16 Reacties
2 maanden geleden
Hi, hier nog niet de oplossing maar ook een onrustige baby na de voedingen. Heeft jouw baby dit na elke voeding of niet? Onze baby huilt niet per se maar blijft heel onrustig heen en weer gaan met zijn armpjes en geluidjes maken en hij lijkt wel echt ongemak te ervaren. Wij dikken zijn voeding inmiddels in met gelilact maar dit lijkt nog niet echt te helpen.
Ik gebruik de dr brown fles maar dus nog zonder resultaat. Ik hoor wel ook vaak dat de difrax flessen helpend kunnen zijn, wil deze zelf ook nog gaan proberen…
2 maanden geleden
Misschien de Hegen flessen? Zijn wel prijzig🥲
Maar ik weet niet of een fles de way to go is. Ik ben zelf bij een osteopaat en ik merk echt al verschil! Heb 2 afspraken gehad en heb er nog 1.
Hier deed johannesbroodpitmeel een heel klein beetje maar ook niet voldoende rust.
Het grootste probleem hier zijn de boertjes die niet los willen komen en de osteopaat heeft dat echt flink verholpen merk ik!
2 maanden geleden
Reactie op Izzy19
Hi, hier nog niet de oplossing maar ook een onrustige baby na de voedingen. ...
Nee onze baby huilt inderdaad ook niet perse, het klinkt echt als ongemak en is een soort “kgggg” geluid? En inderdaad heel onrustig met de armpjes en beentjes. Wij doen al een paar nachten geen oog dicht.. ga denk ik inderdaad de difrax fles proberen!
2 maanden geleden
Reactie op coco1109
Misschien de Hegen flessen? Zijn wel prijzig🥲
Maar ik weet niet of een fl ...
Ja deze raadde onze kraamverzorgster ook aan, je kan ze wel lang gebruiken als bakjes las ik. En heb er momenteel alles voor over dat dit snel beter wordt 😅. We gaan morgen naar een osteopaat, hopelijk helpt dit, ben erg benieuwd! 🙏🏼
2 maanden geleden
Reactie op lizzi25
Ik ga deze ook proberen! Heb je dan gewoon de originele speen er op? Lees d ...
Ja gewoon de originele S speen. Hij is bijna 6 wkn oud nu. Ook even de M geprobeerd omdat hij er wat lang over deed. Maar daarmee weer te gulzig en lucht inslikken. Dus nu weer de S, was gewoon even een kwestie van wennen voor hem. Gaat nu super goed!
2 maanden geleden
Reactie op lizzi25
Nee onze baby huilt inderdaad ook niet perse, het klinkt echt als ongemak e ...
Ja hier precies hetzelfde, echt een soort grom geluid/schrapen van de keel. Hier ook hopeloze nachten! En soms gaat het wonderbaarlijk wel goed na de voeding. Heb hem nu in de Draagzak en dan is hij helemaal oké en slaapt hij meteen.
Ik heb de difrax fles vandaag ook gehaald en morgen de osteopaat nog maar eens appen voor een afspraak.
2 maanden geleden
Reactie op lizzi25
Ja deze raadde onze kraamverzorgster ook aan, je kan ze wel lang gebruiken ...
Jaa klopt je kan de fles doppen vervangen door deksel, deksels met rietjes etc! Echt ideaal. Ik wil er ook een set van aanschaffen voor deze reden. Wel een investering maar dan heb je ook wat denk ik!
Spannend! Hopelijk doet het al iets. Hier na de eerste keer niet heel intens verschil maar na de 2de keer sliep meneer de hele dag en sinds dien mag ik niet klagen!
2 maanden geleden
Reactie op nikkibdr
Ja gewoon de originele S speen. Hij is bijna 6 wkn oud nu. Ook even de M ge ...
Onze dochter drinkt heel gulzig uit de fles dus wij hebben de prematuur speen er op en dan gaat het veel beter, qua lucht binnen krijg en rustig drinken. Tip van de lactatiekundige is de baby in zijligging voeden. Ik geef ook bv en toch nog dankzij de lactatiekundige dat het veel beter gaat met haar verborgen reflux, terwijl ik bijna niks anders doe. Net wat kleine tips om een betere houding te hebben tijdens het voeden.
2 maanden geleden
Reactie op Izzy19
Ja hier precies hetzelfde, echt een soort grom geluid/schrapen van de keel. ...
Ik heb vanavond voor het eerst dus afgekolfd en via een flesje gegeven wat we nog hadden uit die blije dozen, en meteen veel rustiger en al 2 blokjes van 2,5 uur kunnen slapen 😳 zit bij mij dus denk ik iets niet goed in de borstvoeding/aanleg
2 maanden geleden
Reactie op lizzi25
Ik heb vanavond voor het eerst dus afgekolfd en via een flesje gegeven wat ...
Kan dan toch inderdaad in het aanhappen zitten, waardoor er veel lucht binnenkomt. Of probleem met tongriempje. Als je er nog wat mee wil is consult van een lactatiekundige aan te raden, hielp bij ons ook heel erg.