik wil zo lang mogelijk van dit wondertje in m’n buik genieten
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Ik ben vandaag 40+2 en ben er ook nog steeds niet klaar mee! Denk dat het o ...
Ah hier precies hetzelfde idd (wel pas 38+3) maar mijn partner wilt ook geen 3e meer.. ik zou wel nog 1 kindje willen, vooral omdat wij nog jong zijn.. maar mijn man is hierna klaar 😂 ziet het niet meer zitten om over een aantal jaar weer aan kids te beginnen, vind het wel jammer, maar ik hou stiekem nog een klein beetje hoop. Wel ben ik me er van bewust dat het waarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap zal zijn, maar die gedachte maakt me erg emotioneel haha
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Ah hier precies hetzelfde idd (wel pas 38+3) maar mijn partner wilt ook gee ...
Ja ik merk toch wel dat ik er heel veel moeite mee heb.. ook omdat ik hoop dat ik mezelf ‘compleet’ ga voelen, maar niet weet of dat gevoel echt komt
4 maanden geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Ja ik merk toch wel dat ik er heel veel moeite mee heb.. ook omdat ik hoop ...
Snap ik helemaal! Zeer herkenbaar. Aan de andere kant denk ik ook weer “laten we eerst maar kijken hoe het straks is met 2 kindjes en ik me daarbij voel” misschien dat ik me dan toch wel “compleet” voel?
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Het maakt me niks uit al zou ik graag het huis nog willen boenen. En mijn m ...
Morgen weer een mooie dag voor m'n moestuin... Na een drama weekend vol wind en regen ben ik daar echt aan toe.
Maar....
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik doe het toch: Het rommelt best veel en dat is even niet waar ik zin in heb. Nog 1 keer in rust in de tuin werken zou ik geweldig vinden🙏
4 maanden geleden
Ik ben vorige week begonnen aan Bridgeton (i know late to the party) maar ik wil het nu wel afkijken voor de baby komt 😂
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik ben vorige week begonnen aan Bridgeton (i know late to the party) maar i ...
Hahahah prioriteiten! 🤣 ik heb net de laatste aflevering gezien dus dat heb is afgevinkt 😂
Zag dat b&b vol liefde binnenkort weer begint maar dat ga ik lekker met baby kijken🤭
4 maanden geleden
Hahahah prioriteiten! 🤣 ik heb net de laatste aflevering gezien dus dat he ...
Ooh ja zo heerlijk. Dit keken wij ook elke dag in de newborn fase van onze dochter 3 jaar terug!