7 Reacties
één maand geleden
Herkenbaar, onze man precies hetzelfde vanwege krampjes..😬
Hebben we ook bij onze oudste gehad; ik trok toen in de winter vaak een trui aan zodat op die manier mijn bovenlichaam warm blijft en ik het dekbed tot m'n middel kan terugslaan. Baby in de slaapzak en dan was het toch warm genoeg voor ons beiden
één maand geleden
Hier lig ik onder mijn dekbed (heb hem ook graag tot onder mijn kin ;)) met de kleine meid bovenop het dekbed in mijn armen.
Of als ze het toestaat; het matrasje van de cosleeper tussen de hoofdkussens van mijn man en mij in zodat ze wel 'in haar eigen bedje' tussen ons in ligt op een plek waar de dekbedden niet komen.
één maand geleden
Ik gebruik een klein fleecedekentje (kindermaat) om mijn rug en schouder af te dekken.ik ga met mij rug/zij op een deel van het dekentje liggen zodat ik die niet in mijn slaap over mijn kindje kan trekken. Zo blijft alles warm en kan ik mijn dekbed onder mijn oksel houden.
één maand geleden
Kindje in slaapzak bovenop het dekbed? Je kan m dan niet vasthouden maar dan liggen jullie wel op elkaar of meteen naast elkaar
één maand geleden
Ik draag een dunne joggingbroek, hemdje en nachtjapon met knoopjes zelf... en dan deken tot de heupen.