29 Reacties
10 maanden geleden
Wat een rollercoaster beland je dan in. Ik heb geen ervaring met hoe lang de uitslagen hiervoor duren.
Wel kan ik zeggen dat bepaalde afwijkingen vooral niet erfelijk zijn, maar vaak gewoon een foutje in de celdeling. Dus dat zegt niks dat er niks in jullie familie voorkomt.
Houd in je achterhoofd dat bij een flink aantal baby’s met een verdikte nekplooi niks aan de hand is. Tuurlijk bij een groot aantal ook, maar de kans is er nog steeds dat jullie kindje niks heeft en gezond is.
Heel veel sterkte vandaag en daarna!
10 maanden geleden
Hi! Snap dat dat even schrikken is. Een vriendin van mij had dit ook. Inderdaad ook direct doorgestuurd voor vlokkentest, daar kwam niks geks uit. Ondanks dat bleef ze wat huiverig, maar bij de 20w echo was er niks geks meer te zien. Ze heeft nu een gezond kind. Het hoeft dus niet altijd echt iets te betekenen. Veel succes❤️
10 maanden geleden
Ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Het klopt zoals hierboven gezegd dat de meeste aandoeningen niet genetisch zijn, maar er zijn echt heeeel veel baby’tjes met een verdikte nekplooi die dan uiteindelijk 100% gezond blijken. Over hoe snel je de uitslag krijgt kan ik niets zeggen, daarover heb ik al verschillende dingen gelezen. Veel moed en hopelijk snel goed nieuws 🤞🏻
10 maanden geleden
Net terug van het radboud, kindje is echt goed onderzocht maar ze zien nu geen afwijkingen, het kindje was ver ontwikkeld voor de tijd dat we zwanger zijn.
Wel was het vocht nog meer dan dat er gemeten was, hier hebben ze betere echo apparatuur.
Wij dachten 6.8 maar het zit op 7.3mm
Vlokkentest is afgenomen en allebij bloed van ons.
We worden of maandag gebelt en dan over 3 weken. Voor een uitgebreide uitslag.
10 maanden geleden
Of vrijdag of maandag worden we gebelt voor de eerste uitslagen van de vlokkentest.
9 maanden geleden
Mijn vriendin heeft zojuist een sms gekregen met t tijdstip en dag dat we gebelt worden,
Maandag 16:30