10 Reacties
3 maanden geleden
Bij mij is het andersom… overdag maait ze met haar armen en is ze onrustig, ‘s nachts heeft de hier geen last van.
Die love to dream slaapzak, die heeft geen armgaten ofzo? Ik probeer overdag in te bakeren met een grote hydrofiel of meyco doek, vond ze eerst echt heerlijk en sliep ze meteen maar nu wordt ze woest!
3 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Hier is dat dus andersom... vandaag is hij dus al heel de dag wakker, missc ...
Ohhh zo herkenbaar. Onze zoon (4 weken) slaapt ook overdag zo slecht.. voorheen heel makkelijk maar nu wil hij niet in de box slapen. Heel druk aan het trappelen met armen en beentjes.. inbakeren houdt hij niet van en wil ik ook niet ivm de hitte nu. Maar vind het zo sneu, zie hem echt vechten tegen z’n slaap en vraag me dan af of we iets over het hoofd zien…
3 maanden geleden
Ohhh zo herkenbaar. Onze zoon (4 weken) slaapt ook overdag zo slecht.. voor ...
Dit werkt nu wel, lekker in de kussens naast me.
Inbakeren word hier ook niet gewaardeerd 😅 zowel eerste zoon als deze moeten de optie hebben om deken weg te schoppen en moeten armen vrij hebben 😜
3 maanden geleden
Hier ook juist overdag een probleem. Aan de ene kant fijn dat ie ‘s nachts goed slaapt, maar ik ben toch een beetje bezorgd of ie niet een slaaptekort heeft als ie overdag zoveel wakker is. Vaak helpt de draagdoek wel, maar ook niet altijd. En we vinden het soms ook wel fijn als ie bijvoorbeeld in de box slaapt.
3 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Hier ook juist overdag een probleem. Aan de ene kant fijn dat ie ‘s nachts ...
Ja lastig hè. Het is hier heel wisselend over dag. Kan echt 4-6 uur achter elkaar wakker zijn en daarna 7 uur slapen. (slapend flesje tussendoor) of andersom, eerst meeeeeegs lang slapen en daarna mega lang wakker.
Ze oogt wel moe hoor, gapen en huilerig maar maakt zichzelf met der armen dan weer wakker… 🤦🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Dit werkt nu wel, lekker in de kussens naast me.
Inbakeren word hier ook n ...
Oeh mega goeie tip, ga ik morgen eens proberen. Hoewel ik het knuffelen ook wel heel gezellig vind.. vandaag mega goed geslapen, maar wel vast geplakt op pappa en mamma.
Wat een heerlijk ventje trouwens 😍